~Ceza~

178 18 15
                                    

Üyeler bana bakıyordu. Başım eğik bir şekilde oturdum.

Jeongin: yeon noona iyi mis-

Yeon: iyiyim...

Tabağımdakileri yemeye başladım. Tabağı bitirdikten sonra sofradan kalktım.

Yeon: afiyet olsun size

Üst kata çıktım. Kırılan camları toplamaya başladım.

Felix: yeon çıplak elle tutma onları

Yeon: sorun değil felix. Bak ellerim iyi

Cam parçalarını topladım. Sonrasında ise çöpe attım. Yatağımı,kitaplığımı,masamı ve diğer dağınık yerleri topladım. Sonrasında ise yatağımın üstüne oturdum shining awards'dan bildirim gelmişti. Açtığımda en iyi kpop solo şarkısı anketi vardı. Sonuca baktığımda... b-benim solom en baştaydı. Hemen Sonrasında ise blackpink'ten jisoo'nun solosu vardı. Çok yakın oylardı. Bu ödül alacağım anlamına mı geliyordu...

İnstagram'a teşekkür için yazı atacaktım ama aklıma jyp'nin yazdığı ve benim açmadığım mesaj geldi. Mesaj'a baktığımda yine sinirlenmiştim.

Mesaj

Jyp: yeon dünkü performansta yaptığın hatadan dolayı ceza yemiş bulunuyorsun. 1 ay boyunca hiçbir sosyal etkinliğe katılmayacaksın ve kesinlikle yayın falan olsun veya gönderi hiç birşey atmayacaksın. Eğer ki cezanın dışına çıktığını görürsem bu sefer gruptan uzaklaştırma alacaksın.

Bu m*l adam yüzünden yayın da açamıyorum *mk. Sakince nefes aldım. Belkide anime izlemek bana iyi gelirdi. İsmini çok duyduğum ama bir o kadar da vaktim olmadığı için izleyemediğim bir anime olan kagekuri'yi açtım.( isim yanlış olabilir yanlışsa özür dilerim)

<Bangchan bakış açısı>

Bangchan: çocuklar çabuk gelin

Üyeler ve İrem yanıma geldiler.

Jeongin: ne oldu chan hyung?

Bangchan: yeon'un solosu shining awards'da birinci olmuş. Ödül alacak

İrem: oha gerçekten mi? Benim acil bu kıza elbise bulmam lazım. Valla üzüntü falan dinlemem

İrem yukarıya çıktı.

<İrem bakış açısı>

Kapıyı hışımla açtım.

İrem: yeonnn çabuk kalk sana kıyafet bakacağız

Yeon: şuan olm-

İrem: bahane kabul etmiyorum çabuk gel benle

Bileğinden yakaladığım gibi aşağıya götürdüm.

Minho: oha odadan nasıl çıkardın onu?

İrem: onu bosverin çabuk ehliyeti olan var mı?

Bangchan: benim var

İrem: chan çabuk gel arabayı sen sürcen. Sizde gelcek misiniz?

Üyelerin kalanı: yok

İrem: sakın evi yemeyin ben yeon gibi hayatta toplayamam. Chan çabuk arabaya

Yeon: irem bir bıraks-

İrem: bırakayım da yukarı kaç deme olmaz canım

Ayakkabılarımı giyindim ve yeon'u da zorla dışarı çıkarttım. Chan sürücü koltuğuna geçti. Bende yeon ile arkaya geçtim. Sonrasında ise avm'ye gittik.

<yeon bakış açısı>

Avm'ye gelince İrem kolumdan tuttu ve arabadan çıktık. İçeri girince ise mağazalara baktık. İrem beni bir mağazaya soktu.

~My love is a curly haired boy~ /// BANGCHAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin