~Offf yine mi~

239 19 2
                                    

Uyandığımda saat 5'ti. Bu kadar fazla uyumam çok normal değildi. Salona gittim.

Yeon: selam

Bangchan: Günaydın

Felix: Günaydın yeon

Changbin: Günaydın

Hyunjin: asko Günaydın ama çok fazla uyudun he

Bangchan: yeon jyp seni şirkete çağırıyor. Bir sorun mu oldu?

Yeon: aha şimdi s*çtım.

Minho: yine naptın

Yeon: ya ben dedimki bakın bu sefer minho için aynı şey olacak artık önlem alın bu konuda ısrar ettim falan hatta bağırdık falan bu sefer net kurtulamıyacam hakkınızı helal edin

Bangchan: keşke bize söyleseydin. Hem ısrar etmenede gerek yoktu. Şirkete senle gelelim mi?

Yeon: yok canlar ben gelirim kendim iyi bakın kendinize beni son görüşünüz olabilir.

Hyunjin: asko deme öyle daha yeni geldin

Han: daha çılgınlık yapacaz bir yere gitmek yok he

Changbin: daha yapmadığın çok fazla yemek var onları yapacan

Yeon: saolun canlar yaşarsam gelirim hadi size bb

Hemen yurttan çıktım. Bu sefer gerçekten net ceza alacaktım. Binaya vardığımda besmele çektim ve hemen jyp'nin odasına vardım. Odayı tıklattım ve içeri girdim.

Yeon: ne için çağırmıştınız efendim?

Jyp: yeon yaptığın terbiyesizlik yüzünden ceza alacaksın

Yeon: cezam nedir?

İlk suratıma baktı. Sanki bu soruyu beklemiyordu. Sonrasında boğazını temizledi ve konuşmaya başladı.

Jyp: dans cezası ve diyet. Her gün saat 2'den 5'e kadar durmadan dans çalışması yapacaksın. Diyet olarak ise sadece sebze. Ekmek veya makarna benzeri şeyler yok.

Yeon: tamam. Süresi ne kadar?

Jyp: buna ben karar vereceğim.

Yeon: tamam şimdi izninizle gideceğim

Jyp: özür dilemen gerekiyor yeon.

Yeon: dediklerimde haklıyım evet. Sadece bağırmam konusunda sizden özür dileyebilirim. Bağırdığım ve sesimi yükselttiğim için özür dilerim.

Jyp: değişiklik yapıyorum. Dans saatin 1 saat daha arttı. Şimdi gidebilirsin. Üyelerden biri bile yardım ederse veya engel olursa cezaya ortak olurlar. Şimdi çıkabilirsin yeon

Birşey demeden çıktım. Bu adama harbi gıcık oluyordum. S@l@k adam ya. Ben diyiyorum idollerin kör olacak bana gelmiş " özEr dilO". Bu adama bir gün suikast işlense başında kesinlikle olacağım. Sinirle şirketten çıktım. Yurda sinirli gitmek istemiyordum. Bu yüzden biraz yürümeye karar verdim. 1 saate kadar yürüyüş yaptım. Sonrasında telefonun titrediğini fark ettim. Telefonu elime alıp ekranı açtım. 7 arama vardı. Şuan ise 8. Arama yapılıyordu. Telefonu açtım.

Yeon: fazla mı geç kaldım?

Bangchan: neredesin ?

Yeon: geziyorum

Bangchan: çabuk eve gel. Noldu bize anlat

Yeon: tamam geliyorum sinirlenme hemen

Telefonu kapadım. Olabildiğince hızlı bir şekilde yurda yürüdüm. 20 dk sonra yurda vardım. Kapıyı çaldım. Üyeler Kapıyı açtı.

Felix: neredeydin?

Seungmin: jyp seni yedi sandım

Jeongin: neredeydin ya

Yeon: sakin. İzninizle içeri girebilir miyim?

Kenara çekildiler. Ayakkabılarımı çıkardım ve içeri geçtim. Koltuğa oturdum. Üyeler karşıma geçip beni dinlemek için pozisyona geçtiler.

Yeon: diyet ve dans cezası aldım.

Bangchan: diyet ne ile ilgili?

Yeon: Sadece sebze yiyecekmişim. Çok sorun değil de dans cezası biraz fazla. Saat 2'den 6'ya kadar. Normalde 5'e kadardı da yine gıcıklığını belli etmesi gerekiyordu.

Felix: ben sana yemek hazırlarım balım

Yeon: Şahsen çok sorun değilde gıcık bir adam. Efendim derken bile tiksiniyorum

Changbin: neyse kafaya takma ne zamana kadar

Yeon: kendisi ne zaman isterse. Neyse ben odama çıkayım mı? Şey bu arada tartı neredeydi?

Hyunjin: odamda olacak istersen getireyim.

Yeon: iznin varsa ben gidip alacağım.

Hyunjin: tabikide aşko

Hyunjin'in odasına gittim. Tartıyı aldım ve düz zemine koydum. Üstüne çıktım. L@n!? 46 kg ne? Yine kilo vermişim. Allah bilir bu diyetten iskelet olarak çıkacaktım. Tartıyı yetine koydum ve odadan çıktım. Salona uğradım. Kapıdan üyelere baktım.

Yeon: birşey ister misiniz?

Jeongin: hazır ayaktasın su getirir misin?

Yeon: tabiki de başka isteyen?

Jeongin haric diğerleri: hayır

Yeon: tmm

Mutfağa gittim ve bardağa su doldurdum. Salona gidip jeongin'e bardağı verdim.

Yeon: odamdayım ben birşey olursa seslenin

Üyeler: tmm

Odama geçtin ve kitabımı okumaya başladım.

30 DK SONRA

kitap okumaktan sıkıldım ve odamda durduk yere oturmaya başladım. Biraz düşünmeye karar verdim. Gerçekten fazla mı haddimi aşmıştım yoksa her zamanki gibi jyp yine fazla mı abartıyordu? Yani herhangi anormal birşey demedim bile. Kapım çalınca istemsizce kafamdaki düşünce bir anda gitti. Kapımı açtığımda karşımda bangchan vardı.

Yeon: buyur gel içeri

İçeri geldi. Yatağıma oturdum ve yanıma oturması için elimle yanımı işaret ettim. Yanıma oturdu.

Bangchan: İyi misin?

Yeon: evet iyiyim.

Bangchan: bana öyle gelmiyor. Sanki sadece iyi diyerek duygularının üstünü kapatıyorsun.

Yeon: ben gerçekten iyiyim chan. Sorduğun ve merak ettiğin için teşekkür ederim.

Bangchan: peki senle konuşmamın sakıncası var mı?

Yeon: tabikide hayır.  Aslında benim için daha iyi olur.

Bangchan : şey seni en çok geren şey nedir?

Yeon: aslında 2 tane var. 1 tanesi fazla düşünmek, sonraki ise insanların bana dik dik bakmaları.

Bangchan: bunlar gerçekten kötü. Düşünmek beni de geren birşey. Fazla düşününce sanki içinde kayboluyor gibi hissediyorum.

Yeon: peki üzüldüğünü belli eder misin?

Bangchan: bilmem. Sanırım belli ediyorum

Yeon: Bende

Bangchan: gerçekten teşekkür ediyorum. Geldiğinden beridir en azından üyelerle tek başıma ilgilenmiyorum. Bu yüzden minnettarım

Yeon: kişiliğimde olan birşey. Yine de ben de teşekkür ederim.

Biraz daha konuştuk ve sonrasında üyeler akşam yemeği için çağırdı. Yemekleri yedik ve sofrayı topladık. Bulaşıkları topladım. Herşey hallettik ve ortak birsey izlemeye karar verdik. Benim fazla ısrarım ile üyelere anime açtırdım. Animeyi izlerken saat baya hızlı geçmişti. Üyelerin uykusu gelince hepsini odalarına götürdüm. Hepsi uyuduktan sonra son defa yurdu kontrol ettim. Herşey tamamlanınca yatağa gittim. Uyuduğum için ilk başta uyuyamadım ve bu yüzden telefondan birşeyler izledim. Sonrasında ise uykum gelince saat 2'se uyuya kaldım.

~My love is a curly haired boy~ /// BANGCHAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin