16.

986 58 29
                                    

"Sonra dedi işte ben sana aşığım kuduruyorum senin aşkından."

"Hassiktir bok." Diyen Cenk ile Rasim kahkaha atmaya başlamıştı.

Ben ise ikisinde de pis pis bakıyordum. Mahir oraya getirmişti işte konuyu ana yalan borcum mu vardı.

"Yalan borcum mu var lan size. Nah bir daha birşey anlatırım size köpekler." Ellerimi göğsümde birleştirdim ve onlara sırtımı döndüm.

"Tamam he tamam oyle dedi sonra ne oldu?" Dedi Rasim kahkasını sonlandırıp. Anında gelen moralim ile onlara döndüm.

Bir ümitle gözlerimin içine bakıyorlardı. Gülümseyerek onların sualini yanıtladım.

"Taciz var diyerek kaçtım." Dedim gülerek.

Ortalık bir anda sessizleşti. Gülen yüzüm yavaşca soldu. Ee hani takdir edilmek?

İkiside bir anda ayağa kalkıp yavaşca mutfağa yöneldiler.

"Lan nereye LANN?" Arkalarında ne kadar bağırırsam bağrıyım dönüp bakmadılar.

Odanın içini bildirimi sesi doldurunca masanın üstünde ki telefonuma uzanıp elime aldım.

Ekranını açtıktan sonra ise ellerim buz kesmişti.

Sikerler mahir yazmıştı LANN.

Mahirçelik81: Senin yüzünden mahalleden linç yicektim son anda kaçtım. Ben bunun hesabını sorarım yalnız :)

Efeerdıınc1: Kusura bakmada sıkıştıran sensin hayırdır?

Mahirçelik81: Hee sıkıştırdım sapığım ben çünkü tövbe tövbe.

Alt tarafı sana karşı koyamadığımı söyledim.

Efeerdıınc1: Hassiktir lan.
(Çevrimdışı)

Mahirçelik81: :))
(Çevrimdışı)

Telefonu hızla yatağa doğru fırlattım. 2 dk ayakta dolaştıktan sonra da bende yatağın üstüne oturdum.

Bana karşı koyamıyor çünkü ben onun hep damarına basıyorum beni dövmek istiyor evet.

Bunun başka açıklaması yok. Sonuçta mahir bana başka neden karşı koyamasın.

Tamam biliyorum çok yakışıklıyım cilvem bir kızda bile yok ama mahir başka. O dağ ayısı olduğu için bu konun başka açıklaması yok.

"Hem bana herkes karşı koyamıyor mahirde kimmiş? Bende ki götde göt hani yani. Lopezde bile yoktur hani. Tabikisi o da erik gibi kalçaya tutulmuş."

"Kim karşı koyamıyormuş sana ya?"

Odanın içi bir anda buz kesti sanki. Sanki mıdıgome dağlarında bir koç gibi ordan oraya savruluyordum.

Mahirin sert sesi ile yavaşca etrafıma bakındım. Hayır burda değildi.

"Aloo kime diyorum lan!" Bu sefer daha çok sert çıkan sesi ile yavaşca sesin geldiği yönü takip ettim.

Bir de ne göreyim popişimin altında mahir çığrıyordu.

Sakinlikle götümğn altındaki telefonumu aldım ve ayni sakinlikle kapattım.

Yavaşca ayağa kalktım. Ve odamdan çıktım. Hala bir papatya tarlası götüme girmiş gibi rahattım.

Yavaşca ev ahalisinin yanına gittim. Herkes televizyonun karşısında oturmuş çay içiyordu. İçeri girince hepsi bir anda bana döndü. Ben ise onlara sakince gülümseyip cama doğru adımladım.

Ailem beni çok iyi tanıyordu. Anında yerlerinden kalkıp yanıma koştular. Ben ise balkonun yanında ki camdan kendimi atmaya hazırlanıyordum.

Bir hızla camı açıp anında bir bacağımı kaldırmıştım. Ama bir ağırlık vardı. Kafamı aşa eydiğimde küçük kardeşimin bacağıma yapıştığını gördüm.

"Bırakın bırakın ölen!" Diyerek yakınmaya başladım

"Oğlum saçmalama giriş kattayız ölmezsin aaa gir içeri çiçeklerim var benim orda!" Dedi annem. Ardından babam konuya dahil oldu .

"Aşağıya araba var üstüne falan düşersin birde ben atarım seni bebe!"

"Abi bana çikolata sözün vardı onu al bırakıcam valla." Dedi küçük kardeşimde.

Beni çekiştiren ailemin üstüne doğru kendimi bıraktım.

Hepimiz bir anda yerle bir olurken ben yediğim boku nasıl temizliyicem onu düşünüyordum.

Ağlıyarak tabikisi.

--------
Naber gencolar baktım küfür yemeye başladım dedim tam zamanı atam ehehe.

Oy ve yorum ballar lütfen😻


Ukte BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin