10.

1.3K 66 20
                                    

HEPİNİZİ HAM YAPARIM HAA 🥺😻
--------

Deponun kapısını hızlıca çalıp beklemeye başladık. Çok geçmeden kapının kilit sesini duymuştuk. Yavaşça açılan kapı ile hepimiz şok olmuştuk.

Karşımızda çok güzel bir kadın vardı. Kumral kısa boylu renkli gözlü bir kadındı.
Biz anlamaz bakışlarla koştuğumuz için nefes nefes kalmış bir şekilde ona bakarken o da aynı şekilde bize bakıyordu.

Ardından uzun boyu ile Esat kapı da belirmişti. Kolunda sargı vardı. Bizi göremeyi o da planlamıyordu ki çatık kaşları ile bize bakıyordu.

"Hayırdır niye geldiniz?"

"Yasin yazdı bana çabuk gelin diye." Dedi Rasim nefes nefese. Esat ise sabır çekerek başını yana doğru çevirmişti.

Tam ağzını açıp birşey diyeceken içerden gelen kahkahalar ile arkasına dönmüştü.

Ardından aynı surat ifadesi ile bize döndü. "Gördüğünüz gibi size gerek kalmadı hadi gidin." Dedi ve arkasını döndü.

"Tamam sen içeri geç." Dedi yorgun sesi ile kadına. Kadın ise tamam anlamında kafasını sallayıp içeri geçti.

Ardından bizim önümüze doğru yürümüştü. Ben Rasim ve Cenkin arkasındaydım. Gözlerini hiç bana deydirmeden bizimkilere bakıp konuştu.

"Hayırdır niye geldiniz?"

"Yasin yazdı bana ihtiyacımız var lütfen gelin diye." Dedi nefes nefese Rasim. Esat sabır çekerek kafasını yan tarafa döndürmüştü.

Tam bize dönüp konuşucakken içerden gelen kahkahalar eşliğinde arkasına dönmüştü. Bizde merakla içeri baktığımızda kahkahalar daha da yükselmişti. Ve sanırım aralarında Yasin'in ve Canerin de kahkahaları duyuluyordu.

O ise aynı yüz ifadesi ile bize dönmüş "Duyduğunuz gibi ihtiyaç kalmadı size geri gidin." Dedi ve arkasını döndü.

Ben Cenk ile bakışırken Rasim bir anda atılmıştı.

"Esat ben bir Yasin'i görebilir miyim lütfen iyi olduğunu görürsem için rahat olucak." Dedi.

Esat ise ilk ona sonra Cenke en son bana bakmıştı. Herkese düz ifade ile bakarken bana döndüğünde büyük bir karanlık oluşmuştu sanki.

Haklı olan bendim ama o öfkeliydi. Gözlerimi kaçırmadım ve dik dik ona bakıyordum. Ardından Rasime döndü.

"Görmek isteyeceğin şeyler yok içerde. Üzülme git." Dedi ciddiyetle. Ama Rasimin vazgeçeceğini sanmazdım. Nitekim öyle de olmuştu.

"Olsun ben bir göreyim onu." Dedi aynı ciddiyetle. Esat ise kafasını sallayıp içeri doğru gitti. Kapıyı ise açık bırakmıştı.

Rasim derin bir nefes alıp içeri doğru ilerlemişti. Cenkle ben ise onu takip ediyorduk. İçeri girdikçe inanılmaz bir kadın parfümü kokusu almıştım.

Çok geçmeden zaten nerden geldiğini bulmuştum. Az ilerdeki koltukta Yasin Caner ve Esat üçlüsünü görmüştük.

Asıl garip olan hepsinin yanında bir kadının olmasıydı. Canerin yanında kızıl beyaz tenli bir kadın vardı. Daha demin gördüğümüz kız ise Yasin'in yanındaydı.

Ama şakasız en güzeli Esatın yanındaydı. Doğal turuncu beyaz tenli renkli gözlü bir kız oturuyordu. Gözleri o kadar maviydi ki burdan bile belli oluyordu.

Gözlerimi ondan alıp arkadaşlarıma çevirdiği de. Hepsinin benim baktığım tarafa baktığını görmüştüm.

Rasime dikkatimi verdiğimde ellerinin titrediğini görmüştüm. Galiba baya bir sinirlenmişti.

Ukte BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin