Sözler yazıldıktan sonraki gün dans hocası ile koreografi çalışmaları başladı. 1 gün içerisinde dansı ezberlemek zorunda kaldım. Bugün ise
M/v çekimleri vardı. Saat şuan 9 ve ben üstümü giyindim. Üyeler hala uyuyordu. Hemen üyelerin kapılarına birer not yapıştırdım. Sonrasında ise şirketten atılan konuma gittim. Sabahın köründe binaların olduğu uzun bir yol vardı. Araba beni bırakınca Hemen indim. Settekiler çalışanlar Hemen beni hazırladı.Dudağıma rujum da sürüldükten sonra bana bir silah verdiler.
Bana sadece uzun yolda yürümem gerektiğini ama sanki deli biriymiş gibi durmamı istediler. Arkadan sesi verdiler. Kayıt başladık. Yürürken bir yandan da sanki karşımda biri var ve onu öldürmek istiyormuş gibi bakmaya çalıştım. Sonrasında kestik diye bağırdılar.
Kameraman: tamam Yeon güzel bir görüntüydü. Şimdi sıradaki sahne
SAAT 19:32
Gün içerisinde çok fazla yere gittik. Güneş batımına doğru son yer olan bir yer vardı. İlk başta çektiğimiz yol kısmında bu sefer bir araba vardı ve birde salıncak...
Yönetmen: yeon iyi vır görüntü almak için eline kibrit vereceğiz. Yerde benzin var. Salıncağa geç şimdi.
Salıncağa ilerledim. Salıncağa oturdum ve elime kibrit verdiler. Kibrit tutarken bir yanda salıncağın ipi yanmasın diye çaba veriyordum. Settekiler yerdeki salıncağı yukarı çıkardılar. Salıncak 6-7 metre yukarı kalktı. Kayıt diye bağırdıkları sırada rolüme büründüm. Bir yandan gülüyordum bir yandan ise kibriti karşımda tuttum. Kibrite baktıktan sonra sanki hiç bir şey olmamış gibi arkama attım. Kibrit düştüğü gibi ilk küçük bir ateş çıktı. Sonrasında ise ateş bir anda patlar gibi yükseldi. Yönetmenin dediği gibi kendimi hafif bir şekilde sallamaya başladım. Sonrasında ise kestik sesi duyuldu.
Kameraman: yeon biz ateşi yenilerken salıncağın alt tarafına büyük bir minder koyacağız. Senden isteğim şarkının bu bölümünde kalkıp atlaman olacak.
Yeon: peki atlarken nasıl olacak. Yani sonda bir duruş sergilemem gerekiyor mu?
Kameraman: hayır sadece atladıktan sonra biz minderi alacağız. Sen kalkacaksın ve yürüyeceksin. Arkada ise ateşe olucak zaten
Salıncağa ilerledim. Ekip yine aynı yüksekliğe çekti. Altıma büyük kalın bir minder eklendi. Ateşte halledilince çekim başladı. Sallanırken şarkının bölümü geldi ve ben salıncaktan atladım. Mindere düştüğüm an kestik sesi geldi.
Sonrasında ise minder kaldırıldı. Kamera ile aramızda bir metre hatta daha az bir mesafe vardı. Kamera benim yerdeki halimi değil kalktığım zaman suratımın olacağı yere odaklıydı. Çekim başlayınca kalktım ve yürüdüm. Sonrasında çekim bitti. Setteki görevliler ile kıyafetlerim ve makyajım hal olmuştu. Üstümü giyindim ve chan'i aradım.
Yeon: chan
Bangchan: nasılsın Yeon. M/v çekimleri nasıldı?
Yeon: güzeldi eve gelince size anlatırım.
Bangchan: tamam. Jyp'yi arasana normal yemek yiyebiliyor musun diye
Yeon: tamam konuşurum şimdi onla
Telefonu kapadım ve jyp'yi aradım.
Yeon: efendim iyi akşamlar
Jyp: sanada yeon. M/v çekimleri başarılı geçti mi?
Yeon: evet efendim.
Jyp: peki sen neden beni aradın?
Yeon: efendim zaten bu hafta m/v çekimleri ile olucak. Şey hala diyette miyim?
Jyp: Eve gidince bana kilonu at. Ona göre bakarım.
Yeon: tamam efendim.
Araba ile yurda gittim. Yurda vardığımda telefondan mesaj geldi. Üyeler ne zaman geleceğimi sormuştu. Onlara yurdun kapısında olduğumu yazdım. Telefonu kapadım. Yurdun kapısını çaldım. Üyeler Kapıyı açtı.
Üyeler: hosgeldin yeon <3
Yeon: hoşbuldum çocuklar özledim sizi
Ayakkabılarımı çıkartıp içeri girdim. Hep beraber salona geçtik.
Yeon: hyunjin odandan tartıyı almam lazım.
Hyunjin: tamam. Dur ben getireyim
Hyunjin salondan çıktı. Bir kaç dk sonra elinde tartı ile geldi.
Hyunjin: buyur
Tartıyı yere indirdim. Üstüne besmele çekip çıktım... 44 kg !?
Yeon: çocuklar ölüyorum galiba
Bangchan: nasıl yani?
Hyunjin: asko kaç çıktı?
Seungmin: yok kız abartma sende
44 kilo olduğumu söyleyince üyelerin ağzı açık bana bakıyorlardı.
Jeongin: yuh
Felix: benim brovnime nolmuş böyle
Minho: çocuk çubuk kraker olmuştu zaten
Han: dal gibi olmandan anlamalıydık.
Hemen jyp'ye mesaj attım. Bana geri dönüş yaptı.
Yeon: çocuklar yiyebilirmişim.
Bangchan: tamam bugün dışarıda yiyelim.
Changbin: ya çıkmadan önce yeon bize çekimleri nasıl oldu onu anlatsın.
Yeon: yemek yemeye gittiğimizde de söylerim:)
Hemen üstümüzü giyindik ve yurttan çıktık. Arabalara binip üyelerin istediği restoranın önüne geldik. Ben et sipariş etmiştim. Sonrasında ise siparişler gelirken anlatmaya başladım.
Yeon: çekiminde başları iyiydi. Sorun sonlara doğru ateş ve salıncaktı. Ya elime kibrit vermişler. Hem rolde kalmaya çalışıyorum,hem ipi yakmamaya çalışıyorum,hem de düşmemeye çalışıyorum.
Hyunjin: ben olsam net kalp krizi
*hepsi güler*
Yeon: sonrasında ben kibriti attım. İlk birşey olmadı. Sonrasında ateş bir anda yükseldi. Üstüne birde salıncaktan atla dediler. Onu da yaptım. Sonrasında bitti zaten. Şimdi yarın gideceğimiz bir bina varmış. İçerde çekim yapacağız.
Seungmin: yarın yine iyisin ordan burdan atlamazsın
Jeongin: yarın kolay geçer umarım. Ben bilr merak ettim.
Bir yandan sohbet edip bir yandan da yemekleri yedik. Sonrasında yurda gittik. Bugün yorulduğum için duş aldım ve odama gittim. Hemen yatağa attım kendimi. Sonrasında uyumuşum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~My love is a curly haired boy~ /// BANGCHAN
FanfictionGüzel ve kıymetli okuyucu bu kitaba bir göz atar mısın? Hem Türk hem de g.koreli olan yeon aylardır shifting deneyip bir türlü bunu başaramayan kızımız bir gece ilk defa bunu başarmıştır. acaba gittiği yerde idolü olan Christopher bang ile neler yaş...