Csütörtök reggel egyedül mentem reggelizni a fülhallgatóm társaságában. Izumiék akkor jöttek be az étkezdébe, amikor én végeztem. Az unokatestvérem odajött hozzám, hogy maradok-e velük, de mondtam, hogy nem. Oikawa nem volt velük, ugyanis ő sokkalta korábban eljött reggelizni és utána el is ment. Én még ettem, amikor lelépett az unokahúgával. A fülemben még mindig szólt a zene és így mentem ki az udvarra, majd a szállás felé. Ahogy a bejárati ajtóhoz értem, észrevettem Ushijimat, Oikawat és a fiú unokahúgát. Megtorpantam, ugyanis úgy tűnt, hogy vitatkoznak. Oikawa arca el volt torzulva, Ushijimanak a szokásos, semleges arca volt, a lányé pedig aggódó. Kezdett egyre feszültebb lenni a helyzet és Oikawa is egyre jobban kezdett rosszul lenni. Végül, Ushijima elment, Oikawa pedig itt kezdett igazán rosszul lenni. Az ajtóból láttam, hogy a szemei könnyesek és nehezére esik ott lenni, lélegezni és egyáltalán állva maradni. A lány megfogta Oikawa karját, majd leültette az egyik kanapéra. A fiú a tenyereibe temette az arcát és rákönyökölt a térdeire. Ekkor történt, hogy lassú tempóban feléjük lépkedtem és kihúztam az egyik fülest a fülemből. Amikor az asztal másik oldalára értem, ránéztem Oikawa unokahúgára, aki felpillantott rám. Aggodalmasan bólintottam, ő pedig egy apró mosoly mellett állt fel, majd adott egy puszit az unokatestvére hajába. Míg ő felállt, addig gyorsan megkerestem azt a zenét, amiről tudtam, hogy most segíteni fog. Mikor megtaláltam, el is indítottam, így meghallottam a dallamot. Mikor a lány elment, jómagam leültem Oikawa mellé, majd a kezemben fogott fülhallgatót benyomtam a fülébe. Oikawa nem szólt semmit, csak kicsit összerezzent a teste és szipogott egyet. A fülünkben szólt MARINAtól a Bubblegum Bitch, amiről tudtam, hogy a kedvence. Imádta MARINA-t és ez volt az a zene és előadó, aki meg tudta nyugtatni. Míg nekem az érzelmesebb dalok segítettek, addig neki az ilyesfajták.
Nem szóltam semmit, csak ott ültem mellette és hagytam, hogy hallgassa a kedvenc számát. Amikor vége lett, akkor újabb zenét játszottam le MARINA-tól. Oikawa már nem szipogott, azonban ugyanolyan élettelen volt a jelenléte, mint eddig. A harmadik szám után elvette a kezét az arcától, majd maga elé nézett.- Annyira imádom ezt a nőt - célzott az énekesnőre.
- Jobban vagy kicsit? - kérdeztem rá.
- Utálom Ushiwakat - terelte el a témát.
- Tudom - kezdtem el morzsolni az ujjamat.
- Miért kell pont az unokahúgommal lennie? Bassza meg. Bassza meg minden - suttogta élettelen hangon.
- H...Ha jobban vagy, akkor el is megyek - szóltam elcsukló hangon.
- Ezt hallgassuk még végig.
- Ez már nem MARINA.
- Tudom. De ezt te szereted - nyögte ki hirtelen.
Nem mondtam rá semmit, csak tovább morzsoltam az ujjamat és még kaparni is elkezdtem. Fájt, de egyszerűen nem tudtam abbahagyni.
- Elfáradtam - mondta ki egy hosszabb szünet után, mire felé emeltem a tekintetemet.
Még mindig sápadt és karikás volt a szeme alatti rész. Összeszorítottam az ajkamat és eszembe jutott, hogy mit mondott nekem tegnap Mattsun.
- Hülyét csinálok magamból miattad - suttogtam.
- Nem kértelek arra, hogy foglalkozz velem.
- Látom, hogy min mérsz keresztül és nem tudom szó nélkül hagyni. Én...Én csak azt akarom, hogy jól legyél - csuklott el a hangom.
- Te... - nézett rám hitetlenül, de még mindig érzelemmentes volt az arca, a hangja pedig rekedt és halk - Ne legyél már ennyire szánalmas.
- Hogy...tessék? - billent oldalra a fejem.
- Elhagytalak és folyamatosan bunkó voltam veled. Ezek után, hogy vagy képes sajnálni?
Ott akkor úgy éreztem, hogy egy óriási tört szúrnak a szívembe és vagy hatszor megforgatják. Úgy éreztem, hogy kezd kicsit megtörni a jég, de úgy látszik, csak erősödött. Még mindig nem tudtam, hogy miért hagyott el engem és annak ellenére, hogy segíteni akarok, tovább folytatni a bántásomat.
- Miért bántasz lelkileg? - bukott ki belőlem könnyes hangon - Miért jó neked, hogy folyton ostromolsz a bántó szavaiddal? Jól esik neked? - keltem fel mellőle és a fülesemet kitéptem a füléből - Miért bántalmazol verbálisan? - csúszott ki a számon hirtelen.
- Te nem tudod megérteni, hogy...
- Hogy? - csordult ki egy könnycsepp a szememből - Talán te nem érted ezt az egészet. Annyira kötődőm még hozzád, hogy most is a te mentális egészséged érdekel, a sajátom helyett, ami egyszerűen a pokolban szenved éppen. talán te nem érted, hogy mit jelent igazából szeretni. Ezt tetted velem, de én...De én képes vagyok még mindig szeretni téged. Tudod miért? - hajoltam hozzá kicsit közelebb - Mert én tényleg szerettelek téged és ha valakit tényleg szeretsz, az nem múlik el egyik napról a másikra. Nem mind nálad.
- Te vagy az, aki nem érti - lett kissé haragos a tekintete és teljesen könnyfátyolos.
- Akkor mondd el, hogy megértsem...
Oikawa ahelyett, hogy bármit is mondott volna, csak az ajkába harapott, összeszorította a párnácskáit, majd oldalra nézett és egy könnycsepp kifolyt a szeméből. Ott voltunk egymás mellett, miközben mind a kettőnk lelke darabokban volt. Annyira, hogy képtelenek voltunk megbeszélni egymással azt, ami valójában bántott. Ki akartuk mondani a szavakat, hogy a másik megértse, akárcsak régen. Ez viszont nem sikerült. Nem tudtuk úgy megértetni magunkat a másikkal, ahogy régen. Ez pedig fájdalmas volt. Úgy éreztem, hogy ő mindössze egy fiú, akit valaha ismertem, de már nem tudom eldönteni, hogy kicsoda. És lehet, hogy ő maga is elveszítette magát már egy ideje.
- Szeretlek. Még mindig. Kezd ezzel azt, amit szeretnél - suttogtam összetörten, és hiába akartam felmenni, nem sikerült. Valaki megakadályozott benne.
- Mégis mi történik itt? - hallottuk meg Izumi hangját.
Mind a kettőnkbe belefagyott a szó, a kreolbőrű pedig odasétált az asztalhoz és váltogatta rajtunk a tekintetét.
- Összevesztetek? - kérdezte, de mi nem válaszoltunk - Hogy nekem mennyire elegem van már ebből és a vitákból is.
- Én mi rosszat tettem? - fordultam Izumi felé elszomorodva - Te is tudod, hogy meg akarom vele beszélni, de ő nem nyit felém.
- Csak...hagyj neki időt - szólt furcsa hangon Izumi.
- Időt? - néztem az unokatestvéremre, majd Oikawara - Tudja... - néztem vissza Izumira - Te tudod, hogy miért szakított velem.
- Megbeszéltünk mindent este - vallotta be az unokatestvérem, mire Oikawara néztem, hatalmas nagy csalódottsággal.
- Velem miért nem beszéled meg kettőnk dolgát? Komolyan ennyit számított neked ez a sok együtt eltöltött idő? Ennyire önző lennél? Komolyan így félreismertelek volna és azoknak van igaza, akik a Királyt látják benned? - remegett meg az ajkam fájdalmasan.
- Nem vagyok ilyen, tudod jól! - förmedt rám Oikawa mérgesen, de a szemei még mindig gyengeséget mutattak és könnyeket.
- De olyan se, amilyennek én megismertelek. Komolyan...Komolyan mondom, hogy el se kellett volna jönnöm ide.
- [Név]... - nyúlt felém Izumi.
- Bárcsak nem találtál volna rám, amikor begyógyszereztem magamat - nyögtem ki egy könnycsepp mellett és azon nyomtam ott hagytam őket.
Nagyon gyorsan futottam fel a lépcsőn és nem azonnal, de néhány másodperc múlva hallottam, ahogy valaki utánam fut. A szobámhoz érve azonnal benyitottam és miután becsaptam, belülről bezártam. Visszadugtam a fülembe a másik fülesemet, ledobtam magamról a papucsot és az ágyba dőltem. Nyakig betakaróztam, miközben a kedvenc zeném szólt a fülesemben. Hallottam, hogy valaki veri az ajtómat, de az illető hangját nem. Emiatt csak feljebb nyomtam a zenét, lehunytam a szememet és halkan kiengedtem forró könnyeimet. Elfáradtam. Nem akartam mást, csak egyedül lenni abban a világban, ahol senki se bánthat. Lehet, hogy egyedül voltam benne, de így legalább nem kellett azzal foglalkoznom, hogy másik bánthatnak majd engem.
YOU ARE READING
Locked Out of Heaven |Oikawa × Reader - Befejezett|
Fanfiction...can I just stay here, spend the rest of my days here... ...egy kapcsolat, mely érzelmi tragédiával végződött. Egy nyári szünet, mely mindent megváltoztat. Egy edzőtábor, ahova elmenekültök. És egy fiú, aki eldobott téged maga mellől... ...egy nyá...