11.Bölüm (Parti)

50 3 0
                                    

4 gün sonra

Her zamanki gibi kalkıp,Jimin'i uyandırdım. Ulan insan hiç mi bir Allah'ın günü de kendim kalkayım demez. Bildiğin bir saat onu uyandırmakla uğraşıyorum. Neyse banyoya girdim,saçlarımı kuruttum. Saçlarımı şekillendirdim ve okul formamı giydim. Jimin de o sırada uyanmıştı. Jimin'le birlikte yemeğimizi yemiş,ikimizde yengemin yanağını öpmüştük. Dışarı çıkmış,motora binmiştik. Okula varmıştık. Her zamanki gibi Jimin'i beklemiş sonra okula girmiştik. Sınıfa çıkmış ve biz konuşamadan matematik hocası girmişti. Bide 1 ders matematik dersi vardı. Ben sayısalcı olmazdım büyük ihtimalle. Hiç sevemiyordum sayısal derslerini. Sonra aklıma sevgilim Taehyung gelmişti. O yakışıklı, mükemmel olan sevgilim artık benimdi. Çıkma teklifi beni heyecandan kalp krizi geçirtecek türdendi. Allah'tan kumlara adımı yazmamıştı. Yoksa git birdahakine daha güzel bir çıkma teklifi hazırla derdim. Klişe çıkma tekliflerini hiç sevmedim,sevmeyeceğim. Sonunda ders bitmiş üçümüzde konuşmaya başlamıştık.

"Ulan kesin siz hafta sonu plan yapmışsınızdır sevgililerinizle dökülün bakalım "dedi Namjoon."Jimin ilk sen dökül benimki sürpriz olsun" dedim."Jungkook'la sahile gittik yani öhm el ele tutuştuk"dedi Jimin."Bunlarda liseli aşıklar gibi hala el ele tutuşma,yanaktan öpme. Ulan biraz ekşın yapın hayatınızı" dedi Namjoon. "Sen kendi hayatına bak flörtten öteye gidemediniz. Bide Jungkook'umla bana laf atıyor" dedi Jimin. "Lan biz daha flörtte yeniyiz ama siz çoktan sevgili oldunuz. Yoksa sen zorla dudağından mı öptün çocuğu sapık Jimin" dedi Namjoon."Yok lan niye zorla öpiyim çocuğu ben sapık mıyım?"dedi Jimin."Sen de o potansiyeli görüyorum kuzenim diye demiyorum ama kendisi çok kurnazdır" dedim."Sana katılıyorum Hoseok kendisi çok kurnazdır arkadaşım diye demiyorum" dedikten sonra ikimiz tokalaştık. "Ha ha ha çok komiksiniz. Oscar ödülü yakışır bu espirinize" dedi Jimin."Lan iyi hatırlattın hadi Sexy Namjoon silah zoruyla alalım oscar ödülünü"dedim."Dur çıkışta o oscar ödülü bizim. Güvenlik görevlilerini baştan çıkaracağım ödül Hoseok ile benim olacak" dedi Namjoon."Peki Sexy Namjooncuğum atladığın önemli bir detay var" dedi Jimin."Neymiş o atladığım en önemli detay?"dedi Namjoon."Bay Kim senin güvenlikleri baştan çıkardığını televizyonda görünce sen"dedi Jimin."Büyük sıçacaksın"dedim."Ay hatırlatmasaydınız bir yeriniz patlardı dimi?"dedi Namjoon."Tabi patlardı içimde kalırdı"dedi Jimin. İkimizde Namjoon'un tepkisini izledik. Kaşları çatıktı,dudaklarını büzmüştü çok tatlıydı.

Bay Kim sınıfa gelmişti. Emin olun Namjoon'un ona bakışı değişmiyordu. Hep güzel,saf ve masum duygularla bakıyordu. Belki bir zaman sonra duygularımız değişecekti fakat bu kalp bizimdi kırılan da oydu onaran da. Biz insanlar onaranın hep başkaları olduğunu söyleriz. Bizim azmimiz olmasaydı insanların bize değer vermesi kalbimizin kırılmasını değiştirmeyecekti. O yüzden hayatın çok kısa olduğunu ve insanları affedilmeyecek konularda affetmememiz gerekiyor. Bu söz ettiğim konuları hiç yaşamadım ama yaşarsam ne yapacağımı bilmiyorum.

 Bu söz ettiğim konuları hiç yaşamadım ama yaşarsam ne yapacağımı bilmiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kim Seokjin:

Ben onun sevgisinin yarısını haketmiyordum. Aşağılık bir mahluktum. İnsanları kendisinden küçük gören,egoist insanın tekiydim. Geçmişte yaşadıklarımı geçmişte bırakamayacak kadar pisliktim. Namjoon ışıktı,ben ise karanlıktım. Onun geçtiği yerler benim için ışıktı. Yoksa ben para için kendini satan adi herifin tekiydim. Oysa o öylemiydi? Güzelliğinde cenneti taşıyordu. O beyazdı,ben siyahtım. O cennet,ben cehennemdim. Onu asla haketmiyordum. Ve ondan uzak durmaya çalışsamda bir his beni ele geçiyordu. Aşk duygusu kalbimi sarmıştı çoktan. Ben hiçbir şey yapamıyordum. Bu çok acınası bir histi. Benim gibi aşağılık birinin onun gibi masum birine aşık olması. Kendimden utanıyordum. Bu hiçbir zaman değişmeyecekti.

Teacher love // Vhope Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin