Foto:Asel
(Ece)
Yiğitle odama gittiğimde başıma pansuman yapmaya başladı.
kafam acıdığında "Biraz yavaş olsana!" diye sitem verdim,Yiğit "Bu hızlı halimse." dediğinde devamını getirmedi.Yiğit başıma pansuman yaptığında dudağıma yapacakken Yiğit'in elini tuttum "Ben yaparım." dediğimde Yiğit elini çekip dudağıma pansuman yapmaya devam etti.
Pansuman bittiğinde Yiğite "Niye bana yardım ettin?" dedim,Yiğit anlamamış gözlerle bana bakarak "Ne demek istiyorsun?" dediğinde kaşlarımı kaldırdım, "Bana zamanında zorbalık yaptın,şimdi ise hiç beklemediğim bir şekilde beni kurtardın,niye?" dedim.
Yiğit benim yanıma oturdu "Ben düşündüğün kadar kötü birisi değilim.Zaten
Biz sana zamanında sadece okulda zorbalık yaptık.Yoksa sana yardım etmemden rahatsızmı oldun?" dediğinde ellerimi sağ sola salladım "Hayır,rahatsız olmadım." dediğimde Yiğit tebessüm etti "Bencede,hilla sana zamanında zorbalık yaptık diye böyle düşünmen saçma." dediğinde Yiğite döndüm, "Zaten daha zorbalık yapamazsınız,
okuldan atıldınız." dediğimde Yiğitde bana karşı döndü "Sen öyle sanmaya devam et." dedi.Yiğit ayağa kalktığında bende ayağa kalktım, "Ne demek istiyorsun?" dedim,Yiğit beni takmadan "Sen uyu artık,ama sırt üstü yatma başın acır.Sağ ya da sol tarafa yat." dediğinde itiraz edecekken Yiğit lafımı kesti, "Beni uğurlamana gerek yok,annenle konuşup gidicem. Neyse görüşürüz." dediğinde ben konuşmadan odadan çıkıp gitti.
Yiğit annemle neredeyse 10 dakika'dır konuşuyordu,artık dayanamıyordum.
Odadan çıktığımda annem Yiğiti uğurluyordu,ben Yiğiti bakarken Yiğit bana döndü ardından çıkıp gitti.
Yiğit gittiğinde annem bana döndü, "Ece kızım,sen niye yatmadın?" dediğinde annemi takmadan koltuğa oturdum, "Yiğitle ne konuştunuz?" dedim.
Annem derince nefes aldığında karşıma oturdu,annem "Niye söylemedin?" dediğinde kaşlarımı çattım, "Neyi?" dedim.
Annem, "Tolgayla sen,8.sınıftayken Tolga'nın sana tecavüz etmeye kalkıştığını." dediğinde gözlerim doldu,onun ismi bile midemi bulandırıyor ve her zamanda bulandıracak.
Anneme sadece "korktum." dedim,annem benim gözlerimin içine bakdı.Anneminde gözleri dolmuşdu.
Annem, "Ece,Yiğit bana 'Ece bu durumu 2. Kez yaşadığı için travma yaşadı artık bir erkek ona dokunduğunda şoka giriyor,bu nedenle Ece'nin psikoloğa gitmesi gerek.Yoksa Ece'nin hayatını çok etkileyecek'
Dedi bu yüzden senin psikoloğa gitmen gerek,lütfen buna anlayış göster Ece.Benim için baban için en önemlisi hayatın için." dedi.Öylece anneme baktım,bir şey demedim,çünkü fazlasıyla haklıydı.Eğer bu teklifi kabul etmezsem hayatım benim için çok zor olucak.
Anneme döndüğümde "Kabul ediyorum." dediğimde annem yanıma gelerek sımsıkı bana sarıldı, "Her şey düzelicek kızım." dedi.
Bir süre annemle sarıldığımızda annemden ayrıldım.Ortamı yumuşatmak için,
"Eee babam niye gelmedi?"
"Bugün geç gelicekmiş."
"Ben yarın okula gitmiyeceğim."
dedim,annem başını olumlu salladı bense
odama uyumaya gittim.(Yiğit)
Ece'nin evinden gittiğimde arabama bindim.Gerçeten Eceye çok üzüldüm,yaşadıkları çok ağır.Ama aklıma takılan bir soru vardı,niyeyse Eceyi korumak istiyordum,hep onun yanında kalıp onunla zaman geçirmek istiyordum fakat bunun sebebini anlayamıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorbanın İçindeki Aşk
VampireŞu zamana kadar hiç bir haksızlığa boyun eğmedim eğmem de,çünkü ya boynumu keserler ya da ısırırlar.Ama aşk... Ben nereden bilebilirdim okulun zorbaları insan dışı bir varlık olabilecekleri.Ama şunu biliyorumki beni büyük bir maceralar bekliyor. ~Y...