Giriş Şarkısı; Balmorhea, Remembrance
İNTİHAŞK"Kuzey Asaf Yurdakul" diye seslendi hakim. "Duruşmaya!"
Adam sert ve doğru adımlarla içeriye doğru adımını attığı an, sessizlik hakimdi. Duruşmada ki herkes sessizdi belki de korkuyorlardı bu adamdan.
Hakim hafif öksürdü. "Bizlere anneni ve babanı neden bir anda balkondan aşağı atarak ölümlerine sebep olduklarını anlatmanı istiyorum!" diye sordu hakim sertçe.
Kuzey Asaf cevap vermedi, başı eğik de durmuyordu aksine dimdikti. Yaptıklarından pişman değilmiş de uzun bir süredir bunu planlamış gibiydi. Hakim ona soruyu tekrardan ikiletti, buna rağmen adam, sadece gülümsedi.
"Annen ve baban diyorum" diye bağırdı son defa hakim. "Onlar öldü ve onları öldüren sensin, neden?" hakim sinirlerine hakim olamıyordu nadir görülen olaylardan birisiydi. "Kendini savunmayacak mısın Kuzey Asaf Yurdakul?"
Kuzey Asaf gözlerini hakimin üzerine sabitlediği an hakimin dili anında sustu ve gerildiği belliydi. Bütün haberler Kuzey Asaf'ın ailesinin ölümünü konuşuyordu. Bütün herkes onun idamını veya tek hücrede müebbet hapis cezası almasını istiyorlardı.
Hakim elinde ki tokmağı masaya vurdu ve "gereği düşünüldü" diye mırıldandı. "Kuzey Asaf Yurdakul, annesi ve babasını balkondan aşağı atarak ölümlerine sebep olduğundan ötürü, 20 yıl hapis cezasına saptırılmıştır"
Mahkemede ki herkes itiraz etmeye bağırmaya başlamıştı. 20 yıl onlara az geliyordu müebbet istiyorlardı.
Kuzey Asaf gülümsedi ve o an çaprazında duran kadın ile göz göze geldi. Kadın tuhaf kıyafetlere bürünmüştü. Büyük ihtimalle ajandır diye düşünüyordu veya gazeteci. Kadın elinde kitaplarla ona bakarken Kuzey Asaf ilk defa konuştu;
"Elbet bir gün benim de güneşim doğacak" diye mırıldandı Kuzey Asaf, kadının gözlerinin içine bakarak. "Fakat ben o gün burada değil" diye mırıldanırken, kadın hafifçe tebessüm etti. "Evimde olacağım."
...
Kitabın yazılış ve atılma tarihi.
02.06.2023Giriş bölümü 9 yıl önce ki olayı anlatıyor, 1.bölümden itibaren şu an'a döneceğiz 9 yıl sonra olacaklara..
Çok heyecanlıyım çok! Bu kurgumu yayınlamak o kadar istiyordum ki.. sonunda yapabildim çok huzurluyum.
Bölümleri yazıp yazıp atacağım çünkü bol heyecan bol kaos ve aşk..
Kitap kalabalık kişilikler olacak. Bugünün tarihini unutmayalım, lazım olabilir :)
İyi geceler dilerim ajanlar!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİHAŞK (+18)
Ficción GeneralUYARI: +18 sahneler bulunmaktadır. Bazı aşklar yakıcı iken, bazıları yıkıcıydı. İkisi de birbirini deli gibi seviyorlardı. Ama atladıkları bir şey vardı. Bir ajan ve katil evlenirse sonucu ne olurdu? Üstelik ajan, katilin hayatını öğrenmek için evl...