~fark etmedim~

361 29 46
                                    

Gruba geleli : 1 HAFTA

Evet gruba geldiğimden bu yana 1 hafta oldu ve konsere de gittik. Sabah yeni uyandım bu yüzden gözlerim baya kısıktı. Bir kaç gündür aşırı yorgun ve bitkinim. Vücudum hareket etmek bile istemiyor. Elimi yüzümü yıkadım ve yatağıma geçtim. Elime telefonumu aldım. Sonrasında ise herhangi bir video açıp izlemeye başladım.

Videonun yarısında iken yürüme sesini duyunca birinin uyandığını anlamıştım. Kapım yavaşça açıldı ve kapıdan kafasını changbin uzattı.

Changbin: Günaydın yeon

Yeon: Günaydın

Changbin: acıktım kahvaltı hazırlayalım mı?

Yeon: benim için fark etmez

Yatağımdan kalkıp mutfağa gittik. Changbin yumurtaları falan yapacaktı. Ben ise kalan şeylerde yardım edecektim.

Yeon: bana bugün yumurta yapma

Changbin: tamam da bir şey yok değil mi?

Yeon: hayır birşey yok

Dolaba yöneldim ve kahvaltılıkları falan çıkardım.

30 DK SONRA

Kahvaltı çoktan hazırdı. Changbin'e baktım. Resmen açlıktan yemeklere gözleri tam açık bir şekilde bakıyordu.

Yeon: ben bizimkileri uyandırayım

Changbin: tamam bende geleyim

Yukarı çıktık ve ben önüme gelen ilk oraya girdim. Şansıma hyunjin çıkmıştı.

Yeon: hyunjin hadi kalk

Hyujin: 5 dk

Yeon: hadi 5 dk falan yok kalk

Hyunjin beni umursamazca arkasını döndü.

Yeon: Felix bir daha browni yapmayacakmış

Bana gözleri açık bir şekilde döndü.

Hyunjin: nasıl yani?

Yeon: Günaydın:)

Sonrasında odanın kapısına ilerledim ve arkamdan oflayan hyunjin'in sesi ile odadan çıktım. Sonrasında yan odaya geçtim. Bu sefer bangchan'ın odasına gelmiştim.

Yeon: chan Günaydın hadi uyan

İlk başta bir mırıldanma sesi geldi ve sonrasında gözlerini açtı.

Bangchan: Günaydın

Yeon: sanada

Yataktan kalktığı sırada bende odadan çıktım. Sonrasında seungmin'in odasına girdim.

Yeon: Seungmin uyan hadi

Seungmin: hayır

Yeon: biliyor musun Bangchan 23 yaşına girmiş yani artık yaşlı diyemezsin

Hemen yataktan doğruldu.

Seungmin: o nasıl oluyor

Yeon: Günaydın

Sonrasında arkamdan sinirlice bana saydıran seungmin'in odasından çıktım. Changbin kalanları uyandırmıştı. Sofraya geçtik.

Felix: yeon senin önünde neden yumurta yok?

Yeon: bugün yemeyecegim

Felix: anladım

Hepimiz yemeklerimize döndük. Saat erkendi ama ben yine de fazladan dinlenmek için hızlıca kahvaltımı bitirdim.

~My love is a curly haired boy~ /// BANGCHAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin