UWAGA
zmieniłam wiek jak i wzrost bohaterówPrzepraszam jeżeli będą jakieś błędy ortograficzne
Miłego czytania:3
__________________________
Pov: Han Jisung
Dzisiaj poniedziałek co oznacza powrót do szkoły po krótkim weekendzie. Nie chciało mi wstawać, najlepiej poszedłbym jeszcze spać.
Poleżałem sobie jeszcze tak ok. 10 min i ruszyłem do łazienki sie ogarnąć. Musiałem zakryć wory pod oczami, które były spowodowane płakaniem i nieprzespanym nocami. Uczesałem się i poszedłem się ubrać. Założyłem zwykła czarną bluzę i czarne szerokie dresy.
W szkole
Usiadłem sobie w ławce, bo i tak nie miałem co robić, a do zaczęcia lekcji było jeszcze 5 minut.
Postanowiłem że przygotuje się do pierwszej lekcji.Nagle usłyszałem, że ktoś wchodzi do klasy. Na początku nie wiedziałem kto to był, ale po chwili było widać dobrze zbudowanego, wysokiego, o fioletowym kolorze włosów mężczyznę. Był to nie kto inny, a najpopularniejsza w szkole osoba. Lee Minho.
Szedł w stronę swojej ławki, która znajdowała sie obok mnie. Zestresowałam się gdy podczas wyciągania rzeczy, upadła mi gumka i akurat wleciała od ławkę Minho.
musiała mi kurwa spaść akurat pod jego ławkę.kocham moje szczęście.
Schyliłem się po nią, gdy nagle odsłonił mi się rękaw który odkrył mój nadgarstek. Fioletowo włosy spojrzał soe najpierw na mnie a potem na nadgarstek.
- co to są za blizny na twoim nadgarstku?- zapytał Minho
- c-co masz na myśli?- odpowiedziałem chwytając się za rękę.
-nie udawaj, widziałem je przed chwilą gadaj skąd je masz.- powiedział fioletowo włosy.
Zestresowałam się. Nie odpowiedziałem tylko wpatrywałem się w podłogę. Przez chwile siedzieliśmy w ciszy dopóki nie przerwał jej Minho.
- Kurwa spytałem się cieb...- Nie zdarzył dokończyć zdania, ponieważ do klasy wszedł nauczyciel z innymi uczniami.
Przez wszystkie lekcje czułem wzrok wyższego na sobie a dokładnie na moich nadgarstkach.
Po lekcjach udałem sie od razu do domu, ponieważ nie chciałem znowu wracać do tego co działo się przed pierwszą lekcją.
Chciałem zostać sam. Bo Nikt nie jest w stanie mnie zrozumieć.
———————-Mam nadzieje że spodobał wam się pierwszy rozdział
(Pisze to o 2)
sprawdzany i lekko poprawiony
29.12.2023
CZYTASZ
His Wrists | Minsung
FanfictionHan Jisung nie ma przyjaciół. Zazwyczaj spędzał czas samotnie, aż do pewnego dnia w którym jeden z najpopularniejszych osób w szkole, Minho, zauważył blizny na nadgarstkach Jisunga. Czy Minho uda się dowiedzieć czym są spowodowane? TW!!!! •sceny 18...