15: Nefes

1.3K 150 181
                                    

Selamm 💞 geç olsun güç olmasın diyerek geldim🥺💞

*Koyu renkli alan geçmişe aittir.

*Hikayede adı geçen kişiler, kurumlar ve mekanlar tamamen hayal ürünüdür.

Keyifli okumalar💞

*****

Sırtına binen yükle birlikte gözlerini ekrandan çekti Devran. Alışık olduğu ağırlığa,bir de kafasını yana çevirince alışık olduğu saçların kokusu eklendi. Gülümseyerek elini kaldırdı ve yumuşak saçları okşadı.

"Yeni kurgu mu yazıyorsun? " diyen Eylül'ün neşeli sesini duyup yüzünü güzel yüze doğru çevirdi. Yanağını öpmeden önce "Evet." demişti.

"Adı ne? "

"Anka Kuşu. "

"Seninle birlikte olmanın en iyi yanı ne biliyor musun? Yazdıklarını ilk okuyan olmak! "

Neşeyle konuşan sevgilisine yandan bir bakış attı. Elini nazikçe tutup aynı naziklikte onu öne doğru çekerek sırtıyla temasını kesti. Dizinin dibine oturmasını sağladıktan sonra diğer elini de kavranıp sevgiyle okşadı.

"Eylül." dedi durgunca. Eylül'ün her daim parlak bakan mavi gözlerine odaklandı. Görüyordu oradaki sevgiyi.

"Efendim aşkım. "

"Defalarca sordum biliyorum ama yazdıklarım seni rahatsız ederse söyle bana. Eşcinsel kurgular yazmamı istemezsen anlarım. Bu benim işim değil sonuçta. Hobim senden kıymetli değil. "

Devran her zaman kafasının bir köşesinde duran sıkıntısını tekrar açtı ona. Bu işe yeni başlamamıştı ama durumlar öncekinden farklıydı. Eylül önceden arkadaşıydı şimdi ise sevgilisi. Sevgilisinin müstehcen yazılar yazmasından rahatsız olabileceğini düşünüyordu.

Eylül'ün yüzünde her zamanki gibi küçük bir tebessüm oluştu. Devran avucunun arasındaki küçük ellerin sıkılaştığını hissetti.

"Bir tanem...lisede seninle sıra arkadaşı olduğumda da sen aynı sendin. Hislerimin farklı olduğunu hissettiğimde de sen aynı sendin. Hislerime karşılık buldum, sen yine aynı sensin. Seni olduğun halinle sevdim."

"Biliyorum ama..."

"Hem her zaman bunu yazdığını biliyordum. Bana açıldığından beri yazılarını hep severek okudum. Seni biseksüel olduğunu bilerek sevdim. İlk erkek flört deneyiminde bile senin için kötü hiçbir şey düşünmedim. "

Sözlerinin ardından kısa bir süre gülen Eylül hatırladığı geçmişiyle birlikte devam etti:

"Sadece hislerime karşılık vermen benim için olağandışı gibiydi. Hep arkadaşın kalacağım sanıyordum. Olur ya kitaplarda, eşcinsel karakterin en yakın kız arkadaşı...o kişi olarak kalacağım sanıyordum. "

Dünyadan Atlas'a | GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin