47

444 11 76
                                    

JAAAA HIER BEN IK WEERRR!! nou ik wil alvast even zeggen dat hier weer gedoucht word en ja ze douchen vaker maar dan schrijf ik het gewoon niet oke😭 veel lees plezier!!

Pov: Matthy.
Ik word langzaam wakker, Rob ligt helemaal tegen me aan gedrukt met zijn hoofd op mijn borst. Wat hou ik toch veel van hem. Ik wrijf over zijn rug, langzaam opent hij zijn ogen. "Goedemorgen lief." Zeg ik dan zachtjes en glimlach. "Goeiemorgen." Zegt hij dan, zijn stem is schoor en zijn haar zit nog altijd warrig. "Kom, laten we douchen, daarna ontbijten, jou koffer inpakken, naar Ameide en dan mijn koffer inpakken." Zeg ik achter elkaar om een soort to-do lijstje in mijn hoofd te zetten. Robbie rolt om naar de rand van het bed maar die was dichterbij dan hij dacht, Hij flikkert zo van het bed af. Ik lach en loop naar hem toe, hij ligt ook lachend op de grond. Ik help hem omhoog en hij geeft me een knuffel. "Heb je pijn?" Vraag ik dan. Hij schud zijn hoofd in mijn schouder. "Oke mooizo" zeg ik dan en laat hem los. "Pak wat kleding voor vandaag en dan gaan we douchen." Zeg ik dan tegen Robbie. Hij knikt en zoekt in zijn kast. Ik loop naar mijn koffer en pak een trainingsbroek en een t-shirt, daarna pak ik 2 handdoeken en loop ik gelijk naar de badkamer. Robbie komt al gauw ook de badkamer in, ik trek mijn shirt uit en gooi hem op de grond. Even kijk ik opzij en glimlach even naar Robbie, hij staart me zowat aan. "Wil je een foto?" Vraag ik dan lacherig. "Ja." Zegt hij dan snel. Ik kijk hem even aan en dan geeft hij zijn telefoon aan mij. Hij meent het echt, ik maakte een grapje maar goed. Ik maak een spiegelfoto van mezelf en geef de telefoon dan weer aan Rob. "Alsjeblieft, nu kan je er altijd naar staren." Zeg ik dan en knipoog naar hem. Hij lacht nu hij weet dat ik het als grapje zei. Ik trek mijn korte broek ook uit en Rob staart me nogsteeds aan. "Lief, kleed je ook maar uit." Zeg ik dan en ik probeer het niet te raar te laten klinken. Hij trekt zijn shirt uit en ik doe het water alvast aan. Ik trek ook mijn boxershorts uit en ga dan alvast onder de douche staan. Robbie komt er al gauw bij, ik pak zijn shampoo en ga dan door zijn haren heen. Ik masseer zijn hoofd en verdeel de shampoo goed, dan doe ik mijn eigen haar ook. Hij wast het er alvast uit, wanneer ik mijn haar mag uitwassen gaat hij alvast zijn lichaam inzepen. Dan zeep ik mijn lichaam in, Robbie is inmiddels alvast de douche uit. ik zet de kraan uit wanneer ik klaar ben en loop dan ook de douche uit. Ik pak mijn schone boxershorts en trek die aan, ik ga met een hand door mijn haar heen en trek dan mijn trainingsbroek aan. Even kijk ik opzij, naar mijn jongen. Hij is al aangekleed, hij heeft een bankzitters trainingsbroek aan en een t-shirt. Dat t-shirt komt me wel bekent voor, wacht het is een van mijn t-shirts. Ik lach even en trek dan ook mijn shirt aan. Ik loop naar Robbie en wrijf zijn haar weer warrig, dan ga ik naar beneden. Ik pak bakjes en doe daar yoghurt in. Ook gooi ik er nog wat fruit bij. Ja letterlijk gooi, er ligt nu overal fruit over het aanrecht. Ach dat ruim ik straks wel op, ik zet koffie en pak dan twee kopjes. Ik zet alles op tafel en Robbie zit inmiddels al aan de tafel. Zijn haar is nat en warrig, het ziet er echt schattig uit. Ik ga ook aan de tafel zitten en glimlach dan even naar Rob. "Eet smakelijk liefje." Zegt Robbie dan en glimlacht lief terug. "Eet smakelijk schat." Zeg ik terug. We eten rustig de yoghurt en drinken de koffie, zo gaat Rob zijn koffer inpakken voor Curaçao en dan ga ik het hier opruimen. Dan gaan we naar Ameide en pakken we mijn koffer in en dan rijden we meteen door naar Amsterdam, want we hebben een hotel geboekt naast Schiphol. Wanneer we het ophebben gaan we precies doen wat ik net heb uitgelegd. Robbie loopt naar boven en pakt zijn koffer in en ik ruim de keuken en tafel op. Ik maak nu alles ook echt schoon, ik pak een schoonmaakmiddel en maak de hele keuken van grond tot plafond schoon. Robbie komt na 45 minuten naar beneden met zijn en mijn koffer, die ga ik natuurlijk wel nodig hebben. Hij gaat alles in de auto leggen terwijl ik nog wat laatste dingen regel in Rob's huis. Ik zet het water, de elektriciteit en de stroom uit. Daarna loop ik naar Robbie, ik doe de deur achter me op slot als we alles hebben en loop dan naar de auto. We rijden naar Ameide en ik pak daar snel mijn koffer in, na een half uurtje ben ik klaar en leg ik mijn koffer terug in de auto. Dan rijden we naar Amsterdam, naar het hotel waar de andere jongens ook allemaal al zijn. Maar aangezien wij eerst naar Ameide moesten en daarna nog naar Amsterdam duurde alles even iets langer. We pakken onze koffers en gaan dan het hotel in. Als we aan de receptie staan zegt Robbie gauw "hoi, gereserveerd onder de naam Van de Graaf. We zijn van de bankzitters onder andere." "Yess oke helemaal goed, jullie hebben kamer 312, naast de andere. Fijn verblijf toegewenst." Zegt de receptioniste dan, ze geeft ons de hotelkamerpas en we lopen naar de lift. We lopen dan naar kamer 312 en gaan dan naar binnen, alles is heel mooi en luxe. We kloppen heel hard op de muren van kamer 311 de kamer naast ons en al gauw word er op de deur geklopt, ik kijk door dat kijkgaatje en zie koen staan. "Ja hoi, wij prober- oh het zijn Matt en Rob!!" Roept Koen dan blij. Ik giechel omdat er een camera op ons was gericht. Nu zit opeens iedereen op onze kamer, we zijn aan het praten over de vakantie en we drinken in de tussentijd bier. Raoul had meegenomen. "Ja maar jongens, we vliegen om 10 uur dus we gaan hier 5 uur weg. Om half 5 moet iedereen op." Zegt Raoul dan.

"Sjezus wat vroeg!!" Roept Koen dan.

~1090 woorden~

Ja dit is mijn leven, gast de wallen onder mijn ogen zijn niet normaal😭 stiekem ga ik langzaam dood, nee grapje grapje. Maar oke, ik gok op nog zo'n 5/6 deeltjes en dan een epiloog en dan is het klaar. MAAR NIET GETREURD!! Ik heb al twee goede ideeën klaar staan!! Dus wees niet bang. 1tje word een mibbie verhaal en de andere is een verhaal over matthy alleen met een hintje van Mabbie. Ik wou dus vandaag twee bankzitters shirts kopen op vinted dus ik had bundel aangevraagd en toen waren ze opeens verkocht😭😭 echt zielig voor mij🥹 Ja dat dus!! Ik hou van jullie, joe joee🫶🫶

Enemies of lovers?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu