Uyandığımda hala akşamdı. Saate baktığımda saat 3'ü gösteriyordu. Şimdi hayatta uyuyamam. Telefonu açtığım zaman bilinmeyen bir numaradan mesaj gelmişti.
(×): yeon hatırladın mı en yakın arkadaşın ben. Ünlü olmuşsun tebrik ederim. Yayınlarına katıldım. Umarım hala beni seviyorsundur.
Mesaja baktım ve sadece tek birşey yazdım.
Yeon: bir daha konuşma benle
Sonrasında numaraya engel attım zaten. Telefonumu açtım. Kulaklığı taktım ve silent cry açtım. Evet ben burdayım ama sadece shifting yolu ile. Belki de bu evrenden gidince gerçekten de gitmem lazım. En azından şansımı denerim. Belki gerçekten gruba katılırım. Kim bilir...
Kulaklığı çıkardım ve şarja taktım. Sonrasında aklıma İngilizce soru çözmek geldi. Hem İngilizcem pekişir hem de zaman giderdi. İngilizce soru bankasını açtım. Bütün hersey vardı. Ne de olsa üniversite düzeyinde. Ben soru çözerken kapalı kapımın arkasından bir ses geldi.
Bangchan: yeon sen misin?
Yeon: evet benim chan istersen gelebilirsin
Kapı açıldı ve içeri Bangchan girdi.
Bangchan: bu saatte neden uyanıksın?
Yeon: uyuyamadım ve biraz İngilizce çalışmaya karar verdim.
Bangchan: okulu bitirmemiş miydin sen ?
Yeon: bitirdim de yine de en azından canlı yayınlarda İngilizce yazılan yorumları da okurum. Biraz pekiştirmem gerek te :)
Bangchan: istersen yardım edeyim
Yeon: sen bilirsin ben mutfağa gidip su alacağım.
Bangchan: tamam
Karanlık koridordan geçip mutfağa geldim. Lambayı açtığımda mutfağın balkonunda oturan Han'ı gördüm. Arkası dönüktü o yüzden ses çıkarmadan suyumu doldurdum ve odama geçtim.
Yeon: galiba Han da uyanık
Bangchan: hayır ya o uyuyordu en son
Yeon: mutfakta gördüm ama
Bangchan: gel bir bakalım
Chan ile han'ın odasının önüne gittik. Bangchan kapıyı açtı ve kafasını içeri uzattı. Sonrasında ise geri çekti ve bana döndü.
Bangchan: uyuyor
Yeon: nasıl yani?
Bangchan: bas baya uyuyor
Yron: ben ne gördüm o zaman
Hemen hızlı adımlarla mutfağa geri gittim. Hala oradaydı. Dokunucaktım ama korkudan kaskatı kesildim.
<Bangchan bakış açısı >
Yeon hızlıca mutfağa gitti. Ben de odadan Telefonumu almak için odaya gittim. O sırada yeon'un sesi geldi.
(1.30'dan itibaren yeon gibi düşünün )
Bu kız ne diyordu anlamadım ama korktuğu sesinden belliydi. Hemen mutfağa gittim. Bir eli kulağının orda hala anlamadığım şeyler söylerken bir yandan da balkonun oraya bakıyordu. Sonrasında aklıma dank etti yeni uyandığı için büyük ihtimalle sanrı falan gördü ondan bu haldeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~My love is a curly haired boy~ /// BANGCHAN
Fiksi PenggemarGüzel ve kıymetli okuyucu bu kitaba bir göz atar mısın? Hem Türk hem de g.koreli olan yeon aylardır shifting deneyip bir türlü bunu başaramayan kızımız bir gece ilk defa bunu başarmıştır. acaba gittiği yerde idolü olan Christopher bang ile neler yaş...