~Öyle yansıtmak istemedim~

311 29 13
                                    

Sabah uyandım. Herkesten erken uyanmıştım. Telefonu açıp yorumlara baktım her kez yeni bölüm gelsin istiyordu. Bu saatte açmanın iyi bir fikir olmayacağını düşündüm. Bu yüzden akşama açarım diye düşünüp salona gittim. Salona gittiğimde benim bile beklemediğim biri oturuyordu. Oturan kişi felix'ti.

Felix: Günaydın brownim

Yeon: Günaydın felix

Felix: sanki biraz mutsuz gibisin

Yeon:...

Felix: istersen bunun hakkında konuşalım

Yeon: şey gerek yok sadece...

Felix: sadece ?

Yeon: depresyonda değilim. Yine de demek istediğim mutlu değilim ama üzgün de değilim.

Felix: Bence bu konu da bira düşünmen lazım brownim

Yeon: düşünmek istemiyorum. Zaten 7/24 düşünüyorum.

Felix: yardımcı olabilir miyim?

Yeon: bilmiyorum

Felix: hadi gel başka konulardan konuşalım. Mesela fan meeting de ne bekliyorsun?

Yeon: Sadece bir aksilik çıksın istemiyorum. Umarım hepimiz sağlıklı bir şekilde döneriz.

Felix: kendini germe brownim. Hiç birimize birşey olmayacak.

Yeon: Umarım...

Elime telefonumu aldım. Video açıp izlemeye başladım. Felix hala bana bakıyordu.

Yeon: istersen gel birlikte izleyelim

Felix hemen gülümseyip yanıma geldi. Video izlerken bir yandan da eleştiriyorduk. Saat 11 olunca hemen üyeleri kaldırmaya gittim. Felix'te peşimden geldi. Üyeleri uyandırdıktan sonra hemen mutfağa gidip kahvaltı hazırlamaya başladım. Kahvaltıyı hazırlar hazırlamaz hemen masayı hazırladım. Üyeleri masaya çağırdım. Masaya geldiklerinde bende oturdum. Hepsi oturdu ve yemeye başladık.

Changbin: çok güzel olmuş yeon ellerine sağlık

Yeon: teşekkür ederim Changbin afiyet olsun

Han: sanki bugün biraz yorgun gibisin

Yeon: öyle gözüktüysem özür dilerim

Bangchan: bu özür dilenecek birşey değil. Eger kötü hissediyorsan bunu bize söylemelisin

Yeon: ben iyiyim teşekkür ederim. Hadi yemekleri yiyelim.

Yemeği yemeye geri döndüm. Üyeler ilk bana baksa da sonrasında onlarda yemeklerine geri döndüler. Yemeği yiyip tabağı mutfağa götürdüm. Salona koltuğa oturdum ve video açtım. Onu izlerken üyeler mutfağa geçti. Onlar masayı toplarken bende bulaşıkları temizledim. Bulaşıklar bitince hepsini yerine dizdim. Sonrasında ise yurdu süpürdüm. Üyeler de bu konuda yardım ettiler. Temizlik bitince herkes yorulmuş ve bitkin bir şekilde salona geçti. Bende onlarla oturdum.

Changbin: yeon hadi ama biraz canlı ol

Yeon: zaten öyleyim Changbin

Bir anda sesi yükseldi.

Changbin: HAYIR ÖYLE DEĞİLSİN. ÖLÜ GIBI GEZİYORSUN!!

Bangchan : Bağırma Changbin

Yeon: öyle yansıtmak istemedim. Bakın napalım biliyor musunuz ben dışarı çıkayım hem ben hava alırım hem de siz biraz rahatlarsınız.

Hyunjin: birimiz gelelim mi?

Yeon: hayır gerek yok. Birşey olursa ararım sizi. Ben yokken evi yemeyin sakın.

~My love is a curly haired boy~ /// BANGCHAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin