İyi okumalarr🥳
-------
"Adam öldürüyorlar ayoll" diye bağırdım. Yaklaşık 1 saatir bağrıyordum. Cenk ile Rasim de bana yarım saat boyunca eşlik etmişti.Ama akılı arkadaşımız Rasim yarım saat sonrasında bize eşlik etmeyi bırakmıştı. Cenk ile ben bağrıyordum sadece.
"Mülteci kaçırdılar ülkemize postalıcaklar imdatt!" Diye bağırdı cenk. Rasim gülerek Cenke döndü.
"Gerizekalı insanlar duysa da yardım etmez daha mal." Dedi haklı olarak.
O Esat iti arkadaşlarıyla bizi tutup buraya tıkmıştı. Aslında ben ve Rasim götümüze roket sokmuşlar gibi kaçmıştık. Ama salak cenk adama cilve yapıcam diye sallana sallana geliyordu. En sonunda yakayı ele vermişti.
Bizde birimiz hepimiz ilkesi için teslim olmuştuk. Allah belamızı verseydi de bu ilkeye uymasaydık.
"Aptal gerizeklı niye adama kur yapıyorsun mal sikicekler mi asıcaklar mı belli değil al mal." Dedim sinirle.
Adamın doğmamış bebelerini almıştım elinden. Kesin beni şeyimden asıcaktı. Ya da hadım edicekti.
Cenk ilk once eliyle saçını düzelticekti ama sonra elinin bağlı olduğunu hatırlayınca kafasını yana doğru savurarak saçını düzeltmeye çalışmıştı. Ama hiçbir şeyi beceremediği gibi bunu da becerememiş ve kafasını duvara vurmuştu.
Ağlamaklı bir ses çıkartarak yerimde depinmiştim. Rasim ise boş boş yere bakıyordu.
"Ne düşüyon Rasim? Aramızda en akılı sensin kesin nasıl kaçıcağımızı planlıyorsun." Dedim güven veren gülümsemem ile.
"Hayır eğer burdan çıkarsam sizin gibi insan dışı varlıklarla takılmıcağıma kendime söz veriyordum." Dedi. Tamam alınmıştım.
Gözlerimle ona kin kusarken küçük depo benzeri yerin kapısı açılmıştı. Hepimiz oraya dönerken içeri üç tane beyinsiz girmişti.
"Lan siz kimsiniz bizi zorla alıkoyuyorsunuz? Sizi dava edicem. 2 kuruşluk hemde değeriniz kadar ayılar!" Diye bir tarafım çatlıyana kadar bağrıyordum.
Caner gülerek köşede ki koltuğa oturmuştu. "La manyak daha ne kızıştırıyon? Benden demesi zaten sinirli daha üstüne gitme." Dedi alayla.
Cenk flört öz bir tavırla ona dönmüştü. " Ya öyle mi diyorsun?" Dedi tek kaşı havadayken. Caner ona doğru dönüp yarım ağız bir şekilde gülmüştü. "Öyle diyorum." Demişti oda aynı flört öz bir tavırla.
Onlar aralarında bakışırken yasin yavaş adımlarla elleri arkasında rasime doğru ilerliyordu. Yüzünde endişeli bir ifade vardı.
" İyi misin Rasim?" Dedi ciddiyetle. Rasim sinirli bir şekilde ona döndü. "Sence iyi miyim ilk arkadaşımı gasp ediyorsunuz kendini müdahale ettiği için de şuan burda ellerimiz bağlı bir şekilde mahkum ediliyoruz. Sende iyi miyim?" Diye bağırmıştı.
Yasin sadece özür diler bir şekilde bakmakla yetinmişti.
E ben orospi çociğim?
Bana doğru gelen Esat ile olmadığını anladım. Yasin esatın yanına giderek kulağına birşeyler dedi. Esat yavaşca diğerlerine dönerken kafasını salladı.
Yasin Canerin yanına giderek onunda kulağına birşeyler dedi. Caner kocaman gülerek 'hayhay' diyerek ayağa kalktı.
İkisi de bizimkilerin ellerini çözerken bana kimse yardımcı olmuyordu. Onlar ikisinin ellerini çözerken ben Esata dönmüştüm.