9. ATEŞ ve SU

120 3 81
                                    

Şimdi açıkça söylemek gerekirse bu bölüm dönüm noktası denilebilir. Okudukça anlaşılacaktır. Yazarken hissettiğim, okuyup okuyup heyecanlandığım bölümlerden birisiydi.

İyi Okumalar dilerim!

Bölüm şarkıları; The Irrepressibles, In This Shirt
Sedef Sebüktekin, Kayboluyorum
Mazhar Alanson, Ah Bu Ben

9. ATEŞ ve SU

'Ateş ve su gibiyiz. Birbirimize dokunsak erir, yok oluruz. Ama ayrılamayız da'

Dudakları dudaklarımda dokunurken sakindi.

Nefesi dudaklarımda, hissediyordum, güzel nefesini. İlk önce öpücük kondurdu geriye çekildi bana bakıp gülümsedi. Sonra tekrardan dudağıma değdirdi dudağını, fakat bu sefer hiç de sakin değildi.

Dudaklarımız kavuştuğunda elini yüzüme sabitledi saçlarıma geçirdi. Benim ellerim ise omuzlarındayken, ellerini omzunda olan ellerime getirdi ve yüzüne sabitledi.

Dilini, dilime değdirdiğinde deliye dönmüş gibi hissediyordum. Öyle kafam karışmış ve öyle güzel öpüyordu ki..

Dönmedolap hareket etmeye başladığında duraksadık ve birbirimize baktığımızda Kuzey Asaf hafif gülümsedi ve geriye çekildi.

"Biz seninle ateş ve su gibiyiz" diye mırıldandı Asaf. "Bunu unutma biz ne olursak olsun kopamayacağız"

Ben öylece kalakalırken, Dönmedolap en altta indi ve şaşkın şekilde ayağa kalktığımda, Kuzey Asaf'ın çoktan indiğini gördüm. Bizimkiler de çoktan inmiş bizi seyrediyorlardı.

Merdivenlerden aşağı indiğimde, Şule sağ koluma, Ela sol koluma girdi. Şule ise heyecanla "kızım neydi öyle siz baya öpüştünüz!" diye mırıldandı ve Ela devam etti. "İzlerken şok olduk film izliyoruz sandık" tepksiz kaldığımda, Şule gülerek, "Tuna sizi gördüğünde mısır almaya gitti" dedi buna ithafen bende güldüm. "Film izliyoruz arkadaşlar dedi, mısırı yiye yiye izledi bize de uzattı tabi biz de izledik."

"Aa hayır" dedi Ela. "Tuna özellikle Şule'ye uzattı mısırı vallahi."

"Olabilir ama beni biliyorsun çapkın bir kadın olsam da gözüm Metin'de.." diye mırıldandı Şule gülümseyerek.

"Metin'den hoşlanıyorsun baya baya" dedim Şule'ye doğru. O sırada Suna yanımıza geldi. "Ne kaçırdım kızlar?"

Ela gülerek, "Şule'nin çapkınlığını konuşuyoruz" dedi. "Metin'den baya hoşlanmış da kendisi" dediğinde Suna'nın yüzü bir anda düştü. "Metin abi iyi birisidir" dedi ama sesinde sanki bir kırgınlık vardı. "İnşallah olursunuz."

"İnşallah tatlım" dedi Şule.

Kafamı çevirdiğimde Atlas, Asaf ve Tuna'nın yan yana mırıldanırken, Süheda'nın Asaf'ın eline tutarak yürüdüğüne şahit oldum.

İçim sıcacık olmuştu.

Arabaya yerleştiğimizde, Ela, Şule ve Atlas yanımızdan gitmişlerdi. Suna, Tuna, Asaf, Süheda ve ben arabaya yerleştiğimizde, eve doğru yola çıkmıştık. Yaklaştık bir saat süren yolumuz sonlandığında o kadar yorulmuştum ki, kendimi direkt yatağa atmak istiyordum.

İNTİHAŞK (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin