15

122 13 20
                                    

Bakugou elinin altındaki zili derin bir iç çekip bir kez daha çaldı. Kuşa benzer tiz ses evin içinde yankılandığında duyduğu ince "Geliyorum!" sesiyle rahat bir nefes aldı.

Birkaç adım sesi duyulduktan sonra kapıyı açan pembe saçlı kız gülümseyerek "Hoşgeldin." dedi.

Bakugou kafasını sallayarak elindeki siyah poşeti kıza uzatmakla yetindi ve ayakkabılarının bağcıklarını çözmek için eğildi. Mina uzatılan poşeti alıp "Vay, bira diyorsun." diyerek mutfağa ilerlerken sarışın kızın alkolikliğine göz devirip ayakkabılarını üstüne basarak çıkarttı ve çoktan soğumaya başlayan evin daha da buz tutmasını önlemek için kapıyı arkasından kapattı.

"Diğerleri nerede?" dedi salona doğru yürürken. Evi neredeyse ezbere bildiği için adımlarını nereye atması gerektiğini biliyordu. Zaten Kirishima'nın bodrum katındaki garaja sarmadan önce genelde burda takılırlardı. Mina'nın ailesi neredeyse hiç evde olmadığından kız kendi başına yaşıyor sayılırdı. Hatta öyle ki salonun yarısını makyaj malzemeleri ve garip yüz boyalarıyla kaplamıştı.

Bakugou kanepenin üstündeki göze sürülen garip aletleri eliyle itleyerek gri koltuğa oturdu. Televizyonda kısık sesle bir rock şarkısı çalıyordu. Bakugou eve bie göz gezdirdi. Hemen hemen aynıydı, son geldiğinden bu yana çok geçmemişti zaten. Tam o sırada telefonu titredi.

Gönderen : Kızıl Kafa

Dostum çok üzgünüm, bugün ben yokum sınavlara çalışmam gerekiyor ama en kısa sürede telafi edeceğim.

Sarışın duyduğu sesle, elindeki biraları sallayarak mutfaktan çıkmış ona doğru gelen Mina'ya baktı.

"Ta da! Diğerleri gelemeyeceklerini söylediler. Kirishima hala daha sınavlar yüzünden gergin. Bu son yıl olduğu için geçemezsem diye endişe ediyor. Jirou'da Kaminari'ye ders çalıştırıyor. "

Bakugou kızın uzattığı birayı aldı.

"Kirishima şimdi mesaj atmış." dedi onaylarak. Telefonunu cebine geri sokarak soğuk birasından bir yudum aldı.

"Senin şu gözlerinin olayı ne?" dedi saçlarıyla oynayan kıza. Madem sadece ikisi olacaklardı mümkün olduğu kadar az sıkıcı yapmalıydı.

"Eyeliner'ı mı diyorsun?"

Bakugou göz devirdi. Kızlar ve her şeye verdikleri saçma sapan isimler...

"Siyah çizgiler işte."

Mina kıkırdadı ve birasından bir yudum aldıktan sonra cevap verdi.

"Bilmiyorum ya.." dedi düşünceli bir şekilde. "Yeni bir şeyler denemek istedim galiba." Sonra çocuğa bakarak ekledi. "Kötü mü olmuş?"

Bakugou bu anı bekliyormuş gibi sırıttı.

"Suratın boka benziyor."

Mina'nın ağzı kocaman açılırken kız sinirle çocuğun omzuna bir yumruk attı. "Hiç komik değil." Sarışın birasını dökülmekten son anda kurtarıp bir kahkaha attığında pembe saçlı kız ağzının içinde bir "Gerizekalı.." mırıldandı ama sarışın kızın yarım ağız sırıtışını yakalamıştı.

Birkaç dakika güldükten sonra ortam tekrar sessizliğe büründüğünde Bakugou ikinci birasını yerden almak için halıya uzandı.

"Bugün Monoma'nın yanımıza gelmesine inanamıyorum. Hala dersini almamış."

Mina sarışının tenekeyi sıkan parmak boğumlarını görebiliyordu.

"O salak onu yendiğimizde de öyle sırıtamayacak."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 05 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Last Chance || 🄱🄰🄺🅄🄳🄴🄺🅄  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin