Biri beni dürtüyordu. Daha alarmım çalmamıştı ki yani saat daha çok erkendi. Gözlerimi hafifçe açtım ama güneş ışığını gördüğüm gibi sulanmaya başladı.
Jeongin: Günaydın
Yeon: sana da günaydın jeongin
Jeongin: bugün stüdyo da olacağız. Şarkılarda senin bölümlerini de çekmek için.
Yeon: saat kaç?
Jeongin: saat 7
Yeon: ne!?
Bu sefer yataktan doğruldum.
Yeon: saat çok erken bu saatte mi olur?
Jeongin: yapacak birşey yok patron öyle istiyor
Yeon: ben jyp'nin *mk emi anca o oturduğu yerde g*tü örümcek ağı tutmuştur.
Jeongin: şey ne dedin?
Yeon: hee yok birşey sen gidebilirsin üstümü giyinip geliyorum.
Jeongin: tmm biz seni aşağıda bekliyoruz
Jeongin odadan çıktı. Neden bu saatte şarkı söyleyecektim anlamadım. Bu saatte kimin sesi güzel çıksın ki? Valla orda rezil olmak istemiyorum o yüzden gitmeden önce sesimi test etmeliyim.
Üstümü giyindim bir yandan da sırf sesim nasıl diye bakmak için şarkı söylüyordum. Yani iyi gibiydi ama normal sesim gibi değildi. Hala uykulu olduğum sesime vuruyordu. Odamdan çıktım ve üyelerin yanına gittim. Ben gelince hemen günaydın dediler. Sonrasında yurttan çıktık ve arabalara geçtik. Bizim arabayı mimho sürüyordu. Araba da felix, seungmin,Han ve ben vardık. Minho hemen grubun herhangi bir şarkısını açtı. Şarkıyı söylemeye başladılar. Herkes kendi repliğini söylerken ben şuan aramızda olmayanların kısımlarını söylüyordum.
Felix: sesin yeni uyanmana rağmen çok güzel.
Yeon: teşekkür ederim
Han: daha çok rap mi vokal mi?
Yeon: rap fazla yapamam o yüzden vokal genelde. Şey bir de fan meeting ne zaman olacak ?
Seungmin: 1 veya 2 hafta sonra da neden sordun?
Yeon: şey gitmesek?
Han: neden peki?
Yeon: siz bilmiyorsunuz galiba ama bir anti felix'e lazer tutacağını söylemiş.
Seungmin: öyle birşey olsa şirket bunu söylerdi.
Yeon: ama öyle birşey var. Fanlar baya bir tag li ileti gönderdi ama ya jyp gördü umursamadı ya da gerçekten görmedi.
Minho: o zaman çalışmadan sonra bize ilk göster sonra patrona gideriz.
Yeon: tmm
Sonrasında araba da bir sessizlik oluştu. Stüdyoya gelince arabadan indik. Bizim arkamızdan ise öteki araba ile gelen üyeler indi. Hep beraber stüdyoya geçtik. Üyeler kendi bölümlerini biliyordu onlar söylemeyecekti zaten kimin daha fazla partı varsa oradan bir kısmını ben söyleyecektim. Mikrofonun başına geçtim. Hemen karşımda bütün üyeler vardı. Bangchan bana başla diyince nefes aldım ve başladım. Söyleyeceğim şarkı charmerdı ve ben tek başıma bütün şarkı söylemeye başladım.
Şarkı bittikten sonra üyelerin surat ifadelerine baktım. Tam çözemediğim bir surat ifadesi vardı hepsinde.
Yeon: birşey söylemeyecek misiniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~My love is a curly haired boy~ /// BANGCHAN
Fiksi PenggemarGüzel ve kıymetli okuyucu bu kitaba bir göz atar mısın? Hem Türk hem de g.koreli olan yeon aylardır shifting deneyip bir türlü bunu başaramayan kızımız bir gece ilk defa bunu başarmıştır. acaba gittiği yerde idolü olan Christopher bang ile neler yaş...