6.

1.4K 70 8
                                    

İyi okumallarr😻
----------

Rasımatmc.00: Bakar mısın? 21:29

Yasıınakar09: Bakabilirim tabi ki. 21:29

Rasımatmc.00: Vay canına hemen baktın.

Yasıınakar09: Sen ne diyorsun be gülüm kaç gundur ben bunu bekliyorum be.

Rasımatmc.00: Hemm anladım.

Şey dicektim ben.

Yasıınakar09: De gülüm de.

Rasımatmc.00: Sen beni nerden gördün de yazdın ya?

Yasıınakar09: Okulda gördüm gülüm seni. Sen de bana baktın büyük ihtimalle. Bir şekilde arkadaşının hesabını buldum seninkini bulamadım.

Rasımatmc.00: Okuldakileri takip etmiyorum da çokta aktif kullanmıyorum ondandır.

Yasıınakar09: Anladım gülüm. Olsun araya araya buldum seni.

Rasımatmc.00: Bu arada kusura bakma o gün için bağırdım sana biraz.

Yasıınakar09: Biraz mı?

Dışarı çıkartığım da omuzumu ısırmıştın. Hala duruyor izi.

Rasımatmc.00: Çok özür dilerim ya kusura bakma. Arkadaşımı alamadığım için sinirlenmiştim. İzler için bir krem var sana alabilirim?

Yasıınakar09: Asla alma. Bu izin kalması kadar güzel birşey yok. Ama illa kendini affetirmek istiyorsan numaranı verebilirsin?

Rasim telefona baka kalmıştı. Heyecandan elindeki telefonu yatağa atıp ayağa kalkmıştı. Odasında ordan oraya giderken ne cevap vereceğini düşünüyordu. Evet evlilik teklifi almış gibi davranıyordu, ama hayatında ilk defa, en azından kendini keşfettikten sonra ilk defa biri ile konuşuyordu.

Bu kimsenin ona yazmadığından değil de kimseyle konuşmak istemediğinden kaynaklanıyordu.

Heycanla hala düşünürken bildirim sesi gelmişti.

-2 Evli 1 Sap-

Cemiliibo: La yavşak ne yaptın harbiden nude falan mı attın hadisene uyucaz burda.

Tirşik: Ben biliyordum abi. Kesin vermiştir bu.

Cemiliibo: Mesaj da?

Tirşik: Evet?

Cemiliibo:

Üstten ard arda gelen bildirimleri umursamadan geri Yasinle olan mesajlara dönmüştü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstten ard arda gelen bildirimleri umursamadan geri Yasinle olan mesajlara dönmüştü.

Yasıınakar09: Orda mısın hala?

Sikiyim çok mu hızlı oldu?

Rasımatmc.00: Hayır hayır bizimkiler yazmışta onlara baktım.

Şey numaramı verebilirim ama senden bir numara daha istiyicektim ben.

Yasıınakar09: Hayırdır kimin numarası bu?

Rasımatmc.00: Esatın numarasını.

Yasıınakar09: Allah Allah ne yapcan numarasını?

Rasımatmc00: Ya hayır ben istemiyorum aslında. Efe istiyor yarın kaçta gelelim diye.

Yasıınakar09: Haa anladım. Ama veremem üzgünüm gülüm.

Rasımatmc.00: Niye ki?

Yasıınakar09: Kimseye vermez o numarasını sevmez öyle şeyleri. Ama biz genelde 9 gibi orda oluyoruz öyle gelirsiniz.

Rasımatmc.00: Akşamın dokuzunda orda ne işiniz var ki?

Yasıınakar09: Akşam mı?

Yok be yanlış anladın sabahın dokuzu.

Rasımatmc.00: Ciddi misin?

Yasıınakar09: Maalesef ciddiyim.

Rasımatmc.00: Tamam o zaman ben bizimkilere yazıyım.

Sonra görüşürüz.

Yasıınakar09: Görüşürüz Gül bahcem :)

Görüldü

Rasim hızlanan kalbi ile tek başına kalmıştı. Bu çocuk ne zaman ona gülüm dese kalbi yerinden çıkıcak gibi atıyordu.

O hala Yasin'i düşünürken telefonuna gelen bildirimlere artık cevap vermeliydi yoksa susmazlardı.

Hızla guruba girip yazdı.

Yarrasim: Sabahın dokuzu gençler, numarayı alamadım paşa kimseye vermiyormuş.

Tirşik: Götüm ya vallaha.

İki saat ne konuştun Yasinle?

Yarrasim: Ay hiç bilmiyorum uzadıkça uzadı mevzu.

Tirşik: HEMEN SS HEMENN

Cemiliibo: Kankalar bölüyorum çok üzgünüm ama

SABAHIN DOKUZU DİYOR LAN.

------------

Biraz geç oldu farkındayım ballar ama tahmin ettiğinden fazla iş çıktı. Beğenirsiniz umarıımm :)









Ukte BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin