Selaaam kurgu #lgbt tagında 4. Sıraya yükselmiş SONUNDA teşekkürler 🥺🤍Keyifli okumalar 🤍
*****************
"Ben kadın mıyım? "
"Hayır! "
Alnımdaki kağıda bakan Atlas'a odaklandım. Atlas'ın parlak bakan mavi gözlerine kanıp istediği oyunu oynamayı kabul etmiştim ama beceremedikçe de sinirleniyordum. Yaş aralığımız yakın olsaydı muhtemelen şuan mızıtıyor oluyordum.
"Ünlü müyüm? "
"Evet hemde çok! "
"Dizide oynadım mı? "
"Hayır."
"Sporcu muyum? "
"Hayır Devran abi! Biraz daha düşün. "
"Çok ünlü...neyim milyarder falan mı? " dediğimde Atlas yakalanmış gibi sessiz sessiz güldüğünde yüzüme şaşkın bir aydınlanma oturdu. Ardından suratım düşmüştü.
"Baban mıyım? "
"Evet bildin! " dediğinde alnımdaki kağıdı çıkarıp 'Miran Alıç' ismine baktım. Oysaki ben Pepe'nin dedesini falan yazmıştım.
"Miran ünlü mü? "
"Elbette! Sürekli haberlere çıkıyor. Sosyal medyasına gir bak babamın bir sürü hayranı var. "
Ona karşı o kadar duyarsız kalmıştım ki çok ünlü olduğunu ve bir sosyal medya hesabı olacağını Atlas söyleyince fark etmiştim. Adamı tüm Türkiye tanıyordu. Benim de huyum buydu sanırım. Hayatıma dokunmayacak isimleri hatırlamıyordum. Daha doğrusu hatırlamak için bir çaba sarf etmiyordum. El kadar dünyada ona rastlayana kadar bana neydi elin Miran Alıç'ından.
"Bak göstereyim. " dedikten sonra yanındaki tablete uzandı. Saniyeler sonra Miran'ın Instagram hesabıyla bakışmıştım. Şaşkınlıkla tableti elime aldım. Şaşırdığım şey hesabı oldukça aktif ve renkli kullanmasıydı. Üç yüz küsür fotoğrafın toplasan on tanesi işiyle ilgiliydi. Bugün ki kamp dahil her anını fotoğraflamıştı. Çoğunlukla Atlas ve arkadaşları ile yaptığı aktiviteler yoğunluktaydı. 10 milyon takipçisi vardı ve her fotoğrafı 8-9 milyona aşkın beğeni, binlerce yorum alıyordu.
"Atlas bir dakika buraya gel! " diyen Esra ile saniyelik bakışlarımı önümdeki çocuğa çevirdim.
"Ben kazandım. Daha sonra istediğimi yapmak zorundasın. " dediğinde başımı sallayarak onayladım ve yanımdan ayrılmasını izleyip tekrar tablete döndüm. Son gönderisinden bir öncekine dikkat kesildiğimde kaşlarımı çatar gibi oldum. Emin olmak için üstüne tıkladığımda dudaklarım beklenmedim şokla aralandı. Kitap seçerken sırtımın arkadan görüntüsü çekilmiş, açıklamaya da 'Hoş geldin." yazılmıştı. Yorumları kapalıydı ama fazlaca beğeni almıştı.
Uzun bir süre sayfada gezip, Miran'ın hayatında yerim olmasını garipsedim. Çünkü hesapta en değer verdiği şeyler yer alıyordu. Aile, arkadaşlar, Atatürk, kitaplar, evcil hayvan, hobiler, iş ve ben. Ben kim oluyordum?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dünyadan Atlas'a | Gay
Storie d'amore"Neden bana dünya diyorsun? " "Çünkü sana bakıyorum. Atlas Dünya'yı gösterir. " 'Eşcinsel karakterleri konu alan bir kurgudur. Cinsellik ve argo içermektedir.