~Instagram hesapları~

249 23 8
                                    

Sabah uyandığımda daha çok erkendi. Telefonu açtığımda jyp'den mesaj vardı. Mesajda " şirkete gel senle konuşmamız lazım" yazıyordu. Üstümü giyindim.

Hemen üyeleri kontrol ettim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hemen üyeleri kontrol ettim. Hepsi uyuyordu. Onlar uyanmadan gelirdim herhalde. Hemen yurttan çıktım ve JYP binasına doğru yürümeye başladım. Binaya vardığımda vakit kaybetmeden jyp'nin odasına çıktım.

Jyp: Günaydın Yeon

Yeon: beni çağırmışsınız sorun nedir?

Jyp: Üyelerin hepsinin kişisel instagram hesapları var. Senin de açmayı planlıyoruz. İnstagram telefonda mevcut mu?

Yeon: evet

Jyp: tamam o zaman burda hemen aç bende göreyim.

Hemen uygulamaya girdim ve hesap açmak için istenilen yere girdim. Hesap ismini herseyi hallettikten sonra jyp'ye hesabı gösterdim.

Jyp: gün içerisinde ordan fotoğraf olur paylaşımlar yaparsın. Kesinlikle uygunsuz veya saçma paylaşımlar istemiyorum.

Yeon: tamam

Jyp: diyetin de sadece bu haftalık.

Yeon: tamam iyi günler

Hemen odadan çıktım. Saate baktığımda 9 olduğunu gördüm. Üyeler uyanmış olabilirlerdi. Hızlıca yurda gittim. Kapıyı açtığımda ilk işim üyeleri kontrol etmek oldu. Hepsi hala uyuyordu. Bende mutfağa geçtim. Kahvaltı hazırlamaya başladım.

YARIM SAAT SONRA

Kahvaltıyı hazır olunca hemen üyeleri kaldırmaya gittim. Hepsi kendinden geçmiş gibiydi. Bir kişi hariç. Chan nolduysa korkutucu gözüküyordu. Sanki içine minho kaçmış. Aslında söyleyecektim ama korkutucu durduğu için susmaya karar verdim.

Yeon: hadi masaya kahvaltı hazır.

Ben kendime az bir peynir, 1-2 tane zeytin ve sadece salata aldım. Yani sadece bunlara izin veriliyordu. Üyelere tabaklarını verdim.

Felix: seninki neden bu kadar az?

Yeon: diyet

Felix: bu kadar az kahvaltı ile nasıl dans edeceksin?

Yeon: o kadarını halledicez bir şekilde. Hadi beni bosverin yiyin bakalım. Afiyet olsun size:)

Hemen tabağımdaki yemeklere döndüm. Yemekleri birkaç dk içerisinde bitirdim ve hemen mutfağa tabağımı götürdüm. Tabağımı yıkadım. Sonrasında üyelerde bulaşıkları getirdi. Sofra toplanıp bulaşıklar bitince üyeler üstlerini giyindiler.

Bangchan: bugün dans çalışması var biliyorsunuz. Yeon sen zaten çalışacaksın istersen bu çalışmayı yapma

Yeon: öyle bir seçeneğim yok ne yazık ki

Bana ilk şaşırır bir şekilde baksada sonrasında binaya doğru gittik. Binanın dans çalışma odasına girince bangchan hoparlöre doğru ilerledi. Müziği açtı ve biz hepimiz yerlerimizi aldık ve alıştırma bu şekilde başladı.

~My love is a curly haired boy~ /// BANGCHAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin