Bölüm Şarkıları; Ghostly Kisses, Spellbound
Kendimden Hallice, Düşünme SevMedya: Kuzey Asaf Yurdakul
25. ÖLMEK UĞRUNA YAŞAMAK
Kendime verdiğim sözler hep bir hiç uğrunaydı.
Kim için yaşıyordum? Ne için yaşıyordum? Neden vardım mesela? Ölsem kim üzülürdü?
Kız kardeşim için yaşıyordum. Bir amaç uğruna yaşıyordum. Neden var olduğumu halen daha bilmiyordum ve bilemeyecektim. Ölsem de hiç kimse üzülmezdi, bunu biliyordum.
Belimde bir silah olsa kendimi vurmam gereken yerde bile vuramadım. Öyle korkaktım işte. Elimde silah olsa ve bana denilse ki; hadi öldür kendini, yine öldüremezdim çünkü bu hayatta kız kardeşim vardı. Onu yaşatmak için elimden ne gelirse yapardım ve yapıyordum.
Şimdi ise kendimi kaybettiğim o yoldaydım. Bu sefer başında değildim direkt sonundaydım.
Benim öptüğüm, sevdiğim, aşık olduğum, dudaklarında öldüğüm adam Kuzey Asaf Yurdakul, gözlerimin önünde ağlamış, beni öpmüş, bana aşık olduğunu beni sevdiğini söylemişti. Kollarında tattığım huzuru yeniden onda tatmıştım.
Ama atladığı bir nokta vardı.
Bazı şeyler ters köşe olacak gibi, derdi bana. Evet bazı şeyler ters köşe olacaktı fakat bu benim isteğim doğrultusunda olacaktı.
O bana içini açmıştı bu sefer ben karşısında durmuştum bütün heybetimle. O an içimden gelerek onunla sevişmiştim çünkü hep derdim; ona aşıktım. Bütün dünya duyana kadar da derdim, ben bir katile aşıktım.
Kollarında kıvrandım durdum. Kendi kendime gülümsedim. Saçlarımda duran elleri okşarken, başımı kaldırdım ve gözlerinin içine baktım. "Ne yani?" diye sordum. "Bana yeniden çıkma teklifi mi yaptın?"
"Siktir" dedi gülerek. Kaşımı kaldırdığımda duraksadı ve "Evet" dedi. "Sana çıkma teklifi yaptım. Liseliler gibi de seninle gizli gizli sevgili hayatı yaşamak istiyorum."
Kendimi tutamayıp güldüğümde, gözleri yanağımda oluşan gamzeme kaymıştı. "Şöyle gülme" dedi, gamzemi öptüğünde. "Dayanamıyorum."
"Peki peki" dedim gülüşümü durdurarak. "Sana hemen güveneceğimi asla bekleme Kuzey.." duraksadığımda gözlerini kıstı. "Asaf, Yurdakul.."
"Sadece Asaf de bana"
"Ama Asaf dersem ekiptekiler barıştığımızı anlamazlar mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİHAŞK (+18)
General FictionUYARI: +18 sahneler bulunmaktadır. Bazı aşklar yakıcı iken, bazıları yıkıcıydı. İkisi de birbirini deli gibi seviyorlardı. Ama atladıkları bir şey vardı. Bir ajan ve katil evlenirse sonucu ne olurdu? Üstelik ajan, katilin hayatını öğrenmek için evl...