22. KURUCULAR ve KURALLARI

72 3 56
                                    

Bölüm Şarkısı; Antimatter, Legions
Güncel Gürsel Artıktay, Bu Yüzden
Çağan Şengül, Çok Yazık

22. KURUCULAR ve KURALLARI

Çocukken büyümeyi dilerken büyüdüğümde, keşke hep çocuk olarak kalsaydım, demiştim.

Keşke demiştim yine. Keşke hep çocuk olarak kalsaydım. Mesela beş yaşımda kalsaydım. Annem beni hiçbir zaman sevmese bile, başımı okşayan bir babam vardı.

Süheda doğduğu zamana dönsem diyordum keşke. Onu kucağımda minik bedenini severkenki çocuk ruhlu halimde kalmak isterdim.

Şimdi ise yirmi dokuz yaşında bir kadındım. Büyümüştüm, acılarımla ise fazlasıyla bütünleşmiştim. Bedenimi ise çoktan kabul etmiştim. Artık ne olduğumu, kim olduğumu, kim için yaşadığımın farkındaydım.

Sadece Süheda için vardım bu hayatta. Onun için anlamım vardı. Onun sayesinde bütünleşmiştim, hayata.

Ve ben kurduğum hayaller uğruna bir hiç olmuştum hayatımda.

Karşımda duran kömür rengini andıran o gözlere baktım. Bana gülümseyerek bakarken, artık gözlerinde hiçbir anlam aramıyordum.

Onu ne kadar seversem seveyim, artık yabancı gibi bakıyordu gözlerime. Çünkü o beni aslında hiçbir zaman sevmemişti.

Sevilmeyişimi kabul edeli çok olmuştu.

Elimi, elinden çektiğimde kapüşonumu çıkardım. O ise yüzümü incelerken gözleri üzerimde duran kıyafetlerime kaydırdı. Ne düşündü bilmiyordum fakat bir anda tebessüm etti. "Dokuz sene önce duruşmadaki gibisin karşımda" diye mırıldandı. "Yine o zamana mı döndün?"

"Evet" dedim. "Beni o zamana döndürdün."

Gülüşü donuklaşmıştı Kuzey Asaf'ın. "Nasılsın?" diye sordu bu sefer.

Senden sonra hiç iyi olmadım.

"Gayet iyiyim" diye yanıtladım.

"Bana sormayacak mısın, nasıl olduğumu, Deva?"

"Hayır" dedim direkt.

"Anladım" diye yanıtladı ve gözleri tekrardan gözlerime değdi. "Ekip kurucusu sendin, neden ekip kurdun kendine ait?"

"Bende kalsın" dedim gülümseyerek. Gülüşümden ne anlamıştı bilemezdim fakat kaşlarını kaldırdığına şahit olmuştum. "Yakında öğrenirsin nedenini."

"Benimle iş birliği yapmak istiyorsun öyle mi?" diye sordu bu sefer, cebinde duran bir dal sigarayı zippoyla yakarken.

"İş birliği değil" dedim. "Öğrenmek istediğin şeyler artık benim onayımdan geçecek."

"Neden?"

"Bunu da öğrenirsin yakında" dedim tebessümle.

İçine çektiği dumanı gökyüzüne savurdu Kuzey Asaf ve bu sefer gözleri saçlarıma değdi. "Saçlarını neden kestirdin?"

İNTİHAŞK (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin