7.BÖLÜM | "Sanem,Hamile!"

2.8K 107 77
                                    

MultiMedya: Nilüfer - Haram Geceler

Bölüm Sınırı: 70 Oy & 70 Yorum
Sınır Geçilmeden Yeni Bölüm Gelmeyecektir,Bilginize.

Keyifli Okumalar Dilerim...

****

"Birde babana benzemediğini söylüyorsun.Halbuki sen benzemekle de kalmamışsın.Çocukluğundan bu yana babanı iyi izlemişsin ve onu kendine model olarak belirleyip ne kadar kötü özelliği varsa kendi benliğine almışsın." Ses tonunda büyük bir kin ve öfke vardı."Ölümüm senin ellerinden olmayacak Ateş! Ama belli mi olur,belki ölümün benim ellerimden olur..."

Adam,onun bu sözlerine karşılık birkaç saniye süren dişli gülümsemesini yüzüne yaydı.

"Bu benim için sadece büyük bir mükafat olur."

Yüzünü buruşturdu kadın.

"Acınası bir şekilde öleceksin biliyorsun öyle değil mi? Belki öldürülüp bir sokak köşesine atılacaksın ve kokmuş cesedin günler sonra bulunacak.Bu yaptıkların yanına kâr kalacak sanma,Rabbim'in adaleti kork."

"Allah'ın adaletinden korkması gereken onlarca kişi var Su,bu yolda tek değilim."

Mesela babası...

Yatacak yeri yoktu onun.Şerefsiz.Eğer yıllar sonra babası ile karşılaşmak nasip olursa ona edeceği bir çift laf vardı ve ardından sıkacağı iki el ateş.Kendi elleriyle gebertecekti onu.Ona ve kardeşlerine neler yaptığını tek tek hatırlatacak ve en ağır şekilde verecekti cezasını.

"İlahi adalet tecelli edecek bir gün Su ve bende herkes gibi hakkım olanı alacağım." Vitesi yükseltti."Seni alacağım."

"Hâlâ benimle olabilme ihtimalin olduğunu mu sanıyorsun? Bana yaptığın onca şeyden sonra Ateş,kollarına atlayacağımı mı düşünüyorsun? Eğer düşüncen buysa fena halde yanılıyorsun."

"Yapmadığın şey değil Su." Dudağının kenarı alayla kıvrıldı.

"Eski günlerde kaldı o." Önüne gelen bir tutam saçı kulağının arkasına sıkıştırdı Su."Sen hayatımızı mahvetmeden evveldi."

Evet,ilk tanıştıkları dönemlerde güzel zamanlar geçirmişlerdi.Lakin bu güzel günler Ateş'in gerçek yüzünü ortaya çıkarmasıyla son bulmuştu.Bir arkadaşları aracılığıyla tanışmışlardı.Su'yun çocukluk arkadaşı olan Can aynı zamanda Ateş'in çok yakın bir dostuydu.Bunun yanında iş arkadaşıydılar.Can,onları bir gece arkadaşlarının toplandığı yemeğe davet etmişti ve bu karşılaşma yaşananlarla birlikte ikiliyi bu noktaya kadar getirmişti.

Can,hızı severdi.Onun bu tutkusu feci bir trafik kazasında hayatını kaybetmesiyle son bulmuştu.Su,çocukluk arkadaşının acı kaybını yaşar iken yanında Ateş vardı.Zaman geçtikçe birbirlerini daha iyi tanımışlar ve aynı yola girmeye ortak görüşleriyle karar vermişlerdi.

Su,Ateş'in gerçek yüzünü başlarda göremesede zamanla anlamıştı.Bir gün gittikleri bir restoranda Su,mekandan ayrılırken garsona 'Kolay gelsin' dediği için Ateş ile fena bir kavgaya tutuşmuşlardı.

Ateş'in kıskançlıkları dozunu her geçen gün artırırken geldikleri son nokta buydu.Bu ilişkinin bu denli kopma noktasına gelmesine sebebiyet veren Ateş idi.

SAPLANTI | Saplantı Serisi - 2 | TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin