Çokça sevdiğim bölümden merhaba!
Yüzümüzün gülümsemesine ihtiyacımız var bence.. O halde iyi okumalar.Bölüm Şarkısı; M83, Solitude
Son Feci Bisiklet, Bu Kız30. SEN BEN ve BİRAZ ŞARAP
DEVA GÜNEŞ
Bir rüyadaydım sanki.
Her şeyin toz pembe olduğu, yaşanılan bütün acıların hayal olduğu bir an. Ekip kurucusu değilim. Atlas Ela'yı aldatmamış. Ela acı çekmemiş, Suna kanser değilmiş. Kız kardeşim ölmemiş, Şule hain olarak suçlanmamış, Oflaz onu vurmamış, beni Tuna vurmamış yaralanmamışım gibi. Bütün hepimiz birbirine bağlı gibi.
Bütün hepsi kısa süreliğine sanki olmamış gibi hissediyordum.
Saçlarımda duran prenses tacım ve üzerimde giyindiğim simli yünlü elbiseyle ön koltukta otururken, yan koltuğumda oturan Asaf, arka koltuğumda ise, Metin ve Suna vardı.
Hemen arkamızda duran arabada ise yalnız başlarına gelen, Şule ile Tuna.
Bir diğer arabada Oflaz ve Ela
Ve diğer arabada Serdar ile Asena.
Son arabada ise tek başına gelen Atlas.
Uludağ'a gidiyorduk.
Kuzey Asaf yanımda arabayı sürerken, yüzünde duran gülümsemesi yerindeydi. Kısa süreliğine bir hayaldeydim sanki. Çünkü arkamı döndüğümde de, Metin ile Suna'nın gülümseyerek, çalan şarkıya eşlik ettiklerini görüyordum.
Taburcu olduktan sonra apar topar tatil hazırlıkları yapmışlardı. Ben ve Şule ise onları gülerek seyretmiştik. Hepsinin acele halleri çok komikti çünkü.
"Karabiberimmmm vur kadehlere!!" diye bağırıyordu Suna.
"Hadi içelimmmm içelim her gece!" diye devam etti sözüne Metin ve Suna oturduğu yerden kıvırtıyordu.
Kuzey Asaf gülümsediğinde gözleri bana döndü ve göz kırptı. Göğsümde ki acı az da olsa dinmiş, sargı ise yerindeydi. "Çok güzelsin sevgilim.." diye mırıldandığında yanağımdan öptü.
Hafifçe yerimde kıpırdamak istedim. Onlara eşlik ederken, bir anda Kuzey Asaf da mırıldanmaya başladı. "Bu gece gel benim ol diyemem. Sana ben aşkımı söyleyemem. Utanırım beni öp diyememmmmm"
Metin kahkaha attığında, ben de kendimi tutamayıp güldüm. Kuzey Asaf'ı uzun zaman üstüne ilk defa böyle eğlenceli görüyordum.
"Ele güne sorma beni. Yaralama vurma beni.." diye devam ettim bende hafiten oynarken acımı umursamadan.
"Kız oynama öyle dikişlerin atacak ha" diye mırıldandı Metin. Gözlerim dikiz aynasından ikisine kaydığında, Metin'in gözleri yanında kıvırtan Suna'ya kaydı ve afalladığını görmüştüm.
"Uludağ'a gitmek de neyin nesi böyle!" diye bağırdığımda, Asaf müziğin sesini hafiften kıstı. "Nereden çıktı bu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİHAŞK (+18)
Ficción GeneralUYARI: +18 sahneler bulunmaktadır. Bazı aşklar yakıcı iken, bazıları yıkıcıydı. İkisi de birbirini deli gibi seviyorlardı. Ama atladıkları bir şey vardı. Bir ajan ve katil evlenirse sonucu ne olurdu? Üstelik ajan, katilin hayatını öğrenmek için evl...