Mona
Lando olyan aranyos volt, hogy megvetette az ágyat, mire kiértem a fürdőből, így elrakva a cuccaimat rá is vetettem magam az ágyra. Végigpörgettem a közösségi médiákat, majd úgy döntöttem, hogy felhívom rég látott bátyámat.
-Na csak nem eszedbe jutottam?
-Neked is szia Maxie, hiányzol.- kuncogtam.
-Na te is nekem. Amúgy mizus? Milyen Horvátország?
-Eddig nem voltunk sok helyen, de imádom, egyszer neked is el kell jönnöd!- beszéd közben a kezeimmel gesztikuláltam, amit ő egyértelműen nem látott.
-És Landoval egy szobában alszol?
-Igen.- majd meghallottam a fürdőből egy visszafogott sóhajt, mire a gyomrom összeugrott. Aztán elmosolyodtam, sőt már inkább vigyorogtam, mikor még egy hangosabb sóhajt hallottam. Ezt én tettem vele?
-Mona hallod amit mondok?- térített vissza a valóságba Max hangja, bár amit Lando a fürdőszobában csinál, az is bizony a valóság.
-Persze, ne haragudj. Mit mondtál?
-Hogy jól megvagytok Lanoval?- ha tudnád mennyire...
-Persze.
-És nem érzel többet iránta?- valahogy olyan érzésem van, hogy ezt már Landoval is eljátszotta.
-Nem.
-Biztos?
-Biztos!- vagy nem.
-Hát rendben.- Lando ekkor kilépett a másik helyiségből és rám mosolygott, amitől ott helyben olvadtam el.
-Figyu, Max!- húztam el az a betűt.- Letenném, ha nem baj.
-Megjött a herceged?
-Max állj le!- pirultam el.
-Jól van na, hagylak titeket. Pá!
-Szia!- majd bontottam a vonalat. Lando a ruháit pakolászta egy darabig, majd megállt mozdulata közben és rám emelte szép szemeit.
-Megmaszírozhatlak?
-Tessék?- kerekedtek ki a szemeim.
-Had maszírozzalak meg, amúgy is azt mondtad, hogy fáj a derekad.- vont vállat, de íriszeiben láttam valamiféle csillogást.
-Végülis miért ne? Oké, legyen.- próbáltam azt kifelé mutatni, hogy nem érdekelt ez az ajánlat.
-Akkor elfordulok és vedd le a pólód, aztán feküdj hasra!- majd tényleg elfordult én pedig gyorsan lekaptam magamról a pólómat és hasra vágódtam az ágyon.- Kész vagy?
-Aham.
Lando gyengéden ráült a combomra, de érzem, hogy tartja magát, hogy ne nehezedjen rám egész testsújával. Megéreztem meleg kezeit a derekamon, mire a hasamban a pillangók eszeveszett repülésbe kezdtek. Lando a fülemhez hajolt és érzekien suttogni kezdett.
-Csak remélem, hogy élvezni fogod. Ennyi biztosan kijár neked.- puszikat hintett a fülem mögötti érzékeny bőrfelületre, mire sóhajtanom kellett. Kezeit felvezette válaimra és maszírozni kezdte őket. Azt hittem Lando alatt szétfolyok. Istenem ez a fiú, mit tesz velem. Elidőzött a vállaimnál és néhol hagyott egy csókot is bőrömön, ahol utána végigfutott a hideg. A derekamra csúsztatta kezeit, viszont ahogy csúsztatta le, nem tudom, hogy szándékosan-e de megsimította melleimet is. Erőteljesen haraptam rá alsó ajkaimra, hogy ne adjak ki semmilyen hangot.
-Mindent hallani akarok!- morogta rekedtesen Lando, amire csak bólogatni tudtam.
Ahogy derekamat simogatta már nem ült a combomon, hanem két lábam között térdelt. Éreztem meleg leheletét derekamnál, majd nyelvet végighúzta majdnem nadrágom vonalánál, mire csak egy kisebb nyögés volt a válaszom és a fejem mellett a lepedőbe markoltam.
Aztán váratlanul abbahagyta amit csinált, én pedig türelmetlenül nyöszörögtem, viszont mikor megéreztem, hogy bal bokámat nyomogatta térdemig, majd ezt megismételte a jobbal is rögtön elégedett lettem. Egyre feljebb ért és combomra fordította minden figyelmét, és úgy éreztem, hogy Norris itt már engem nem kínoz tovább, meg akarom csókolni.-Csókolj meg!- követelem egy sóhaj után. Landonak sem kellett több, derekamnál fogva a hátamra fordított, így szembe került vele meztelen mellkasom, mire azonnal melleim elé kaptam a kezem. Lando mosolyogva tette rá kezeit az enyémekre, majd bíztatóan megszólalt.
-Elöttem nem kell takargasd magad Mona! Számomra tökéletes vagy!- ajkait végre megéreztem sajátjaimon, kezeimet felszabadultan vettem el mellkasom elől és túrtam Lando hajába. A felettem magasodó fiú áttért a nyakamra, ahol biztos voltam benne, hogy másnap ott fog éktelenkedni a ma esténk nyoma. Majd egyre lejjebb haladva végig csókolta bőrömet melleim között, majd a hasamom, hasam alljánál, kissé meghúztam a haját.
-Lando... én...- nem tudtam, hogyan kéne elmondanom neki.
-Nem állsz készen. Semmi baj.- a földről felvette a pólómat és belebújtatott. Befeküdt az ágyba, ahol a mellkasára húzott és úgy ölelt magához, mintha bármelyik percben eltűnhetnék onnan.
-Ne haragudj...
-Jaj Mona, ne szórakozz, ezért ne kérj bocsánatot!- itt egy csókot hintett homlokomra.- Várok rád amíg csak kell!- hátamat simogatta, amitől hirtelen elkapott az álmosság és rögtön laposabbakat pislogtam. Lando derekát öleltem át, arcomat a mellkasába fúrtam. Úgy éreztem, hogy otthon vagyok, hogy itt nem eshet bajom. Már nagyon félálomban voltam, mikor hallottam, hogy Lando suttogni kezd.
-Tudom, hogy már alszol és, hogy nem hallod, de csak, hogy tudd Mona... Szeretlek!
Instagram: hewinsinmonza_
Tiktok: hewoninspa_
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Valaki, mint Te /Lando Norris ff./✓
Hayran KurguMona és Max, azaz a Fewtrell testvérek. Kiskoruk óta elválaszthatatlanok, de ezen őszintén ki az, aki csodálkozik? Max csupán két évvel látta meg előbb a napvilágot, mint húga, így mindentől, amitől csak lehet védi. Lando Norris, a fiú, aki meggond...