(7)🔞

3K 75 334
                                    

Strój hana wyglada mniej więcej tak:

 Wiem super(Uznajmy ze na dole będzie spódniczka)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Wiem super
(Uznajmy ze na dole będzie spódniczka)

Wstaje wychodzę 😁😁😁😁 nie polecam tego czytać
Serio nudzi mi się i nie mam pomysłów na rozdziały wiec powstało takie coś
(Skręca 100%)

-___________
„Długo nie musiałem czekać."

Usłyszałem pukanie do drzwi od toalety. Wystawiłem rękę po ciuchy. Poczułem ze Minho kładzie mi je na rękę, po tym zabrałem ją i zamknąłem drzwi. Ciuchy położyłem na pralce.

Zacząłem się rozbierać. Zauważyłem ze bieliznę tez musiałem ściągnąć bo jakaś inna leżała na pralce. Wziąłem ją do ręki i automatycznie się skrzywiłem

- Kurwa.- powiedziałem sam do siebie.

Była to czarna seksowna bielizna z koronką. Nie miałem wyboru i ją założyłem. Była bardzo nie wygodna no ale trudno, lepsze to niż nic.

Następnie wziąłem ubrania. Okazało się, że była to bardzo krótka spódniczka, kora mi  odkrywała pół dupy. Czego soe spodziewałem po Minho, przecież powtarzał mi że uwielbia mój tyłek. Założyłem ją, myślałem że to koniec ale na pralce coś zostało. Była to krótka koszulka która przypominała stanik ale bez ramiączek.

Około 5 minut później.

Wyglądałem jak jakaś prostytutka no ale trudno raz się żyje. Poprawiłem makijaż kosmetykami Minho i wyszedłem z toalety.

Szedłem w kierunku sypialni i zauważyłem że drzwi nie są zamknięte. Kontem oka było widać że środku są zapalone czerwone ledy. Kurwa zaczynam się bać.

W sypialni nie zauważyłem Minho. Chciałem skorzystać z sytuacji i napisać w razie czego do mojej mamy, że zostaje u przyjaciela na noc. Niestety telefon upadł mi na ziemię. Schyliłem się po niego, gdy nagle poczułem ze ktoś łapie mnie  za pośladki.

- lepiej nie mogło być, dopiero przyszedłem z kuchni a to takie widoki. Radzę ci się przygotować kochanie, nie będę delikatny.- odparł wyższy. - a teraz pokaż się, chce zobaczyć jak wyglądasz.

Wyprostowałem się i odwróciłem w stronę fioletowo włos-ego. Wyższy zlustrował mnie wzrokiem od góry do dołu.

- no, no powiem tak, wyglądasz zajebiście, a ta bielizna podkreśla twoje pośladki które uwielbiam.- powiedział Minho.- a teraz chodź.

Rzucił mnie na łóżko. Po chwili leżałem na nim, a on opierał się o ścianę. Postanowiłem przejąć pałeczkę i teraz ja będę coś robić. Dopadłem się do szyi wyższego i zacząłem robić malinki. Minho odchylił lekko głowe do tyłu, ułatwiając mi dostęp. Wyższy złapał  mnie za pośladki po czym powiedział:

- kochanie chce soe odprężyć wiec, zrób mi loda.- powiedział.

Zniżyłem trochę się aby być na przeciwko krocza Minho. Nie chciałem tego zrobić od razu, wiec postanowiłem się trochę z nim podrażnić. Zdjąłem jego spodnie przez co wyższy był w samych bokserkach. Zacząłem lizać jego męskość przez spodnie. Złapałem kontakt wzrokowy z Minho. Chciałem go zaskoczyć, wiec wypiąłem się. Teraz można było przejść do setna. Zdjąłem jego bokserki.

Pov: Minho

Niższy wypiął się. Brązowo włosy polizał moją całą długość, aby potem włożyć do buzi. Ruszał głową w górę i w dół na co pojękiwałem. Wplotłem palce w włosy niższego i lekko pociągnąłem, przez co Han mrukną z niezadowolenia.

Doszedłem w jego ustach. Brązowo włosy oblizał usta. Złapałem go i popchnąłem, aby byc teraz nad nim. Zavzalem robić malinki na szyi brązowo włos-ego, a ten jęczał. Miałem przejść do ciekawszej części mojego planu, ale niespodziewanie usłyszałem ze drzwi od domu się otwoerają.

- cześć synku, przyjechaliśmy cię odwiedzić.- powiedziała moja mama

_________

Porobiło sie

Sr ze długo nie było tozdzialu ale mama ni telefon zabrała bo domu nie ogarnęłam😚😚

His Wrists | MinsungOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz