8

320 42 47
                                    

---
CANLARIM!? NASILSINIZ?

OKULLAR AÇILIYOE İMDAT GERCEKTEN

OYLARINIZ VE YORUMLARINIZ BENİM İCİN COK DEĞERLİ YENİ BÖLÜM 30 OY OLUNCA GELECEK ÖPÜLDÜNÜZZ İYİ OKUMALARR

---

"Dostum Hagakure'nin kazanmasına hiç şaşırmadım. Onun özgünlüğü bu oyunun hilesi sayılmaz mı?!"

Denki yanındaki kırmızı saçlı oğlana isyan ettiğinde Mina kıkırdadı. "Eğer Todoroki ile çarpışmasaydık ben de onunla birlikte birinci olabilirdim!"

"Dostum Mineta'yı nerde buldum demiştin?"

Jirou kıkırdayarak Denki'ye baktı.

"Çalılığın arkasında uyurken!"

Herkes kahkaha atarak gülüştü.

Oyunun kazananı tabiki de Hagakure olmuştu. Görünmezlik özgünlüğü olan birinden beklenileceği gibi. Momo saklandığı süre boyunca bulunmadığı için o da birinciliği bölüşürken Iida sobelediği için ikinci, Bakugou ve Midoriya ise Tokoyami'nin özgünlüğü tarafından başlangıç çizgisine çok az bir zaman kalmışken sobelenmişlerdi. İlginç bir şekilde Kaminari'de son dakikalarda koşuda Shouji'yi geçmiş ve üçüncü olmuştu. Aslında bugünkü oyun herkes açısından oldukça eğlenceliydi.

"Eğlendin mi?" dedi Izuku yanındaki küt saçlı kıza.

Uraraka çocuğa gülümsedi. "Evet, keşke ilk yakalananlardan olmasaydık! Yine de çok güzeldi."

Izuku kızın dediğine gülümsedi.

"Bu aralar mutlusun.." dedi Uraraka. Son gördüğünden beri Izuku epey değişmişti. Onunla konuşurken daha enerjik, daha mutlu daha sağlıklı gözüküyordu.

Kız otobüsün en arkasında uyumakta olan sarışın çocuğa bir bakış attı. "Onu atlattın mı?" diye fısıldadı. Izuku ensesini kaşıdı. Uraraka'ya henüz yeni bir anlaşma yaptıklarını söylememişti ama söylemesse de haksızlık edeceğini biliyordu. O Uraraka'ya her şeyi söylerdi. En yakın arkadaşına soğuk davranmak istemiyordu.

"Yeni bir anlaşma yaptık." dedi Izuku ürkek bakışlarla. Kızın vereceği tepkiden korkuyordu.

Ve beklediği gibi de oldu. Kızın yumuşak gülümseyen suratı sert kaskatı bir hal alarak karşısındaki oğlana baktı.

Izuku hızla açıklama yapmak için dudaklarını araladı.

"Anlamıyorsun Uraraka.." diye mırıldandı Izuku ona kızgınlıkla bakan kıza.

"Bak, kızmanı anlıyorum ama bunu yapmak zorundaydım."

Karşısındaki kız sinirle kaşlarını çatarak oğlana baktı.

"Midoriya neden yaptığını anlıyorum ve bu konuda seni destekliyordum biliyorsun ama.."

Uraraka çocuğa bir bakış attı.

"Bakugou seni sevmiyor, bunu kabullenmen lazım. Bununla yaşaman lazım. Şuan yaşadığınız ilişki iyi gelebilir ama zamanla daha da kötü olacak. Birbirinize zarar veriyorsunuz."

Izuku kızın dedikleriyle acıyan kalbini bir köşeye bıraktı.

"Ha-hayır anlamıyorsun bu sefer farklı. Gerçekten. B-bazı kurallarımız var ve bunları ihmal etmiyoruz. Onun.. onun bu şekilde beni sevebileceğine inanmak istiyorum."

Uraraka yüzü düşen arkadaşına acıyarak baktı.

"Izuku.. o sana değer vermiyor. Arkadaşı olarak bile görmüyor. Yanlızca seni kullanıyor, bunu nasıl farkedemiyorsun?" Kızın sesi sonlara doğru sinirli bir hale bürünmüş yüzü öfkeyle karışık tiksintiyle Izuku'nun suratına bakmıştı.

Last Chance || 🄱🄰🄺🅄🄳🄴🄺🅄  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin