4 gün sonra
Okula gitmek için alarm kurmuş. Alarm çaldığında o sesi kapatmak için uğraşmıştım. Kapatamayınca da uyanmak zorunda kalmıştım. Saat 07.10 geçiyordu. İlk banyoya girmiş sonra ise saçlarımı kurutmuş. Saçlarımı şekillendirmiştim,nemlendirici sürmüş. Okul formamı giymiş ve Jimin'in odasına gitmiştim.
Jimin alarmı çalmasına rağmen mışıl mışıl uyuyordu. Sonra ise Jimin'in üstüne atlamış ve onu gıdıklamıştım. Hemen uyanmış ve beni üstünden atmıştı."Çık hadi okul formamı giyeceğim"dedi Jimin."Tamam giyin hadi ben çıkıyorum"dedim. Yengem kahvaltıyı hazırlamış beni masaya çağırmıştı. Kendi yerime oturmuş yemeğimi yemiştim. Bu sırada Jimin giyinmiş o da yemeğini yemişti. Dışarı çıkmıştık.
"Hadi Jimin gidelim"dedim. "Hoseok motorla gidelim okula" dedi Jimin."Emin misin uykulu halinle sürebilecek misin?"dedim. "Sürerim Hoseok. Sen bana güvenmiyor musun?"dedi Jimin."Evet" dedim. "Tamam valla dikkatli süreceğim motoru" dedi Jimin."Tamam ama dikkatli ol" dedim.
Bana kaskı vermiş ve bende motora binmiştim. Okula zamanında varmıştık. Saat 8'e 15 dakika vardı."Ben motoru park edip geliyorum. Beni burada bekle!"diyerek gitmişti Jimin. Bende etrafıma bakıyordum. Ne de olsa 1 yıl gitmemiştim okula. Ama sonra gözüme biri ilişti. İlk görüşte kim olduğunu anlayamadım. Sonradan kim olduğunu anlamıştım.
Bankta oturmuş kitap okuyan Kim Taehyung'u görmüştüm. Üstünde bir takım elbise vardı. Kırmızı,mavi çizgilere sahip bir kravatı vardı. Tüm ihtişamıyla orada duruyordu. O kadar mayhoş edici bir görüntüydü ki saatlerce izleyebilirdim. Onun esmer teni ortaya çıkmışken benim o boynu yalama düşüncesi geçmedi değil. Bu düşünceler çok yanlıştı. Utanmıştım kulaklarıma kadar kızarmıştım.
Jimin'in sesi olduğum hayal dünyasından çıkarıvermişti."Hoseok park ettim. Ooo güneşim sen bizim kimya öğretmeni Kim Taehyung'tan mı hoşlandın?Yakışır kardeşime" dedi Jimin. Kimya öğretmenimiz olduğunu ve onu sık sık göreceğimi anlayınca mutluluktan ağlayacaktım. Ama o an utançlık duygusu ağır basmıştı. Jimin'i okula sürükleyerek "Beni rezil ettin sersem. Konuşacağın zaman fısıltıyla konuş" dedim. Sınıfa doğru çıktık.
Taehyung:
Kitaptan başımı kaldırdığımda Jung Hoseok'u görmem bir olmuştu. Ama yanında biri vardı,onu okula sürüklüyordu. İçimde bir öfke dalgası yükselmişti. Lavinia'm nasıl ona dokunabilirdi? Ben varken ona mı dokunacaktı izin vermezdim. İlk dersim 12-D sınıfınaydı. Kendimi toparladım ve sınıfa doğru gitmeye başladım. Öğrenciler veya öğretmenler bana bakıyordu. İlgilendirmiyodu beni o bakışlar. Beni ilgilendiren tek şey Lavinia'mdı. Sınıfa gitmiş ve kapıyı açmıştım. Öğrenciler sırayla ayağa kalkmış ve ben gördüğüm kişiyle şaşkınlığa uğramıştım. Benim öğrencim olan Jung Hoseok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teacher love // Vhope
Fanfic29 yaşındaki Kim Taehyung 18 yaşındaki öğrencisi Jung Hoseok'u deliler gibi arzulamaya başlar. "Ihhm bekle güzelim ilk önce kendine dokunmanı istiyorum. Seçtiğim kıyafetlerle çok seksi olacaksın. Acı çekmeni zevkle izleyeceğim"