2.

2.6K 138 34
                                    

Çok değil ama 39 okuma gördüm. Bir tane de takipçi💚
Devam edersem oyda alırım diye düşündüm.

Yazım hataları olabilir kusura bakmayın:)
-------

Sessizlik. Uzun zamandır hiç olmadığımız kadar sessizdik. Düşünün Cenk Rasim ile uğraşmıyordu. Ya da önümüzdeki karışık pizza ile karışık meyve suyuna saldırmamıştı. Bu şaşırtıcı birşey di çünkü Rasimle Cenk karışık pizza hastasıydı bende meyve suyunu daha çok seviyordum.

Erken davranmıştım. Hepsinden önce düşünme dünyasından ben çıkmıştım. Onlar ne düşünüyordu bilmiyorum ama ben markette gördüğü prezervatifi sakız sanıp kasiyere 'bu meyveli mi?' diye soran gerizekalı Cenk'ten başka hiçbir bok düşünemiyorum.

Nasıl olurda bir insan, özellikle genç bir erkek prezervatifi bilemezdi? Erkek diye vurgulamamın sebebi en az bir kere arkadaş oartamında konusu, şakası geçmiştir abicim.

Ben hala onlara bakarken Rasim birden çığırmaya başladı. "Ya gerizekalı amip seni, ya sen nasıl bir varlıksın mal ya?" Diye Cenke çıkışmaya başlamıştı. Aslında benimde kafamda bin tane soru vardı ama şuan ikisinin arasına girmek yerine keyifle sırıtmak daha çok hoşuma gitmişti.

"Ne oldu lan ne bağrıyon?" Cenkin de haksız çıkışıyla bugün altıma edecek kadar güleceğime emindim.

"La bide soruyor mala bak ya. Lan nasıl bilmezsiniz prezervatifi? Hadi onu geçtim, her 17 yaşında olan erkek bilmek zorunda değil tamam ama niye bağrıyorsun bu meyve aromalı mı diye ya!" Diye çıkıştı Rasim. Gayet haklıydı.

Cenk bir hışımla Rasime döndü. "Bir benim ailem öyle şeyleri sevmez, bende onların oğluyum yani bende sevmem öğrenmek için de bir çaba göstermedim. İki paketin üstünde mentollü yazıyordu. O ne öyle yakar bir kere o." Dedi Cenk.

Rasimle ikimizde şaşırmıştık, tamam ne işe yaradığını kutusunu herşeyini biliyorduk ama mentollü neydi? Harbiden yakardı ki o.

Onlar aralarında tartışmaya devam ederken ben telefonumu elime almıştım. Instagramdan ve  WhatsApptan gelen bildirme bakmıştım.

Öyle çok yakın arkadaşım yoktu. Bir aile gurubundan bir de sınıf gurubundan gelmişti mesaj. Instagram'a girdiğimde bir mesaj isteğiyle göz göze gelmiştim. Fake hesaptı sanırım. Hem sıyah Pp sı vardı hemde 70 takipçisi vardı.

Yasıınakar09: Şşt baksana hele sen bi buraya.

"Hanginiz Yasin diye birine bulaştı?" Diye hala mentollü meyveli prezervatifin derdinde olan ikiliye yavaş yavaş kafamı kaldırıp bakmıştım. İkisi de "Ben değil." Dedikten sonra önemli konularına yine hız kesmeden devam ettiler. Genelde onlar birilerine bulaşır, abim var diye benim hesabımı verirlerdi. Ve bunu açıkça söylerlerdi.

Kimse bulaşmamıştı. Demek ki ben bir bok yapmıştım.

Efeerdıınc1:Buyur reis hayırdır?

Tamam karşımdaki kim bilmiyordum ve konuya boyle girmek biraz göt isterdi. Bende o göt yoktu ama macera seven bir
beynim vardı. Her ne kadar boş olsa da. Birkaç dakika sonra görüldü olmuştu.

Yasıınakar09: Sen şu köşede ki lise de mi okuyorsun?

Efeerdıınc1: Evet de niye ki?

Yasıınakar09: O zaman kesin sen Rasimle de arkadaşsın?

"Aha Rasim sıçtın pampa, sikiceklleerr." Eğlenen sesimle Rasimle Cenkin ilgisini çekmiştim. "Ne diyon la hırbo kaç squat
çektim ben bu götü erik gibi yapmak için kimseye veremem." Demişti ciddi bir sesle.

Ukte BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin