1 YIL SONRA
Şuan koltukta oturuyordum. Bir yıllık süreci merak ettiniz değil mi? Durun size anlatayım.
İlk önce irem'i anlatayım. Kendisi jeongin ile hala sevgili ve çok tatlı bir çiftler. Stayler bunu duyunca biraz üzüldü ama sonrasında çok tatlı olduklarını söylediler. İrem kendisi jyp'ye stajyer olarak girdi. Stajı bittiği zaman ya bizim gruba girecek ya da solo olarak çıkacak. Belki başka gruba da girebilir. Kendisi baya mutlu arada bir ondan azar yediğim oldu ama olsun.
Üyelere gelicek olursak üyeler bu yıl çok yoruldu. Neredeyse birçok şarkı çıkardılar. Bazen çok linç yedikleri oldu. Üzüldükleri ve ağladıkları zamanlar oldu ama onları mutlu etmeye çalıştım. Şuan hepsi gayet iyi.
Bana gelicek olursak ben onlar kadar yorulmadım. Evet onlarla aynı şarkıları falan çıkardık. Jyp yıl içerisinde bir çok ceza verdi. Diyet,yayın açmama, konsere katılmama hatta bir defa gruptan uzaklaştıracaktı. Chan konuşunca onun yerine soğuk odaya koydu. Fanlarım da oldu ama antilerim de yok değildi. Bu beni bazı durumlarda çok üzdü. Onun dışında chan ile hala sevgiliyiz. Onu gerçekten seviyorum çünkü ne zaman birşey olsa beni hep güldürmeye çalışıyor. Benimle ilgileniyor ki bunun için ona minnettarım. Bu yıl Türkiye'ye konser vermeye gittik. Stayler çok mutlu oldu. Hatta kampanya olarak Türk staylerde lightstick sahibi olmayanlara lightstick ve biaslarının skzoo peluşlarını aldım. Çok mutlu oldular.
Bir yıllık sürecimiz bu şekilde geçti. O zaman şimdiki zamana geçelim. Bugün üyeler ile şirkete gidip 2 aylık ara vermek için izin isteyeceğiz. Üstümüzü giyindik.
Irem'de bizle gelecekti. O da gergindi çünkü jyp izin vermeyebilirdi. Şirkete araba ile gittik.
Şirkete vardığımızda içeri girdik. Jyp'njn odasına girdik. İrem'de dışarıda bekliyordu.
Jyp: hoşgeldiniz
Bangchan: efendim grup olarak ara vermek istiyoruz
Jyp: neden ?
Bangchan: efendim her ay neredeyse 2,3 albüm çıkardık. Üyeler ile fazla yorulduk. Bu yüzden 2 ay ara vermek istiyoruz
Jyp: izin vermiyorum
Bangchan: ama-
Chan'a baktım ve onu dürttüm. Susunca ben konuşmaya devam ettim.
Yeon: efendim bu konuda şöyle konuşmam gerekecek. Bu yıl çok yorulduk. Bir çok yerde konser verdik. Birçok fan buluşmasına gittik ve bir sürü de programa gittik. Çekimlerde istediğimiz performansı veremiyoruz çünkü çok yorulduk. Sadece 2 ay bir süre ara vermek istiyoruz. Sonrasında ise aynı şekilde devam edeceğiz.
Jyp: hayır
Yeon: eğer Çekimlerde istenilen performansı veremezsek bu hem sizin hemde şirkette düşüş sağlar. Bunu bildiğinizi umuyorum. 2 ay bir süre vereceğiz ve eski tempo da devam edeceğiz
Jyp: tek bir şartla izin veririm.
Yeon: şartınız nedir?
Jyp: Eğer ki bu aradan sonra biriniz bile hata yaparsanız performans düşüklüğü olursa çok ağır ceza veririm
Üyelere baktığımda seungmin ve changbin aşırı sinirli gözüküyordu. Üyelerin kalanları da hemen hemen onlar gibiydi.
Yeon: tamam kabul ediyoruz. Bu demek ki araya çıkabiliriz doğru mu?
Jyp: evet çıkabilirsiniz
Yeon: teşekkürler(!) Hadi çocuklar gelin çıkalım:)
Üyeler ile odadan çıktık.
İrem: noldu izin verdi mi?
Yeon: evet hemde ne güzel verdi *r*spu çocuğu hiç bizi zorlamadı p*sl*k *r*spu :)
İrem: o zaman araya girdiğinize göre 2 ay boyunca rahatsınız
Bangchan: meleğim saol izin alamayacaktık sayende aldık
Yeon: yok canım sorun değil gelin eve gidelim
Changbin: yemek yiyelim
Yeon: dışarıda yemek uygun mu sizin için?
Üyeler: uygundur
İrem: hadi gidelim o zaman
Şirketten çıktık. Yakınlarda bir restorana gittik. Oturduk ve siparişleri verdik.
İrem: 2 ay dinleniyorsunuz en azından ona şükür
Yeon: tabi beyfendi verene kadar izni
Changbin: uçsam suç ya boğacaktım aslında
Seungmin: al benden de o kadar
Yemekler geldi ve yemeye başladık. Bitirdikten sonra hesabı ödedik ve kalktık. Sonrasında ise eve gittik. Yorulduğum için kanepeye uzandım. Chan'da yanıma geldi.
Bangchan: gel odaya gidelim en azından daha rahat uzanırsın
Yeon: tamam
Ayağa kalktım ve chan'ın odasına girdim. Yatağa uzandım. Oda yanıma uzandı.
Yeon: chan birşey sorabilir miyim?
Bangchan: tabikide meleğim nedir?
Yeon: beni bırakıcak mısın?
Bangchan: neden sordun ki meleğim?
Yeon: bilmiyorum sadece beni bırakmanı istemiyorum
Saçımı hafif okşadı.
Bangchan: öyle birşey olmayacak meleğim.
Yeon: söz mü?
Bangchan: söz...
//kitap bitti. Bu zamana kadar destek veren herkese teşekkürlerimi sunuyorum. Kendinize iyi bakın<3...//
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~My love is a curly haired boy~ /// BANGCHAN
FanfictionGüzel ve kıymetli okuyucu bu kitaba bir göz atar mısın? Hem Türk hem de g.koreli olan yeon aylardır shifting deneyip bir türlü bunu başaramayan kızımız bir gece ilk defa bunu başarmıştır. acaba gittiği yerde idolü olan Christopher bang ile neler yaş...