Jungkook:
Beni kucağında taşıyordu. Fakat onun bu davranışlarından sıkılmaya başlamıştım. Bu akşam yaptığını kastetmiyordum. Bir adam bana baksa hemen adama tersleniyordu. Sevgilimin kıskanç olmasını isterim fakat onun kıskançlığı çok fazlaydı. Sürekli ağlamama neden oluyordu. Evime vardığımızda onunla tartışmaya başladım.
"Jimin sen niye bu kadar kıskançsın?
"O adam seni taciz etti. Ne yapmamı bekliyordun?
"O konuyu kastetmiyorum. Benimle konuşmak isteyene bile sinirleniyorsun. Bana güvenmiyor musun?
"Sana değil insanlara güvenmiyorum.
"Jimin yeter! Davranışlarına çeki düzen ver!
"Sadece benimsin Jungkook. Niye insanların sana dokunmasına izin vereyim?
"Birbirimize aitiz. Ama sen böyle yaparak beni kendinden soğutuyorsun.
"Soğutuyorum öyle mi? Senden ayrılıyorum. Artık beni çekmek zorunda kalmazsın.
Jimin...Ağlamaktan gözlerim kızarmıştı. O beni yanlış anlamıştı. Dayanamıyordum çekip gitmesine. Beni yalnız bırakmasına sinirleniyordum. Telefonu kapalıydı. Kesin bara gitmişti. Bara doğru yol aldım. 30 dakika sonra barın içindeydim. Barmene siyah saçlı kalın dudaklı biri burada mıydı diye sordum.
O da içip sızdığını bir kızı vip odasına götürdüğünü söyledi. O zaman dünya başıma yıkılmıştı. Başım dönüyordu fakat kendime gelmeyi başarmıştım. Her odaya girip Jimin'in nerede olduğunu bulmaya çalıştım. 4.denemede bulunca yatakta Jimin kucağında ise çıplak bir kız gördüm. Hala öpüşüyorlardı odada.
Gözlerimden yaşlar süzülmüştü. Jimin beni gördüğünde yataktan inmişti. Elini uzatmıştı. Eline sertçe vurmuştum. Ağlayarak odadan uzaklaştım. İzimi kaybettirdiğimde Hoseok'u aradım.
- Hoseok lütfen Fake Love barına gel. Soru sorma.
- Tamam hemen geliyorum. Bekle beni orada.Hoseok:
Hemen ayağa kalkmıştım. Üstüme birşeyler giymiştim. Taehyung'u uyandırmadan Namjoon'un odasına gelmiştim. Kapıyı tıklatmıştım. Kapıyı açınca hala uyuyan Namjoon'u görmüştüm. Onu uyandırmış giyinmesini,motorsikletini çıkarmasını söylemiştim. Ne oldu diye sorsada üstelememişti. Giyindiğinde evden çıkmıştık. Motorsiklete binmiştik. Fake Love barına doğru yola aldık. Jungkook'u ağlarken Jimin'in ise onunla konuşmaya çalıştığını gördüm.
Hemen yanlarına gittim. Jungkook hemen bana sarıldı.
"Hyung Jimin'in yüzünü göremeyeceğim bir yere götür beni lütfen"
Onun neden böyle dediğini anlamasamda Jimin'in büyük bir kabahat işlediğini anlamıştım.
"Lütfen beni affet Jungkook"
"Siktir git Jimin. Ne yaptığını bilmiyorum. Eğer kötü birşey yapmışsan kork benden"Gidecekken peşimizden gelmeye çalışmış, Namjoon onu durdurmuştu.
"Evine geri dön! Bizi takip edersen senin kalbini kırabilirim"Motorsiklete binerken Jungkook kucağıma oturmuştu. Onu ağlarken görmek içimi sızlatmıştı. Rahatlatmak için bir iki söz söylemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teacher love // Vhope
Fanfic29 yaşındaki Kim Taehyung 18 yaşındaki öğrencisi Jung Hoseok'u deliler gibi arzulamaya başlar. "Ihhm bekle güzelim ilk önce kendine dokunmanı istiyorum. Seçtiğim kıyafetlerle çok seksi olacaksın. Acı çekmeni zevkle izleyeceğim"