5.BÖLÜM | "Bir Daha O Küçük Beyninle Bana Oyun Oynamaya Kalkarsan!"

3.6K 150 99
                                    

Okuyup Oy Verenler Ne Yazık Ki Yorum Yapmıyorlar Ve Benim En Çok İhtiyacım Olan Şey Yorumlarınız.Onlar Olmadan Kitaba Yön Veremem.Herkesten Ricam Budur,Yorumlarınızı Benimle Paylaşmanız.

MultiMedya: Su

Sınır: 50 Oy & 50 Yorum Olsun.
Birde Bunu Deneyelim 😊

Keyifli Okumalar...

****

Ateş,yatağın yanı başında dikilmiş,belini hafifçe öne doğru eğmiş ve keskin bakışlarını uyuyan kadına dikmişti.Elini ona doğru uzattı.İşaret parmağının tersiyle elmacık kemiğinin üzerini okşadı.

Hissettiği temasla huzursuzlanan Su,kıpırdandı.Adam,parmağını yavaşça indirdi kadının dolgun dudaklarına.

"Su..."

Dudaklarının arasından çıkan kelime kadının gözlerini hafifçe açmasına vesile oldu.Kadın zifiri karanlık odada burnunun dibinde bulduğu adamla çığlık atarak yatakta oturur pozisyona gelmeye çalıştığında adam onu omuzundan sertçe iterek yeniden yatar pozisyona getirdi.

"Sakın!" Dedi elini kadının dudaklarının üzerine kapatırken.Su,anında dolan gözleriyle adamın gözlerine bakmayı sürdürdü.

"Ne o?" Dedi adam,boşta kalan eliyle kadının yüzüne düşen bir tutam saçı geriye atarken."Beni gördüğüne sevinmemiş gibisin sanki." Kadının,göğüs kafesini zorlayan kalp atış seslerini duyabiliyordu."Bu kadar heyecanlanma." Yavaşça eğildi kadının yüzüne."Buraya başsağlığına geldim." Tebessüm etti."Yazık oldu yaşlı kadına." Yüzünde ki gülümsemeyi sildi.Kaşlarını çattı."Kim vurduya gitti."

Dudaklarını kadının kulağının hizasına getirdi.Ağlamaya başlamıştı Su.Makbule Teyze'yi ima etmesi onun tüm sinirlerinin boşalmasına ve daha şiddetli ağlamasına vesile olmuştu.Hıçkırıkları,adamın dudaklarının üzerinde yer alan kocaman elinden dolayı boğazına takılı kalıyordu.

"Bir daha o küçücük aklınla oyun oynamaya kalkarsan!" Sert nefesi kadının kulağına çarptı."Seni o oyuna gömerim!"

Geriye doğru çekildi.Doğruldu kadının üzerinden.Arkasını dönerek odanın içinde bulunan tekli koltuğa ilerledi.İri bedenini koltuğa bıraktı.Geriye doğru yaslandı.

Su,yanaklarını ellerinin tersiyle silerek yatakta oturur pozisyona geldi.Bakışlarını adama dikti.

Adam,sol elini dirseğini bükerek bacağının üzerine koyarken diğer elini sallayarak önce kadına 'gel' işareti yaptı daha sonrasında elini bacağına hafif ritimle vurdu.Kadını kucağına oturması için çağırıyordu.

"Sen bir katilsin! Ellerinde masum bir kadının kanı var!" Öfkeyle ve kinle ayağa kalktı kadın.Adama yaklaştı."Ne suçu vardı o yaşlı kadının?! Masumdu!" Gözyaşları içerisinde bağırıyordu."Ateş!" Bir anda duraksadı."Bana yalan söyledin sen." Dedi aklına gelen gerçek ile."Adın Ateş değil!"

Ateş,koltukta iyice yayıldı.

"Adım,Ateş." Dedi sakince.

SAPLANTI | Saplantı Serisi - 2 | TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin