27. FIRTINA

65 3 68
                                    

Uzun zaman üstüne merhaba İntihaşk kitabım.. çok özlemişim...
Yeni sezon'a bomba gibi başlıyoruz diyelim mi? diyelim diyelim..
O zaman iyi okumalar fakat kemerleri iyi bağlayın düşmeyelim, çok fırtınalar kopacak çünkü :)

Bölüm Şarkısı; Balmorhea, Remembrance
Saudade, Soğumuş Tenin (Süheda'yı anlatan şarkı.)
Adele, Skyfall

Medya: Deva Güneş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Medya: Deva Güneş

27. FIRTINA

DEVA GÜNEŞ

Ben Deva Güneş, içimde ki acıyı susturmaya çalışanlardandım.

Ben Deva Güneş, sevgisizliği iliklerime kadar hissedenlerdendim.

Ben Deva Güneş, en büyük acıyı yaşayanlardandım.

İlk on saniye..

Ne olduğunu anlayamadığım iki kurşun sesiyle kız kardeşim Süheda'nın bedeni kanlar içinde kucağıma düşmüştü.

Yirmi saniye..

Çığlık çığlığa herkes birbirine girmişken, Kuzey Asaf Yurdakul'un elleri yüzümde duruyordu. "Deva!" diye bağırıyordu. "Deva ne olur kendine gel atak geçiriyorsun."

Ne olmuştu bir anda öyle? Oysaki ben bir dakika önce mutluydum. Kız kardeşim gülümseyerek bizi seyretmişti, yanımıza gelip beraber dans etmiştik.

Ne olmuştu bir dakika içinde, kız kardeşimin minik bedeni kanlar içindeyken, pembe elbisesi kırmızıya bürünmüştü.

Kendime gelmem imkansızdı, güçlü olmak zorunda kalan o kadının artık son cümleleriydi bunlar.

İki kurşun sesi yeniden kulaklarıma iliştiğinde kendime gelmem an olmuştu. "Süheda" diye mırıldandım yeniden kucağımda duran bedene bakarak. Kuzey Asaf ise, Süheda'nın bedenini kucağına almak için harekete geçtiğinde, Süheda'yı sıkıca sardım. Soğuktu teni. "Dokunma!" diye bağırdım. "Dokunma uyuyor."

Oflaz'ın Süheda diye bağırmaları kulağıma ilişirken, Asaf yeniden
"Bak Deva nolur kendine gel tamam mı? bak ne olur yapma bak kahroluyorum yapma" diye sayıkladı Kuzey Asaf yüzümü avucuna alırken.

Başımı salladım. "Tamam. Tamam. Tamam. Oldu evet iyileşeceğiz sıkıntı yok olur öyle tamam, iyiyim, hadi kalkalım, kız kardeşim uyanacak sorun yok hiç."

Gözlerini kapattı Kuzey Asaf ve gözlerinde dolan yaşlar yanaklarından akmaya başladı.

Başımı çevirdiğimde diğer taraftan Suna'nın Metin'in ayakta, koluna gömleği sıkıca bağladığını gördüm. İki kurşun atılmıştı, birisi Metin'e, diğeri ise kız kardeşime.

İNTİHAŞK (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin