Onunla arabasına doğru yol alıyorduk. Arabanın kapısını açtı demek ki bugün arabayı o sürecekti. Şoför koltuğuna oturdu ben de yanına oturdum. Arabanın camını kapattım çok esiyordu. Sürmeye başladı nereye gideceğimizi bilmiyordum."Nereye gidiyoruz daddy?"diyerek soru sordum."Cehennemin dibine gidip sana orada ceza vermeyi düşünüyorum" dedi.
Gaza bastı hızı yükseltiyordu. Ben de koltukta zıplıyordum. Bana bakmıştı o ateşli gözleriyle. Dudağını yalamıştı bu görüntüme. Aklıma bir fikir gelmişti. Ceketinden bir sigara ve bir de çakmak almıştım. Cama başımı koymuş bacaklarımı uzatmıştım. Sigarayı keyifle içiyordum. Bugün iç çamaşırı giymemiştim. Bacaklarımı iki yana uzatmıştım gözleri aletimdeydi.
Bir eli hala direksiyondayken diğer eli aletime girmişti."Ahh daddy arabada sevişmeye ne dersin?" dediğimde arabayı çıkmaz bir sokağa çekmişti.
"Mükemmel bir fikir bebeğim"
diyip arabadan çıkmıştı. Arabamın kapısını açmadan kapıyı tıklatmıştı. Sigarayı ayakkabımla ezmiş kapıyı açmıştım.Beni kucağına almıştı. Arka kapıyı açmıştı beni koltuğa bırakmıştı. Üstüme çıkmış beni öpmeye başlamıştı. Alt dudağım onun cehennem gibi sımsıcak olan dudaklarıyla karşı karşıyaydı. Üst dudağını emiyordum. Dillerimiz orta yolda buluşmuştu. Elleri bacağımdaydı aletim şişmişti.
Elbisemi sıyırmıştı. Öpücükleri dudağımdan köprücük kemiğime kadar gelmişti. Köprücük kemiğimi sömürmüştü. Boynuma gelmiş orayı ısırmıştı. Bugünki cezam vücuduma iz bırakmasıydı."Daddy ıhhm" inlemeye devam ediyordum. Elleri elbisemin fermuarına gitmişti. Yavaş yavaş çekiyordu tatlıymış gibi.
Kravatını çıkarmıştı geliyordu haşmetlim. Gömleğini yere fırlatmıştı. Onun koluna dokunmuş kaslarını hissetmiştim. Dudağına yaklaşırken omzum açılmıştı. Omzuma dokunmuş emivermişti orayı. Ellerim üst vücudunda dolaşmıştı. Acaba kaç karın kası vardı? Ellerim onun saçlarını okşuyordu. Dudaklarıma yükselmişti onun dudaklarına yapışmıştım. Beni ateşli bir şekilde öpüyordu.
Elleri elbisemi çıkarmaya uğraşmıştı. Kollarımı öne uzatarak ona yardım ettim bir yandan onunla öpüşüyordum. Sonunda çıkardığında yere fırlatmıştı elbisemi. Şu an önünde çırılçıplaktım. Onun pantolonuna elimi uzatmıştım. Bu sefer o çıkartmıştı pantolonunu.
Üstüme çıkmıştı bu sefer göğsümü emiyordu. Çok fena ısırıyordu moraracaktı."D-daddy ahh ç-çok acıyor" dediğimde götüme şaplak atmıştı."Bu senin cezan bebeğim. Alış böyle cezalara" diyerek diğer göğsümü emmişti. Göğsümü dişiyle çekiştiriyordu zevkle inliyordum. İki göğsüme de ıslak öpücükler kondurmuştu.
Dudağımı öpmüştü elleri kalçamdaydı. Elleriyle popomu yoğuruyordu. Alt dudağımı ısırmıştı. Diliyle dudağımdaki kanı yalamıştı. Dili damağımı keşfe çıkmıştı. Ben ise ağzına doğru inliyordum. Dudağımdan ayrılmış beni kucağına oturtmuştu. Onun şişmiş aletini fazlasıyla hissediyordum.
Fazlasıyla terlemişti çok yakışıklı görünüyordu. Yunan tanrısı onun yanında hiçbir şeydi. Dudağında ben vardı orayı öptüm. O da benimkini öpmüştü. Boynunu emmiştim o sırada eli sırtımdaydı. Boynundan ayrıldığımda beni sırtüstü koltuğa yaslamıştı.
İki parmağını uzatmış ben de yalamıştım. Dilimle parmaklarını boydan boya yalamıştım. Çok uzun bir parmaktı. Parmakları dilimden ayrıldığında deliğime göndermişti."Daddy ahh hımm" iki parmağı da deliğimi genişletmeye çalışıyordu." Has-siktir bebeğim hala çok darsın"
Deliğim hazır hale geldiğinde aletini deliğime konumlandırmıştı. Haşmetlisi çok büyüktü. Aletini deliğime sürtmüştü tatlı bir azaptı benimkisi. Sonunda içime sokmuştu. İnlememi tutamamıştım."Taehyung ahh" diyince götüme şaplak atmıştı."Yani Taehyung daddy" gülümsemişti dediğime. Kare gülümseme her günaha bin basardı.
Hepsini deliğime sokmuştu."Güzelim sana kapılıyorum yavaş yavaş. Vücudun benim izlerimle tamamlanmış görünüyor. Ahh bebeğim senden vazgeçemem asla"diyip dudağımı öpmüştü. Hızlı hareketlerde bulunuyordu. Araba sallanıyordu sevişmemizin şiddetiyle.
Ellerim sırtını çiziyordu. Bir yandan aletimi çekmeyi de unutmuyordu. İki taraftan gelen zevk dalgası ağlamamı sağlamıştı. En sonunda geldiğimde "Daddy ahh g-geliyorum" dediğinde içimden çıkmamıştı. Zoru severdim yani onu çok seviyordum. Daralan deliğimle inlemişti."Siktir bebeğim" bütün sıvısı boşalana kadar içimde kaldı. Aletini içimden çıkarmış ve göğsüme yaslamıştı başını. Onun saçlarını okşayıp,öpüyordum. İkimizde soluklandığımızda konuşan Taehyung olmuştu.
İkinci tura ne dersin bebeğim?
Sen varsan bende varım daddy.Taehyung:
İkimizde günahkardık fazlasıyla. İkimizde hata yapmıştık. En tatlı günahım onunlaydı. Ben bir yunan tanrısıydım o ise tanrıçaydı. Birbirimize aittik bedenler ayrı kalsa bile ruhlar hep o anda kalırdı. Onun her bir ruh halini aklıma kazımıştım. Asla aklımdan çıkmayacaktı. Asla...
Ana çiftimin smutunu yazdım. Bence çok güzel oldu.
Umarım beğenmişsinizdir bölümü. Oy ve yorum atmayı unutmayın. Diğer bölümde görüşürüz.
Bonus(Vhope)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teacher love // Vhope
Fanfic29 yaşındaki Kim Taehyung 18 yaşındaki öğrencisi Jung Hoseok'u deliler gibi arzulamaya başlar. "Ihhm bekle güzelim ilk önce kendine dokunmanı istiyorum. Seçtiğim kıyafetlerle çok seksi olacaksın. Acı çekmeni zevkle izleyeceğim"