A medencébe lógatott lábamat folyamatosan lökték a hullámok és a mellettem ülő Makki a kezét is belelógatta, hogy ezáltal is hűteni tudja magát. A csillagok beragyogták az egész eget és az éjszaka ellenére éreztük a hatalmas nagy forróságot, ami körül ölelt bennünket. Makki hol rám, hol a mögöttünk ülő Oikawa nézett, aki az egyik fehér napozóágyon ült Mattsunnal szemben. Izumi közben a vízben úszkált, ugyanis ő már tudott mindenről, mindössze jelenleg hallgató fázisban volt és ha valami olyan volt, akkor ő is hozzászólt, vagy bele szállt a beszélgetésbe.
- Tessék - tartotta felém Makki a mogyorós tasit, amibe belenyúltam, kivettem egyet, majd a számba helyeztem.
- Oké - sóhajtotta Mattsun - Az oké, hogy nem tudtad magad kifejezni. De attól eltekintve, hogy most elmondtad nekünk, te magadban tartottad ezt a sok mindent és senkinek sem szóltál egy szót sem? - pillantott Oikawara.
- Nem...Mondtam, hogy zavarod ez az egész, Mattsun. Akartam róla beszélni, de úgy éreztem, mintha valami visszarántott volna és átvette volna az uralmat a testem felett.
- Ember - sóhajtott fel Makki is - Én még mindig le vagyok ott ragadva, amit reggel csináltál. Komolyan ennyire komoly lenne a helyzet? - nézett a barna hajú fiúra, aki csak oldalra nézett kínosan - Ha csak egy kicsit is mondasz valamit, hogy legyen fogalmunk a helyzetről, akkor lehet, hogy máshogy alakulnak a dolgok.
- Tudom...
- Elmartál minket magad mellől. Nem is. Tudod te, hogy mit csináltál? - kérdezte Makki összevont szemöldökkel - Nem, nem tudod. Nem megy olyan könnyen, hogy minden olyan legyen, mint a régi.
- Ezzel tisztában vagyok - állt fel Mattsun mellől, majd odasétált hozzám, leült mögém terpeszbe és ő is beletette a vízbe a lábait és a homlokát a vállamra döntötte.
- Ti...mindent tisztáztatok? - kérdezte Makki.
- Nem - mondtam ki azonnal - Igazából elég kevés dolgot beszéltünk meg, de megmondtam neki, hogy nekem idő kell, mire feldolgozzam ezt az egészet. Addig is viszont kértem, hogy szép lassan építsük újjá ezt a kapcsolatot.
- Ha még egyszer - bökte meg erősen makki Oikawa vállát - ilyet csinálsz vele, azok után, hogy ezután a sok szarság után ad neked még egy esélyt, akkor én áthajtok rajtad egy autóval! Baszki, tudod te mennyire szerencsés vagy, hogy egyáltalán még szóba áll veled? Mit szeret rajtad ennyire?
- És ti? - jött fel a víz alól Izumi. Megrázta a fejét és Makkiékra nézett - Ti is itt vagytok még és gondolom nem ok nélkül. Legbelül ti is azt akarjátok, hogy rendben legyenek a dolgok és adtok neki még egy esélyt.
- Ne beszélj a nevünkben! - szólt rá Makki erős hangon.
- Csak ismerlek titeket és tudom, hogy mit érezhettek - vont vállat Izumi - Én elég hamar megbocsájtottam neki, ezt bevallom. De mindezt azért tettem részben, hogy ezáltal is segíthessem a gyógyulásban. Ha nincs mellett senki, aki biztatná, akkor soha nem fog helyre jönni.
- Ezzel tisztában vagyok, de nem akarom magamat könnyen adni - motyogta a rózsaszín hajú.
- Ezt pedig senki se mondta - kezdett el felénk lépkedni Izumi a vízben - Mindössze kell neki egy löket, ami arra ösztönözheti, hogy érdemes küzdeni és folytatni.
- Helyre akarom ezt hozni. Kérlek srácok - suttogta Oikawa fájdalmasan.
- Jó - mondta ki Mattsun - Van egy feltételem.
- Micsoda? - emelte fel Oikawa a fejét és hátranézett Mattsunra.
- Ha elmész szeptemberben Brazíliába, akkor adok még egy esélyt neked.
STAI LEGGENDO
Locked Out of Heaven |Oikawa × Reader - Befejezett|
Fanfiction...can I just stay here, spend the rest of my days here... ...egy kapcsolat, mely érzelmi tragédiával végződött. Egy nyári szünet, mely mindent megváltoztat. Egy edzőtábor, ahova elmenekültök. És egy fiú, aki eldobott téged maga mellől... ...egy nyá...