Bölüm Şarkısı; Çağan Şengül, Canım Yanıyor
Ólafur Arnalds, So Far20. HER ÇENTİK BİR YARA
9 Sene Önce
19 Şubat, Saat: 04:28Gecenin soğuk rüzgarları, sokaklarda doluşurken, Kuzey Asaf Yurdakul, yirmi bir yaşında genç bir adamken, hayatının en önemli sınavı olan; üniversite sınavına hazırlanıyordu.
Yan odadan ise, annesinin ve babasının tartışma sesleri geliyordu.
Kuzey Asaf annesine ne kadar değer veriyorsa, babasını o kadar sevemiyordu. Aralarında baba-oğul ilişkisi yoktu. Babası yüzüne bile bakmazdı. Omzuna elini atıp desteklemezdi. Para vermez, alkol, kumar ve madde kullanımında harcardı.
"Artık kiramızı öde!" diye bağırıyordu Kuzey Asaf'ın annesi, Helen Yurdakul.
"Siktir git orospu!" diye karşılık vermişti babası olan, Naim Yurdakul.
"Hepimizi hiçe sayıyorsun, aldığın paradan bir kuruş bile bize vermiyorsun, biz ne yapacağız?"
"Ne yaparsanız yapın!" kahkaha sesi gelmişti babasından. "Git göt mü veriyorsun ne yaparsan yap kendiniz paranızı bulun."
Kuzey Asaf sesleri dinlerken içi acıyordu, zaten aklına koyduğu şeyi yapacaktı. Aklına ise o an sabah konuştuğu kız geldi. Deva Güneş. Yüzü gülümsedi o an, kızın gülüş sesleri kulağında doluştu. Fakat bir tokat sesiyle tüm algısı yok oldu.
Ayağa kalktığı gibi, içeriye doğru gitti Kuzey Asaf Yurdakul. Annesi yerde eli yüzünde dururken, babası kadının yüzüne doğru eğilmiş bağırmaya devam ediyordu.
"Bırak annemi!" diye bağırdı Kuzey Asaf.
Babası ise iğrenç bir gülüş sundu. "Defol git buradan Kuzey!"
"Anneme dokunamazsın sen alçak herif!" diye bağırdı, Asaf. Annesi ise o sırada ayağa kalktı ve oğlunu sakinleştirmek için hamle yaptı.
Sonrasında ise her şey alt üst oldu.
Babasının gözü dönmüştü ve Asaf'ın üzerine doğru yürüdü. "Seni şerefsiz it herif!" diye bağırdı. "Bana anneni savunuyorsun öyle mi?"
Kuzey Asaf ise annesinin elini tuttu. "Annemi ve beni artık bırak, Naim Yurdakul!"
Babasının kaşı kalktığında sinirden deliye dönmüştü. "Bırakmak mı?" diye sordu. "Annenin bana itaat ettiği gibi sen de bana itaat edeceksin, ve sen it herif, zamanla benim gibi olacaksın, acımasız bir herife bürüneceksin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİHAŞK (+18)
General FictionUYARI: +18 sahneler bulunmaktadır. Bazı aşklar yakıcı iken, bazıları yıkıcıydı. İkisi de birbirini deli gibi seviyorlardı. Ama atladıkları bir şey vardı. Bir ajan ve katil evlenirse sonucu ne olurdu? Üstelik ajan, katilin hayatını öğrenmek için evl...