14.Bölüm(Ceza Zamanı Geldi Daddy)

60 6 44
                                    

Saat 5 gibi beni evime bırakmıştı. Son kez onun dudaklarından öptükten sonra eve girmiştim. Eve girene kadar beklemiş,sonra gitmişti. Dün yaptığımız sex o kadar iyiydiki ikinci turu bile yapmıştık. Gerçekten sevişme konusunda çok profesyoneldi. Allah bilir benden önce kaç kişiyle beraber olmuştu? Eğer beni aldatıyorsa eninde sonunda çıkardı kokusu.

Jimin'in odasına gitmiştim. Hala uyuyordu saçlarına bir öpücük kondurmuştum. Banyoya gitmiş, elbisemi çıkarmıştım. Götüm gerçekten çok acıyordu. Ayakta zor duruyordum. Yıkandıktan sonra bornozumu giymiş,saate bakmıştım. Saat 6.30'du. Birazdan yengem kalkardı. O yüzden giyinmem gerekiyordu. Üniformamı giymiştim. Saçlarımı kurutup şekillendirmiştim. Jimin'e seslenmiştim. Kalkmayınca bir bardak suyu kafasına boşaltmıştım.

Sinirle bağırmıştı."Ulan rüyamda Jungkook'u görüyordum. Tam onu öpecektimki suyu başımdan aşağı boşalttın. Ben şimdi seni ne yapayım haa ne yapayım" diyip beni kovalamaya başladı."Uzak dur lan sapık Jimin"dedim."Sapık değilim güneşim. Kemirgenim seni ısıracağım" diyip beni yere düşürmüştü."Lütfen beni bırak civcivim"dedim."Artık çok geç"diyerek bacağımı ısırmıştı."Aaaa şerefsiz Jimin"dedim.

Bu sefer kaçan oydu yengem uyanmıştı. Yengemin arkasına sığınmıştı."Anne kurtar beni bu yamyamdan"dedi Jimin."Ulan yamyam senin gibilere denir"diyip bacağımı göstermiştim."Özür dile oğlum hyungundan" dediğinde duygulanmıştım."Hyung mu? Ben sana daha anne diyemiyorum. O bana hyung mu diyecek?"dedim.

Gözlerim dolmuştu yengem bana sarılmıştı."Sen de benim oğlumsun Hoseok. Sonradan bize katılsanda sen de bizim oğlumuzsun"dedi annem."Doğru söylüyor oğlum. Biz bir aileyiz. Hiçbir şey bunu değiştirmeyecek"dedi babam."An-ne ba-ba sizi çok seviyorum"diyip ikisine birden sarılmıştım."Aaa ben dışlanıyorum ben de sizin oğlunuz değilmiyim?"diyip bize sarılmıştı. Onları çok seviyordum. Hayatımdaki en büyük şans onlarla tanışmaktı. Toz pembe bir hayatın içindeydim. Umarım bu hiç değişmezdi.

Jimin'le kahvaltı ettikten sonra hemen çıkmıştık. Motorla okula gitmiş her zamanki gibi onu beklemiştim. Geldiğinde sınıfa çıkmıştık. Bayan Cheng ile 2 dersimiz vardı. Bu kadının bakışları bir tek bana mı tuhaf geliyordu? Bakışları yoğundu fakat ben bu bakışların anlamını çözemedim. Umarım yakında başıma bela olmazdı o bakışları. Ders sonunda bitmiş Bayan Cheng sınıftan çıkmıştı. Nammin ikilisiyle konuşmaya başladım.

"Dün rüya gibi bir geceydi. Çok yakışıklıydı dün gece"dedi Namjoon."Ooo kardeşim Bay Kim seni sikti mi sonunda" dedim."Evet sonunda oldu"dedi Namjoon."Hayırlı olsun bebek ne zamana Sexy namcun?"dedi Jimin."Oha amk bismillah daha yeni olduk ne bebeği?"dedi Namjoon."Bez bebeği"dediğinde ikimizde göz devirmiştik. Jimin ise anırarak gülüyordu.

Başını okşayarak"Benim oğlum sakattır"sınıfta kıkırtılar yükselmişti. Namjoon müdahale etti."Kendinize bide aynadan bakın sakatlar sürüsü"dedi Namjoon."Ooooooo soktu lafı çıkmıyor"dedim."Bana bile girdi"dedi Jimin."Arkadaşlar birşey söyleyeceğim ama kalpten gitmeyin"dedim."Ne söyleyeceksin lan çatlatma insanı"dedi Jimin."Söylesene lan yoksa seni pencereden aşağı atacağım"dedi Namjoon."Tamam tamam anlatıyorum. Hafta sonu Taehyung bana çıkma teklifi etti"dedim."Neeeee?"dedi Namjoon. Onu dedikten sonra bayılmıştı. İlk şaka yapıyor sanıyordum ama gerçekten bayılmıştı. Sınıftaki herkes Namjoon'unun başında toplanmıştı."Açılın lan biraz çocuk geberirse sizin yüzünden geberecek"dediğimde dağılmışlardı. Kolonyayla kendine getirmeye çalışıyorduk.

Bayan Cheng sınıfa girmişti. Kalabalığı görünce yanımıza gelmişti."Noluyor burada? Hepiniz yerinize oturun!"dedi Bayan Cheng. Hepsi yerine oturmuştu."Bayan Cheng izninizle Sek- yani Namjoon'u revire götürebilirmiyiz?"dedim."Tabiki götürebilirsiniz"dediğinde sınıftan çıkmıştık.

Teacher love // Vhope Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin