9.BÖLÜM | "Gitmek Mi İstiyorsun,Git O Hâlde!"

2.1K 102 30
                                    

Bilgilendirme: Okunma oranına göre oy ve yorumlar oldukça düşük.Lütfen desteklerinizi esirgemeyin.Bir tuşa basıp oy vermek veya iki kelime dahi olsa yorum yapmak bu kadar zor olmamalı.Sizden ricamdır.Bir husus daha var: Biraz yoğun bir dönemden geçiyorum.Bir sonraki bölümün ne zaman geleceği konusunda panomda duyuru yaparım.Beni takip ederek duyurulardan haberdar olabilirsiniz.Seviliyorsunuz :)

MultiMedya: Kayahan - Odalarda Işıksızım

Keyifli Okumalar....

****

|**|

"Ne dedin sen?!" Dedi sert bir tepkiyle Güneş'in kolunu tutup sarsan Su."Ne dedin dedim sana?!"

Kendini bu ani tepkiye hazırlayan Güneş,"Sakin ol." Dedi ve kolunu Su'yun elinden çekmeye çalıştı ama Su buna müsaade etmedi.

Kadının söylediğini anlamaya çalışan Su,ondan gelecek açıklamayı beklemeye koyuldu.Darbe üstüne darbe yiyordu ve artık bu yaşananları kaldıramaz olmuştu.

"Ateş'in bir bebeği mi olacak?! Anlat şunu!"

"Abimin başka bir kadından bir bebeği olacak." Güneş'in hiç çekinmeden,ardı ardına sıraladığı kelimeler Su için acı gerçekleri yansıtıyordu.Öyle ki gözleri dolmuştu.

"Abim ile ablam konuşurken tesadüfen duydum.Abim birkaç kez cadde bara gitmiş.Sanem denilen o kadın da aynı barda hayatını bedenini pazarlayarak sürdüren bir kadın işte.Bizzat kendi ayarlayarak bir iki kez abimin karşısına çıkmış.Sonrasında olanlar isen malum.Bilerek hamile kalmış."

"Nasıl olur bu?"

Su'yun gözünden birkaç damla yaş süzüldüğünde onun için oldukça üzülmüştü Su.Bunları ona anlatırken elbetteki büyük bir yıkıma uğraşacağını biliyordu kadının ama bu denli olacağını bilmiyordu.

"Bir yandan hayatımı mahvederken aynı zamanda başka birinden de çocuk yapıyormuş! Adi şerefsiz! Bana seni seviyorum nutukları çekiyordu,hepsi yalanmış! Bunu ona çok ağır şekilde ödeteceğim!"

Ateş'e hesap sormak adına adımlamaya başladığı anda Güneş tarafından zorlukla durduruldu.

"Dur Su,yapma..." Dedi sakince."Bu sinirle abimin karşısına çıkarsan senin söylediklerini duymadan üzerinde yine baskı kurmaya başlayacak ve başarılı da olacak.Elbet bir gün onun karşısına çıkarak sana yaşattıklarının hepsinin hesabını soracaksın ama o gün bugün değil.Mantıklı düşün." Gözlerini Su'yun gözlerine dikmiş onu hata yapmaması konusunda yönlendirmeye çalışıyordu."Fevri hareketlerde bulunma,ani karar verme.Sana kaçmana yardım etmem için yardımcı ol.Abimden kaç ve saklan.Ne zaman ki kendini akladın polise hayatını yeniden düzene soktun,tüm gücünle abimin karşısına çıkıp saldır.O gün geldiğinde yanında bende olacağım zira burada kalıp kalbimin onlar gibi kararmasına müsaade etmeyeceğim."

"Ne saçmalıyorsun sen be?!" Güneş'in üzerine yürüdü Su."Sen ne saçmalıyorsun?! Senin abin benim hayatımı ellerinin arasına aldı ve bir oyuncak gibi oynayıp,kırıp parçalayarak bir kenara attı! Sevgi olarak nitelendirdiği o saplantılı duygular karşısında hayatım koca bir karanlığa gömüldü! Şimdi de bir bebeği olacağını öğreniyorum! Bu benim için ne kadar zor biliyor musun sen,anlıyor musun beni?" Dudakları titremeye başladı.Sinirleri boşalıyordu.

SAPLANTI | Saplantı Serisi - 2 | TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin