24. ŞEHVETİN İÇİNDEKİ HIRS (+18)

332 5 60
                                    

Bölüm Şarkıları; No Clear Mind, A New Sun
d4vd, Romantic Homicide
Cem Adrian, Hüküm

24. ŞEHVETİN İÇİNDEKİ HIRS

Bir gece lunapark'ın bankında sigara içerken anlamıştım aslında gerçekten yalnız bir kadın olduğumu.

Bomboş şekilde oturuyordum o bankta. Elimde sigara kafamda düşünceler.

Yalnız olmaya alışkındım fakat bir tane daha ailem olduğunu yeniden hissedip, bir anda terk edilince ve kenara atılmış hissi verilip, yalnız kalınca buna alışmaya çalışınca zormuş aslında hayat.

Şimdi ise bir çatışma ortasındaydık. İki silah bize doğrulmuştu. Biri bana diğeri Kuzey Asaf Yurdakul'a.

Kadir Artıç gülümsedi. "Ne oldu ortada mı kaldınız?" Gözleri Asaf'a döndü. "Bunu beklemiyor gibi gözüküyorsun Kuzey?"

Kuzey Asaf'a değdi gözlerim. Hiç şaşkın gibi durmuyordu. Hafifçe güldü. "Kadir Artıç" dedi. "Sen beni hiç tanıyamamışsın"

"Bu da ne demek?" dedim.

"Her zaman bir yolum planım vardır, demek, güzelim" dedi bana doğru Asaf göz kırpıp.

O an kısa geçen o anda silah sesleri duyulduğu an, Asaf belimden tutup beni yere doğru eğdirdi. Kadir Artıç'ın adamları bir anda yere doğru yığıldığında vurulduklarını anlamam zor olmamıştı.

Hepiniz.." dedi Kadir Artıç, Asaf'a nefretle bakarak. "Hepiniz burdaydınız. Bütün adamların buradaydı!"

"Emin misin?" diye sordu Kuzey Asaf ve belinde duran silahı çıkardığı gibi Kadir'e doğru uzatmıştı. Kadir de silahını Asaf'a doğru doğrultmuştu.

"Herkes bi sakin olsun ya!" diye bir ses geldi. Kafamı çevirdiğimde Serdar'ı gördüm. Yanında ise Asena.

Asena güldü. "Bizi unutmuşsun Kadir abiciğim.." Kadir abi gözlerini kocaman açtı. Asena bu tepki karşısında yeniden güldü. "Ya da Kadir Artıç mı demeliyim, artık hukuksal olayımız kalmadı ya?"

"Benim eski ekip şimdi senin köpeğin oldu demek, Kuzey" dedi Kadir sertçe.

"Köpek mi?" diye sordum gülerek. "Şu an köpek olan sensin gibi."

O an Tuna arkadan Kadir'in omzundan tuttuğu gibi yere doğru attı ve yüzüne doğru sert bir yumruğu geçirdi. Kadir ise orada bayıldı.

"Off çok iyiydi bu!" dedi Şule keyifle kendini tutamayarak.

"Lan" dedi Serdar gülerek. "Ben geçirecektim herifin yüzüne yumruğu!"

"Acilen çıkmamız gerekiyor" dedi Metin düşünceyle. "Şu an büyük operasyon olabilir hemen burdan defolup gitmeliyiz."

"Oflaz ve Ela" dediğimde yerde yatılı olduklarını gördüm. Halen daha dayanmaya çalışıyorlardı. Kuzey Asaf ile beraber koşarak yanlarına gittiğimizde, ikisi de acı çekiyordu.

"Çok kan kaybediyorlar!" dedi Asaf ve gözleri direkt Suna'ya değdi. "Suna" dedi. "Yardımına ihtiyacımız var."

Suna başını salladı. "Yaparım ben" dedi. "Ama acilen gitmemiz gerekiyor buradan."

İNTİHAŞK (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin