Keyifli okumalar 💗
Başımdaki siyah şapkayı düzeltirken izbe sokakta yürümeye devam ettim. Dün gece yağan yağmurun biriktirdiği sulara bastığımda çıkan ses, sokak boyunca yankı yapıyordu. Şapkamın üstündeki kapşonlu yüzümü gizlemeseydi dâhi, sabahın erken saatlerinde hava henüz karanlıktı. Karanlık bir silüetten farkım yoktu. Gözlerim karşıdaki sokak lambasındayken Miran ile konuşmamız dönüyordu kafamda.
"Onun ne kadar tanımak istiyorsun? ""Onun hakkında her şeyi biliyorum. "
"Peki...benden araştırmamı istediğine göre onun hakkında bilmek istediğin nedir? "
"Son on yılını...son on yılda nasıl biri olduğunu bilmek istiyorum. "
Sokağın köşesinden dönüp karşıya geçerken elimi cebime yerleştirdim. Uykusuzluktan batan gözlerime sabah soğuğu vuruyordu ama gözlerimi hedefimden ayırmıyordum. Bu sefer yürüdüğüm yoldan emindim. Gözüme inen hırs perdesiyle yaşadığımı hissediyordum.
" İnsanlar onun hayat hikayesini taktir ediyor çünkü 2013 yılında kendi ufak çaplı birikimiyle açtığı küçük işletmesi şuan Türkiye'de ilk on şirket içinde. "
"Kendi birikimiyle açtığını kendisi mi söylüyor? "
"Evet bunun hakkında çok fazla röportajı var. "
Hırslı adımlarımın sesi cadde boyu yankılanırken, önünden geçtiğim evsizlerin dikkatini çekmeye başlıyordum. Başımı eğmesem de hiçbiriyle göz göze gelmeden yoluma devam ediyordum.
"Adı ilk olarak küçük bir ticari sözleşmede geçiyor. Bu her küçük işletmenin ulaşabileceği sıradan meblağa sahip bir proje. Bu işe yatırdığı parayı riske atmış ve şansı yaver gitmiş. Kazancını ikiye katlamış. Fakat sonrasında işler biraz garipleşmiş."
"Nasıl? "
"Böyle adamların adı çok fazla çıkmaz. Onun hakkında detaya insen bile sıradan biri ticari başarıları dışında bir şey bulamaz. Ancak benim gibi borsanın içinde olanların bileceği birkaç detay vardır. Küçük bir işletmeye göre parası çok hızlı artmaya başlamış. Birden Türk lirasını aşıp dolarlar kazanmış. Bir değil on basamak birden atlamış. Bir anda adı her yerde duyulmuş. Piyasaya tepeden girmiş. Ne kadar birikimin olursa olsun böyle bir şey, hisse satın almadığın sürece mümkün değil. Bu benim gibi köklü geçmişe sahip biri için bile imkansız. Sezgin Er'in ise 2014-15 yıllarında sahip olduğu ve değeri on kat artan bir hissesi yok. Bir ürünü kusursuz pazarlayıp, pazar alanını genişletmemiş, büyük bir şirketle ortaklı kurmamış. Bunların hiçbiri yokken geriye sadece bir seçenek kalıyor..."
"Kara para. "
Karanlık caddesinin sonunda durup, karşıya doğru baktım. Karşımda duran kırmızı-mavi led ışıklı mekana kitlendiğimde oradaki kalabalığı görüp kaşlarımı çattım. Bir takım evsizin uyuşturucu alış-verişi yaptığını anladığımda ise bedenimi yanımdaki ağacın gövdesine gizledim. Mekanın çevresinden bile buranın bir bok çukuru olduğu anlaşılıyordu.
"Er şirketi tahminime göre legal yollarla büyümemiş. Bunun için neye başvurduğunu bilemiyorum. Böyle şeyler kayda geçmez. Eğer tahminim doğruysa arkasını kollayan güçlü biri var. Dedem temiz insanlarla çalışmayı sever. Dedemin bile fark etmeyeceği kadar titiz saklanmış. Birini suçlamak elbette bu kadar basit değil. Amacın her neyse elinde belgeli kanıtların olması lazım. Yoksa başlamadan batırırsın. Birkaç gündür Sezgin Er'i takip ettiriyorum. Onun gibi bir adamın uğramayacağı birkaç yere uğradığını farkettim. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyadan Atlas'a | Gay
Romance"Neden bana dünya diyorsun? " "Çünkü sana bakıyorum. Atlas Dünya'yı gösterir. " 'Eşcinsel karakterleri konu alan bir kurgudur. Cinsellik ve argo içermektedir.