Ik ga stoppen met disclaimers want heet gaat nu teveel van het verhaal revealen🫶
Pov: Matthy.
"Euhm.. Robbie, ik moet je iets vertellen.." zeg ik dan een beetje onzeker. Hij kijkt me aan, we houden oogcontact. "Euhmm.. ja, ik moet jou eigenlijk ook iets vertellen.." zegt Robbie dan. Hij moet mij ook iets vertellen?? "Zullen we het anders gewoon tegelijk zeggen?" Vraag ik dan nerveus. "Euhm.. ik weet het niet.." zegt Robbie onzeker. Ik pak Robbie's handen vast, "ik vertel het eerst wel.." zeg ik zachtjes. Robbie knikt. "Euhm... ja ik wou je eigenlijk gewoon iets zeggen en het is compleet oké als je het kut vind, want dat begrijp ik ook wel.. maar euhm.. R-robbie ik denk.. ik denk dat ik je L-leuk vind!" Zeg ik dan onzeker en kwetsbaar. Robbie kijkt me met open mond aan. "Denk je dat of...?" Vraagt Robbie. Ik schiet een beetje in paniek. "Nee sorry dat kwam er verkeerd uit.. ik weet zeker dat ik je leuk vind, echt leuk.." zeg ik dan paniekerig. Robbie glimlacht breed. "Euhm.. dus..?" Vraag ik dan. "Ja Matthyas, ik vind jou ook leuk. Dat was wat ik wou zeggen, maar ik durfde het niet.. ik vind je echt al zo lang leuk. Zelfs toen je dat wat ik dacht kutte had gedaan. Ik verlangde naar je, ik miste je. Als jij niet bij mij bent voel ik me slecht.. Ik vind jou echt heel leuk." Zegt Robbie dan. Is dit een droom? Is dit echt? Ik weet het niet meer. Ik vlieg Robbie in zijn armen. Ik knuffel hem echt lang. "Dus euhm Matthy?" Zegt Robbie dan. Ik kijk hem vragend aan. "Euhmm.. zijn we nu wat?" Vraagt Robbie dan onzeker. Ik knik blij "ja!" Zeg ik dan.Pov: Robbie.
"Ja!" Zegt Matthy dan. Ik ben blij, blijer dan ooit misschien wel. Ik kijk naar de zonsondergang. Ik zit hier met Matthyas Maarten het Lam en we zijn iets. Hij is mijn vriend. Matthy laat zich uit mijn armen en ik leg mijn hoofd op zijn schouder. We kijken samen naar de zonsondergang. Het is zo perfect, misschien wel te perfect. Ik hoop dat dit een goede relatie is. Eentje die voor altijd blijft, totdat ik dood ga. Ik kijk kort naar Matthy, de zon is onder. "Euhm Matthy, laten we terug gaan naar het hotel!" Zeg ik tegen hem. Matthy knikt. We lopen samen terug naar het hotel. "Zullen we zo nog ff een drankje doen?" Vraagt Matthy dan en ik knik. We halen ouzo bij een lokale 'supermarkt', we halen daar ook 2 shot glaasjes. Dan lopen we nog 1 minuutje naar onze suite en Matthy haalt de deur van het slot af, we lopen naar binnen en doen de deur op slot. Ik loop alvast naar het balkon, ik heb dus nog nooit ouzo op dus ik heb echt geen idee wat ik hiervan kan verwachten. Matthy komt ook aangelopen. Ik schenk de shot glaasjes in. "Hoe zeggen ze proost hier?" Vraag ik dan en Matthy pakt zijn telefoon en zoekt het op. "Uhm yamas." Zegt Matthy dan. Ik glimlach en pak een glaasje. Matthy pakt die van hem. "Yamas." Zeggen we tegelijk. En schieten het glaasje achterover. Ik kijk even zuur. Jezus dit was sterk. Matthy schenkt nog een keer voor ons in. Zo gaat het een paar keer. We nemen iets van 5 shotjes en we liggen op bedjes op het balkon. We kijken naar de sterren en lachen af en toe na een half uurtje praten kickt alles in. "Yo roppie, zullen we gaan zwemmen?" Vraagt Matthy dan. "Oh mijn goddd jaaaa!!" Schreeuw ik zowat uit. Het is 1 uur 's nachts. Ik weet ook niet zo goed wat en waarom we dit doen maar oké. We lopen naar binnen en ik graai mijn zwembroek uit de kast. Ik doe mijn broek uit en dan ook mijn onderbroek en dan doe ik mijn zwembroek aan. Ik hou mijn shirt nog heel even aan. Matthy heeft ook zijn shirt nog aan. We lopen naar buiten, wanneer we buiten staan trekt Matthy zijn shirt uit. Zijn haar zit nu warrig, hij gaat kort met zijn hand door zijn haren heen. Hij ziet er zo goed uit, veel beter dan ik. "Koooomm ik wil zwemmuh." Zegt Matthy ongeduldig. Ik trek mijn shirt ook uit, Matthy kijkt me aan en glimlacht. Zijn glimlach lijkt eigenlijk op dit moment meer op een grijns. "Je ziet er zo goed uit nu." Zegt Matthy. Ik glimlach naar hem. Dan loop ik op hem af en probeer ik hem in het zwembad te duwen. Ik ben onsuccesvol en Matthy duwt mij in het zwembad. Matthy springt er gelijk na mij in. We zitten samen in een ijskoud zwembad. Ik ril van de kou, Matthy knuffelt me. We zwemmen baantjes en ik verdrink bijna elke keer, het zwembad is best diep. Ik ga op de rand van het zwembad zitten. Matthy komt voor me staan, hij zwemt nog. "Hey, waarom ga je eruit?" Vraagt Matthy dan sip en trekt me terug het zwembad in. Ik 'sta' echt een paar centimeter van Matthy af. Hij kijkt me aan recht in mijn ogen. Ik knuffel hem en sla mijn benen om zijn lichaam, hij kan hier wel staan volgens mij of in ieder geval op zijn tenen. Hij knuffelt mij terug. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder. Even is het perfect, ik weet het. Alles gaat niet lang goed in mijn leven. Ik weet zeker dat er iets kuts gaat gebeuren komende week, maar voor nu voor even is alles perfect. Alles is goed. Als iemand mij 5 jaar geleden vertelde dat ik met Matthyas Maarten het Lam zou daten, had ik diegene uitgelachen. Ik verwachte dat niemand mij leuk zou gaan vinden. Maar Matthy is en was er altijd, als beste vriend. Maar nu ook als mijn Vriend. Ik kijk Matthy aan, zijn gezicht een paar centimeter van de mijne af. Hij kijkt naar mijn lippen. Ik grijns en kijk Matthy in zijn ogen aan. Dan leg ik mijn lippen op die van hem, ik geef hem een kus, hij maakt er een zoen van. Ik trek me uiteindelijk terug uit de zoen. Ja we zijn dronken, ja dit herinneren we waarschijnlijk morgen niet meer, maar het is een fucking mooi moment om te onthouden.~1057 woorden~
Eindelijk is alles perfect, wat ze wouden is er. Liefde een zoen. Alles. Anyways hopelijk vinden jullie dit deel leuk, ik ga slapen joe joee🫶🫶
JE LEEST
Enemies of lovers?
FanfictionCringe. 😬 Ben je wel eens bedrogen door je beste vriend? En komt het nog goed?? Anyways hier zijn wat disclaimers: SH, ED, depressie, alcoholgebruik, drugsgebruik, geweld, zelfmoord poging, sudicidale gedachten maar ook bedrog.// mabbie // misschi...