15.

1.1K 74 24
                                    

Hadi Tempooo

--------

Mahir bana okul çıkışında bir yere kaybolma demişti. Peki ben ne yaptım biliyor musunuz?

Okulun arka kısmındaki kapıdan atlayıp yoluma devam ediyordum. Bende ki bu zeka paha biçilmez yaa.

Tamam belki azıcık ucundan demirlikler de asılı kalmış olabilirim ama en azından götümü kurtardım yanii.

Onlar okulun köşesinde yiyişiyordu olan yine bana oluyordu iyi mi ya?

Yasinle Cenki on kapıdan göndermiştim eğer mahir gelip beni sorarsa idare ediceklerdi.

Ben götümün rahatlığı ile yaylana yaylana yürürken telefonumdan bir ses geldi. Arka cebimde olan telefonu çıkartıp ekrana baktığımda mahir ayısunun yazdığını görmüştüm.

Mahirçelik81: Kendini çok mu zeki sanıyorsun bücür?

Boş sokakta bir kahkaha patlatmıştım. Zeki sanmak mı bacım ben doğuştan beyin olarak doğmuşum.

Efeerdıınc1: Valla senin gibi bir dağ ayısından kurtulduğuma göre pekte yanılmıyorum ha? :))

Mahirçelik81: Ne kadar cırtlak sesin var az sessiz gül.

Efeerdıınc1: Pardon?

Mahirçelik81: Arkana bak ;)
(Görüldü)

Yavaşça arkama döndüğüm zaman bir adet yavşakça gülümseyen mahir vardı. Telefonum yine titrediğinde bakışlarımı ekrana çevirdim.

Cemiliibo: Kankayto sen güldün götüm kurtuldu diye de Mahir abi arka sokağa doğru ilerliyordu haberin ola.

Sağol Yasin hakkını ödeyemem kanka.

Bir daha arkama bakmadan yavaş ve sakin adımlarla yürümeye devam ederken arkamdan bağırdı.

"Efem nereye gidiyorsun ya daha konuşucaktık seninle." Alayla konuştu. Pardon da ben senin efen değilim ebenim demek istesemde şuan kaçmam lazımdı.

Hadi Yasin hadi oğlum sen ne badireler atlatmış insansın bu yobazdan mı kaçamayacan.

Hala içimde kendime gaz verirken yaklaşan adım sesleri ile artık koşmamın vakti olduğunu anladım. Anında adımları hızlandırdım ve yavaştan koşmaya başladım.

Arkamdan da hızlı adım sesleri gelince koşmamı hızlandırdım ve kaçmaya başladım.

Sadece bir kere arkamı dönüp bakmıştım ve hızlı adımlarla gülerek bana geldiğini gördüm. Bir yandan çantamı düşmesin diye tutarken bir yandan da koşuyordum.

Son kez arkama baktığım zaman mahir görmemele derin bir nefes almış ve ilk gördüğüm ara sokağa girmiştim. Okulun arka kısmından eve bir ya da iki kere gitmiştim. Bu ara sokak nereye çıkar nerde biter bilmiyordum ki umarım kaybolmszdım.

Koşarak girdiğim ara sokaktan sonra nefes nefese kaldığım için bir binanın çıkmazına girdim ve soluklanmaya başladım.

"Az daha göt gidiyordu ha efe yine atlattın." Dedim kendi kendime.

Sonra enseme vuran ısı dalgası ile kitlendim. "Dimi bence de çok guzel atlattın Efe?" Dedi mahir.

Bu adam ya cin ya da üç harfilydi.

KİMSE BANA İKİSİ DE AYNI DEMESİN ŞUAN BENİM GÖTÜMDEN ŞIRINGA İLE KAN ALACAKLARDI LÜTFEN BİRAZ SAYGI YA!

Yavaşça arkama döndüm yüzümde sevimli diyebileceğim ama deccale benzediğime emin olduğum bir gülümseme ile döndüm.

O ise yamuk bir gülümseme ile bana bakıyordu. "Ee ne demişler hızlı giden atın boku seyrek düşer dimi?" Dedi gülerek.

Hayır onunla laf dalaşına girmicektim. Sizde biliyorsunuz ki koşmakta birinciliğim vardı. Şimdi o fark etmeden kenardan çıksam yine
bir şekilde kaçardım.

O hala bana bakarken ben kendimi hazırlamış yerimden fırlamıştım. 2 adım sonrasında artık emindim bundan kaçıcağımdan.

Ama şerefsiz uzun kolları ile beni tutu ve tekrar duvara sabitledi iki kolunu da yanıma koydu ki kaçamayım. Ama bilmiyordu ben maymundan 2 dk once doğmuş insandım. Çok şükür orta boyluluğum işe yarayacaktı.

Hemen eğilip altan kaçacaktım ki oda benimle eğilmiş ve kaçmamı engellemişti. Bu sefer de kendini biraz daha bana yaslamış tam olarak sıkıştırmıştı.

HOP NOLUYORUZ LAN!

Ben şaşkınlık ile ona bakarken o bana gülümsedi.

Oha ne güzel gülüyorsun çiçeğim sen.

"Milleti dikizlemenin ayıp olduğunu bilmiyor musun?" Alayla konuşmuştu yine.

"Pardon da asıl ayıp senin okulun orda öğretmenime yiyişmen ayı." Dedim sinirle. Hah salak ya kendi yiyişiyordu herkesin olduğu yerde ben mi suçluyum?

"Şşt.." dedi sakin bir sesle. "Senin öğretmeninle yiyişmedim ben."

"Doğru yiyişmedin yuttun sen direkt hocayı." Dedim bu sefer benim sesimden alay akıyordu.

Kafasını yana çevirerek büyükçe bir kahkaha atmıştı. Ardından tekrar bana döndü.

"Komiksin çocuk. Bir tanıdığı dersten bırakmış hocanız tanıdıkta rica etti benden kıramadım ne yapayım." Dedi sakinlikle.

Hiçbir şey demedim. Ne denilirdi ki buna. Bön bön suratına baktım. Oda bana baktı.

"Ee bakışıp durucak mıyız eve gitmem lazım." Dedim ciddi bir sesle.

O ise yavaşça bana yaklaştı. Ciddilikten çıkıp şaşkınlığa dönmüştüm. Oğlum harbiden sikicekti galiba beni bu!

Yavaşca kulağıma eğildi ve konuştu.

"Ne yaptın bana?" Dedi nefesini vererek. Huylandığım için kafamı boynuma doğru eğmiştim. Hem huylandığım hem heycanlandığım için yavaştan ellerim titremeye başlamıştı.

O ise yaptığım bu haraketle hafifçe gülmüştü. Nefes sessinden anladığım kadarıyla tabi.

Bugun niye bu kadar çok güldü ki bu?

"Ne yaptım ki?" Dedim zar zor bulduğum sesimle.

"Bilmiyorum. Bilmekte istemiyorum yoksa herşey için çok geç olur." Dedi ciddi bi sesle.

"Ne olur ki?"

Yavaşca saklandığı yerden çıktı ve yüzümle aynı hizaya geldi. Gözlerimin içine bakarak konuştu.

"Kurtulman için, çok geç olur."

---------
HELE HELE BAK SEN ŞUNA

OY VE YORUM ARKADAŞŞAKLAR😼

Ukte BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin