18.Bölüm

46 6 0
                                    

"Bugün sana doyamadım bebeğim. Bu geceyi birlikte geçireceğiz. Aya mı gülümsedin bu ne güzel gece?"

"Sana gülümsediğimden dolayı ay böyle güzeldir kesin. Ama yarın okulum var"
"Ne olacak ki diğer seferki gibi seni eve bırakırım"
"Tamam babacık seni çok özledim"
"Ben de seni bebeğim"
Dudağını öpmüş geri çekilmiştim. Pedala yüklenmiş gaza basmıştı. Bir eli bacağımdaydı. Orayı okşuyordu.
"Nereye gidiyoruz babacık?"
"Seni özel bir yere götüreceğim ama ilk önce seni giydirmeliyiz. Çok güzel olacaksın eminim"

Bir stilistçinin dükkanına gelmiştik. Zengin markalarla güzel elbiselerle doluydu içerisi. Stilist kadın onu tanıdığı için sarılmıştı. Taehyung'a öfkeli bakışlarımı yollamıştım. Kadın ondan ayrılmayınca omzundan tutup geriye çekmiştim.
"Sevgilime yavşamasanız diyorum. O sadece benim"
"Özür dilerim. Sizin sevgili olduğunuzu bilmiyordum"
"Artık biliyorsun. Ona göre birdaha elini sevgilime sürmezsin"

Kadın yanımızdan ayrıldığında Taehyung kulağıma fısıldamıştı.
"Kıskanç sevgilim. Merak etme vücuduma senden başkası dokunmayacak"
"Dokunursa ikinizi de...
"Mesaj alınmıştır bebeğim"
Ona gülümsemiştim. Başka bir stilist beni giydirmeye gelmişti. Taehyung kendisine kıyafet seçeceğini söyleyerek beni kadına teslim etti. Birçok elbiseyi giymiştim. Kadın çoğunu beğenmemişti. En sonunda güzel bir elbise giydiğimde kadın bana övgüler yağdırmıştı. Kuaföre gittiğimde farklılık olsun diye saçlarımı sarıya boyattıktan sonra onu camdan izlerken bagaja yaslanmış beni beklerken bulmuştum.

 Kuaföre gittiğimde farklılık olsun diye saçlarımı sarıya boyattıktan sonra onu camdan izlerken bagaja yaslanmış beni beklerken bulmuştum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Çok yakışıklı görünüyordu. Kalbim küt küt atıyordu. Yüzü takım elbiseyle birleşmiş mükemmel bir efsane ortaya çıkmıştı. Bu haliyle onunla birlikte olacaktım. Kalpten gitmezsem iyiydi.

Derin derin nefesler alarak kuaförden dışarıya adımımı atmıştım. Gözleri benimkilerle buluştuğunda onun yutkunduğunu gördüm.

Allah'ım bu ne güzellik be hatun? Masmavi elbiseyle sarı upuzun saçlarıyla melek gibiydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Allah'ım bu ne güzellik be hatun? Masmavi elbiseyle sarı upuzun saçlarıyla melek gibiydi. Kim onu görse kıskançlıktan çatlardı. Onu kendime saklamak istiyordum. Koleksiyondaki parçalar onun gibi bir sanat eserini zor bulurdu. Manzara bile bana hiç bu kadar güzel gelmemiştir.

Teacher love // Vhope Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin