Tam bir haftadır evden çıkmıyordum. Bir hafta alooo.
Dile kolay bakın. Okul 15 tatile girdi gireli ben evdeydim. Siz bunun ne kadar acı birşey olduğunu biliyor musunuz ha?
Dedikodudan, entrikadan, arkadaş sevgisinden mahrum kalmanın ne demek olduğunu biliyor musunuz a dostlar.
O iki yakın arakadaşım olucak piç kıçlarını kaldırıp yanıma gelmiyorlardı. Bende onlara inat telefonlarına bakmıyordum. Dedikodudan mahrum kaldığım için annemin gün arkadaşlarının dedikoduları ula yetiniyordum.
Ama hiç satmıyor ya. Banane onların grup yapmasından. İnsan abicim yaparlar aaa.
Götümle yediğim bok sonrasında tabikisi mahir arayıp sormuştu beni her gün mesaj yağmuruna tutuyordu beni şapşik.
1 arama bir de 2 tane mesaj vardı....
Ama bu bile bana taptığını gösteriyor bence.
Çalan kapı ile kurduğum hayel dünyasından ayrıldım. Oflıyarak amuda kalktığım yatağımdan indim ve kapıya doğru yöneldim.
Çelik kapıya geldiğimde hiç kim o demeden kapıyı açtım. Sikseler de benim suçum.
Açar açmaz bir bağrış koptu mahallede.
"Aağğ"
Tabiki de salak cenkin sesiydi bu. Kapıyı tam açtığımda karşımda iki tane ana davar bulunuyordu.
"Ayy efe senin arkada yeşil duman mı var bana mı oyle geliyor baco?" Rasimin konuşması ile Bayık bakışlarımla ona baktım.
Cenk sanki çok güzel bir espiri varmış gibi ağzını ayırarak bir yandan da gülen rasime vurarak anırıyordu.
Ben napam ben başıma gelen bu olaylardan ben napam!
İkisine de daha fazla tahammül edemediğim için kapıyı sıralarına kapattım.
"Aaa burnum gitti burnum canım finduk burnum ah" cenkin ağlaması ile bu sefer ben kıkırdadım.
"Oh olsun size hayırsız hıyarlar." Kollarını göğsümde bağlıyarak kapının arkasına sonra bağırdım.
"La oğlum biz gelmedik sen niye gelmiyon piç. Cenk yeter lan eşek bağırma." Dedi cenkin ağlamaları arasında Rasim.
"La yavşak mahirden kaçıyorum ben ne dışarı çıkması?"
"Haa o iş, sen merak etme biz mahir abi ile yolda karşılaştık dedik abi sen biraz mahalleden uzaklaş bizimki dışarı çıkmıyor bize tavır alıyor. Merak etme yani kankeyto çıkabilirsin artık böcüğüm."
Cenkten duyduklarımı sindirmem 1 saniye mi almıştı. Ardından hızla kapıyı açtım.
Beni gören cenk yaslandığı yerden ayrıldı ve geri geri gitmeye başladı. "Rasim bu hanzo niye beni sikicekmiş gibi bakıyor?"
"Sikicek çünkü."
Ardından kurtlu pandiflerim ile cenkin üstüne atladım. Tabi o çoktan hazırlandığı için arkasını dönüp kaçmaya başlamıştı bile.
"Gel lan buraya göstercem ben sana mahalleden uzaklaşmayı!"
"Ben filmi koyuyom ha yetişin" diye bağırdı arkamızdan Rasim.
Ben hala cenkin peşinden koşarken cenk kıçını yırtmaya başladı.
"Ya balım sen ona mı takıldım tamam derim ben geri gelir mahalleye." Dedi gülerek. Ben ise hızımı daha da yükseltip cenkin yakasından tutmayı başardım.