Sabah 10 a.m
<yeon bakış açısı>
Çalan telefon ile uyandım. Arayana bakmadan telefonu açtım.
Yeon: buyrun?
Jyp: yeon hazırlan saat 12'de tören başlayacak
Yeon: tamam efendim.
Hemen chan'ı kaldırdım.
Yeon: sevgilim hadi uyan
Homurdanarak uyandı.
Yeon: hadi saat 12 de tören var.
Bangchan: neden o kadar erken ki
Yeon: bilmem hadi üyeleri kaldıralım da
Teker teker odalara girip ev halkını uyandırdık. Sonrasında ise kahvaltı ettik. Kahvaltımı bitirince hemen dış fırçalama yüz yıkama gibi işlerimi hallettim. Şimdi sıra kıyafetteydi. Odama gidip kıyafeti giyindim
Makyajımı da yaptım. Sonrasında üyeler ve irem'de kıyafet giyindi. İrem yanıma gelip bana baktı.
İrem: çok güzel olmuşsun <3
Yeon: teşekkür ederim. Bir yerimde kusur var mı?
İrem: hayır yok canım benim
Üyelerde giyinince evden çıktık. Saat 11.30 falandı ve salona vardık. Arabadan çıkmadan hemen önce mutlu görünmeye çıktım. Araba durdu ve biz icerden çıktık. Çıktığımız gibi fotoğraf çekilmeye başlandı. Kameralara gülümseyip içeri girdik. Girişte gruplar vardı. İlk girdiğimde itzy yanıma geldi.
Ryujin: tebrikler yeon başarılarının devamı
Yeon: saolun
Hepsi ile el sıkıştık. Sonrasında twice,blackpink ile tanışıp el sıkıştık. Sıra gelmişti ive grubuna. Şimdi yapacağım şeyden dolayı büyük ihtimalle linç yiyecektim ama sonuna kadar haklıyım. Ive grubundan wongyoung çıktı.
Wongyoung: selam yeon
Elini uzattı. Elini sıkmak yerine sadece eğildim. Sonrasında ise bana yalandan bir gülümseme attı.
Wongyoung: tebrikler
Yeon: saolun
Arkamı dönüp gittiğim sırada arkamdan yüzünü ekşitti. Normalde dalardım da cezamı ikiye katlayamam. Sonrasında ise sandalyelere oturduk. Klima açıldığı için ortam baya soğuktu. Nefesimiz bile gözüküyordu. Bazı idoller çıkıp ödüllerini aldılar. Sıra bana gelince üyelere ve irem'e baktım ve sahneye çıktım. Vücudum hafif titriyordu. Titrememek için tırnağımı parmağıma batırdım. Kimse görmezdi herhalde. Ödülüm bana verildi ve konuşma yapmak için mikrofonun başına geçtim.
Yeon: ilk öncelikle bu ödülü almamı sağlayanlara teşekkür ederim. Solo şarkımın tutacağını düşünmüyordum açıkçası ve bu ödülü almak bir nevi benim için sürpriz oldu. Bu zamana kadar arkamda duran şirketime (!), grup üyelerine,arkadaşlarıma ve aynı zamanda grubumuzu seven stay fandomuna teşekkürlerime en içtenlikle sunuyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~My love is a curly haired boy~ /// BANGCHAN
Hayran KurguGüzel ve kıymetli okuyucu bu kitaba bir göz atar mısın? Hem Türk hem de g.koreli olan yeon aylardır shifting deneyip bir türlü bunu başaramayan kızımız bir gece ilk defa bunu başarmıştır. acaba gittiği yerde idolü olan Christopher bang ile neler yaş...