Medya: Kankamla her haltı yedikten sonra biz🧠(ihtiyacımız var)
Sabah saat 8 gibi hastaneden ayrıldık. Jimin beni eve motorla götürmek isteyince onu kıramadım. Taehyung ise bu kararımı anlayışla karşıladı. Onun dudaklarına bir öpücük vererek motora bindim. O da bana el salladı. Az kalsın onu seyrederken yere düşecektim. İkiside bana gülünce hıncımı Jimin den çıkardım.
"İnsan hiç kuzenine acımaz mı? Vicdansız"
"Sus hakediyorsun. Bildiğin bilerek motoru hızlandırdın"
"Hoseok kaç gündür küstük? Sana şaka da mı yapmayayım?"
"Jimin yaptığın şey çok büyük bir hataydı. 16 yaşındaki Jungkook'a neler yaşattığının farkındasındır umarım"
"Farkındayım hyung. Artık beni affetmeyeceğini başka sulara yelken açacağını biliyorum"
"Bunu sen istedin"
"Sarhoştum ondan ayrılmıştım. Öfkemi bir kızdan çıkarmak istedim"
"Jungkook'u kaybettin. Anla artık Jimin"
"Anlıyorum"
"Arkadaş olarak takılırsınız. Eğerkim onu üzmeye kalkarsan beni karşında bulursun Jimin"
"Tamam Hoseok hyung"
"Sana güveniyorum Jimin-sshi"Onun belini sardığımda gülümsemesi artmıştı. Gerçekten ben de onu özlemiştim. Motoru sıkan ellerindeki damarların artma sebebini anlamıştım. Umarım bir gün başımıza bununla ilgili bir olay meydana gelmezdi.
Evin önüne geldiğimizde bugün okulun olduğu aklıma geldi.
"Jimin bugün okul var. Çabuk hazırlan hadi"
"Nasıl da unutmuşuz? Koş, koş"
Koşarak binanın içine girdik. Jimin zar zor anahtarı alarak kapıyı açtı. İkimizde odalarımıza gidip giyindik. Annem kahvaltı yapmamızı söylesede vaktimiz yoktu. Jimin ile apar topar çantalarımızı alarak binadan çıktık. Motora bindik.
"Hoseok sence Sexy Namjoon'un haberi var mı?"
"Bilmiyorum. Arayayım belki uyuyordur"
Namjoon'u aradığımda telefonuma cevap vermişti.
"Alo"
"Namjoon bugün okul var. Neredesin biz okula gidiyoruz"
"Ne!? Kahretsin. Jin uyan hadi uyan"
"Jin mi? Ooo mercimek fırına mı girdi Sexy Namjooncuğum"
"Oha lan! Bunlar olmuş mu? Sexy Namjoon helal koçum"
"Ulan ne konuşuyonuz oradan? Of bir de sizin dırdırınızı çekeceğim anlaşıldı"
"İyi anladın canım. Elimizden çekeceğin var. Değil mi civcivim?"
"Evet. Hele bir okula gel. Seni nasıl darlamıyorum"
"Aman bir de sizinle uğraşamam. Kapatıyorum"
"Se-"
Tam konuşacakken telefon yüzüme kapanmıştı. Jimin ile kahkahalarımızı bastıramıyorduk.
Bir anda aklıma Jungkook gelmişti.
Onu aramak aklıma gelsede yaşadıkları çok ağır olduğu için yatmasını uygun gördüm. Okulun önüne geldiğimizde turnikeden geçtik. Sınıfa vardığımızda Namjoon hala sınıfta yoktu.Jimin yerine geçerken ben de kendi sırama geçtim.
"Jimin Sexy Namcun yok lan"
"Hele bir gelmesin. Büyük bir dalga geçeriz onunla"
"Ay bu ilk ders kime acaba?"
"Bay Kim Seokjin'e... Ihhm ikisininde şişmiş dudaklarını merak ediyorum doğrusu"
"Ben de bende. Onu rezil etmek adına bütün hileleri kullanacağım"
"Çak bir beşlik"
Sınıfa geleni gördüğümde yüzüm sinsi bir hale bürünmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teacher love // Vhope
ספרות חובבים29 yaşındaki Kim Taehyung 18 yaşındaki öğrencisi Jung Hoseok'u deliler gibi arzulamaya başlar. "Ihhm bekle güzelim ilk önce kendine dokunmanı istiyorum. Seçtiğim kıyafetlerle çok seksi olacaksın. Acı çekmeni zevkle izleyeceğim"