Hafta sonu Namjoon'larla bara gidecektik. O yüzden Jimin ve Namjoon'la alışveriş yaptık. Ben kendime kombin ayarladım. Hatta diğer ikisininde kombinini ben hazırladım. İkiside çok güzel duruyordu. Jimin benim kombinimi beğenmemiş. Kendi seçtiği kombini giymemi istemişti. Giydiğimde hepsinden waov tepkisi aldım.
Hepimizin kombinlerini Namjoon satın almıştı. Tabi bunun bir şartı vardı: Onun ödevlerini 3 ay boyunca Jimin ile yapacaktım. Mecbur kabul ettik. Başka seçeneğimiz yoktu. Kombinleri giydikten sonra Fake Love barına doğru yol aldık. Hepimiz sevgililerimize sabahtan haber vermiştik. Bara bizden önce gelseler şaşırmazdım.
Fake Love barına vardığımızda her yer ünlü resimlerle doluydu. Şaşırmadan edemedim.
Oturacağımız zaman Namjoon'u biri aramıştı. Birşeyler söylemişti fakat gürültüden duyamamıştım. Kulağıma yanaşmış konuşmuştu."Yukarıdalarmış çıkalım mı?"
"Ulan biz orospu muyuz onların ayağına gideceğiz" dedim.
"Sexy Namjoon Hoseok haklı. Söyle onlar aşağıya insin"dedi Jimin.
"Namjoon iki tane şıllık bizim erkek arkadaşlarımıza mı yavşıyor? Yoksa ben yanlış mı görüyorum?" dedim.
"Neeee ben sevgilime yanaşanın ağzına sıçarım"
"Ulan ben saçını başını yolarım. Yürü Sexy namcun halledelim şu şıllıkları"
"Let's go"Diyince hemen yukarıya çıktık. Taehyung'un koluna sarılmıştı aynı o günkü gibi. Kızın saçlarından tutmuş onu Taehyung'tan uzaklaştırmıştım.
"Ulan kaltak Sen kimsin benim sevgilime yavşıyorsun?" demiş yüzüne bir tokat atmıştım."Çekil lan orospu evladı. Yoksa seni mahvederim" demişti Namjoon. O benim aksime kızın boynunu sıkmıştı. Kızın üstüne çıkmış tokatlar atmaya devam ediyordum. Taehyung beni kızdan ayırmaya çalışmıştı fakat dirseğimi karnına vurunca bu girişimi pahalıya patladı. Kız kaçmıştı Jin'de Namjoon'u tutuyordu. Diğer kız da kaçmıştı. Hırsımı alamamıştım.
Soğukkanlılığımı korumaya çalışarak Namjoon'un yanına gitmiştim. Onu yok saymıştım. İkinci kere bu olay oluyordu ve o kızı yanından uzaklaştırmıyordu bile. Sinirlenmiştim onun böyle davranmasına. Namjoon'un koluna girmiş aşağıya inmiştik. Gördüğümüz manzarayla aklımız şaşmıştı. Jimin birini yumruk yumruğa dövüyordu. Öfke sorunu yaşadığını gözlerinden anlayabilirdiniz. Yanına gittik şimdi farkediyordum yanında Jungkook vardı. Tepki vermiyordu. Jimin'i kollarından tutmuş adamdan uzaklaştırmıştık.
"Jimin bir yerine birşey oldu mu?"dedim.
" Hayır hyung. Sadece dudağımda çizik var oda geçer" dedi Jimin.
"Adamı iyi dövdün aferin sana sonuçta seni ben büyüttüm" dedi Namjoon.
"Ne oldu burada!?"
"Bu adi herif Jungkook'u taciz etti" dedi Jimin.Hemen yanına gittik. Saçlarını okşayıp alnından öpmüştüm.
"Jungkook geçti canım geçti" onu göğsüme yaslamıştım. Tıpkı babamın bana yaptığı gibi. Bir insana iyi misin diye sorulması bana çok saçma gelirdi. Çünkü iyi olmadığı yüzünden belli olurdu. İkinci babam bana bunları öğretmişti. Ona çok minnet borcum vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teacher love // Vhope
Fanfic29 yaşındaki Kim Taehyung 18 yaşındaki öğrencisi Jung Hoseok'u deliler gibi arzulamaya başlar. "Ihhm bekle güzelim ilk önce kendine dokunmanı istiyorum. Seçtiğim kıyafetlerle çok seksi olacaksın. Acı çekmeni zevkle izleyeceğim"