7.

1.4K 75 6
                                    

Haydi bismillah 🤲🏻
-------

Sabahın sekizinde mal gibi uyanmıştım. Üstüne üstlük Rasimi de almıştım ama gerizeklı Cenk yine geç kalmıştı.

Rasim bir saatine bakıyordu bir de Cenkin evinin oraya bakıyordu. "Ya nerde bu mal yarım saatir bekliyoruz." Dedi sinirle.

Ben artık alışmıştım hep geç kalıyordu. Okulun ilk günleri bile en son biz giriyorduk sınıfa.

Ben kaldırım taşında otururken Rasim bir o yana bir bu yana gidiyordu.

Sonra bir ses duyuldu. Bir bağrış sesi.

"OĞLUM  ANANISİKİM GÖTÜMÜ SİKİCEKLER İMDAT!" Cenkin yardım çığlıklarını duyduğumda hızla ayağa kalktım.

Rasimle birlikte sesin geldiği yöne doğru baktığımızda hızla bize gelen Cenki gördük. Ve arkasından onu takip eden köpek sürüsünü. Götüne vura vura bizim tarafa gelen Cenkle, Rasim ile birbirimize bakmıştık. Çok kısa bir şekilde anlaşmıştık.

Arkanızı döndüğümüz gibi hızla bize attıkları konumda ki deponun olduğu tarafa doğru koştuk.

"LAN BENİ BEKLEYİN VALLAHA ISIRICAKLAR GÖTÜMÜ ANNE!" Diye ağlayan Cenk hiç birimizin umrunda değildi. Fizik yasalarının bile çiğnendiği ortamda bir anda Cenk bize yetişmişti.

"A dostlar akşama düğün var kesin gitmemiz lazım bizimkiler sizinkilere dicekler." Dedi bir yandan da koşuyordu.

"Yemek var mı yemek?" Diye bağıran Rasim ile ilgimi oraya yönlendirmiştim. Hala hepimiz bir yandan koşarken bir yandan da konuşuyorduk.

"Var var da götümüzü kurtarırsak." Diye bağırdı Cenk. Sinirle ona doğru baktım ve hemen önüme dönmüştüm. Ayak tabanlarım acıyordu artık.

"Nasıl taktık peşine bunları lan?" Diye sordum. Cenk ise bir arkasına baktı ve köpeklerin hala koştuğunu görünce mızmızlanarak önüne döndü.

"Ya oğlum küçük çocuklar seviyordu bende severim diye düşünmüştüm." Dedi. Ardından Rasim konuştu.

"Ee sevdin mi bari?" Dedi. Ya harbiden sinirden ağlıyıcaktım nasıl bir mallıktı bu.

"Sevmiş mi sence gerizekalı?" Diye sinirle soludum. Ayrıca Cenkin evinde kesi vardı, kesin onun kokusuna saldırmıştı. Bu mal koşmaya başlayınca da kesin onları peşine takmıştı.

Arkama döndüğümde çoğaldıklarımı görmüştüm. Şaşkın bir ifadeyle bizimkilere döndüm.

"La oğlum çoğalıyor lan bunlar!" Diye bağırdım. İkisi de arkasına bakmış ve bana bakmıştı. Dayanışmaya bak abi diğer köpeklerde onlara katılıyordu.

Ve artık depo gözükmüştü. Şerefsizler direkt ormanlık alana yapsalardı.

Kapının kapalı olduğunu görünce başka çaremiz olmadığını anladım.

"Hakkınızı helal edin gardaşlarım, benim de olsun sen hariç cenk!" Diye bağırdım. Helal olsun laflarının arasından Cenkin şerefsiz dediğini duysam da takmamıştım. Ve hep birlikte bodoslama bir şekilde kapıya geçmiştik.

Hayır, çalmadık yahut vurmadık, geçtik. Eminim müze görse ilk insan yapıtı diyerek sergilerdi. Rasimin kafasında ki sivilcenin bile izi çıkmıştı öyle düşünün.

Hepimiz ye boylarken kapı da açılmıştı.

"Oha sihirli kapıya bak sen açılıyor." Diye söylendi Rasim. Kafamı az buçuk kaldırıldığımda bize bakan 3 tane ayı benzeri şeyi görmüştüm. Gülümseyerek hepsine el salladım.

Ukte BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin